Sa ma mai mir?
Scris de Sebastian BargauIntr`o tara in care dupa luni de la inundatii inca se mai evalueaza pagubele pentru a fi despagubiti nenorocitii, sa ma mai mir ca exista niste mentalitati care ma fac sa ma dau cu capul de pereti?
Am avut pe messenger o discutie pe tema articolului cu jurlănismul.
Problema se punea in felul urmator: Daca un minor este violat si se plange, marturia sa este luata in considerare, daca minorul spune ca a fost de acord se considera corupere de minori si marturia sa nu valoreaza.
Ei bine, acea persoana nu intelegea de ce intr`un caz se ia in considerare marturia minorului si in celalalt caz nu.
Eu cred ca am explicat destul de clar situatia, dar am ajuns la un moment in care m`am enervat si am preferat sa plec, pentru ca nu vroiam sa ma apuc sa injur…
Priviti conversatia:
XXXX: adica daca se fute in cunostinta de cauza e imbecil
XXXX: imbecila, ma rog
XXXX: daca e violata e normala la cap
XXXX: doamne, ce tampenie!!!
XXXX: tu chiar nu vezi ca masoara cu alta oca aceeasi situatie???
VisUrat: nu
VisUrat: e vorba de drepturile copilului
XXXX: ori se ia in considerare declaratia minorului/minorei, ori nu!!
VisUrat: pai mai
XXXX: pai atunci contrazice drepturile copilului
VisUrat: nu
XXXX: ba da
VisUrat: ba nu
XXXX: hahaha
VisUrat: copilul trebuie protejat
XXXX: nu pricepi?
VisUrat: gandeste`te ca fiica`ta de 15 ani e fututa de unu` de 45…
XXXX: daca tu la 10 ani voiai sa te cotzai cu.. profa de romana
VisUrat: ea zice ca a vrut
XXXX: tu ce faci?
VisUrat: nu`i rupi capu` lu` ala?
XXXX: treaba ei
XXXX: ma, am fata, deci
XXXX: daca ea a vrut pe bune, treaba ei
VisUrat: are 15 ani…
VisUrat: e clasa a 8`a
XXXX: daca a fortat-o, e alta treaba
VisUrat: nu, n`a fortat`o… i`a cumparat trei papusi si i`a facut un oral, scurt
XXXX: eu zic ca ai cohelari de cal, visule…
VisUrat: cred ca trebuie sa scriu despre asta
VisUrat: sa vedem comentarii
XXXX: de ce masori cu masuri diferite situatii identice??
XXXX: daca 2 se fut, e ok
VisUrat: nu, nu e ok
XXXX: da a unul e minor/minora, si vrea, nu mai e ok??
VisUrat: pentru ca ala micu` nu are discernamant…
VisUrat: da
XXXX: cine-i idiotul care-a zis asta??
Eu zic ca nu`i ok. Minorul e minor (nu ma refer la minorii care au 17 ani si 11 luni jumate, ci la cei de 14-15 ani – pentru ca deja e clar ca daca ti`o tragi cu un minor sub 14 ani si spui ca el/ea a vrut ai o problema si meriti sa`ti manance coițele un caine turbat…).
Daca fiica`mea de 15 ani imi va veni acasa cu unu` de 40 de ani (sau chiar unu` de 25) si`mi va spune ca a fost de acord sa si`o traga cu el, pai eu il calc p`ala in picioare, il tai bucati, il bag in pungi de plastic si`l ingrop sub cada si putin imi va pasa ce parere va avea Denisa (spun asta pentru ca oricum Denisa e de aceeasi parere cu mine si sunt convins ca va fi cea care va aduce pungile si va spala sangele de pe faianta).
Pentru ca eu consider ca ala este un pedofil si a corupt un copil fara discernamant (daca`l violeaza nici nu se mai discuta… bataie vreo trei zile, canistra cu benzina si apoi foc de tabara). Poate unii ma vor combate la faza asta, dar va spun din start: Nu`s tigan sa`mi marit fata la 12 ani, cand abia stie ce`s alea papusi si nici nu merg pe principiul ca generatia tanara e mai precoce.
La 15 ani abia intra la liceu, abia incepe sa vada ce si cum si nu`i trebuie unu` de varsta mea care s`o invete ce`i ala sexul, doar pentru ca lui ii plac prospaturi…
Si acum vine intrebarea (citand dintr`un clasic in viata): Voi ce parere aveti?
Pe aceeaşi temă
- » No related posts
sincer, cred ca si eu i-as rupe capul aluia
Comment by martinica — October 19, 2008 @ 3:12 am
Eu is de parere ca: http://www.youtube.com/watch?v=ujMj20u5j14
(Scuze pt dublarea in poloneza, n-am gasit alta versiune.. )
Comment by Laur — October 19, 2008 @ 3:13 am
1. Ăla cu care ai vorbit, nu ştiu cine e, e un dobitoc. Nici nu ştiu cum de ai avut răbdare să stai de vorbă cu el.
2. Orice tată normal la cap l-ar căşuna pe unu’ cu aşa apucături.
3. Ce canistră tăticu’?… Bungee jumping fără bungee direct, nici nu stau la poveşti. Sau poate un hamburger intre tampoanele de la tren, ceva in genul ăsta, oricum.
Comment by Robintel — October 19, 2008 @ 4:07 am
acuma nah..sunt mai multe cazuri. poate tu nu ai futut nici o fata de 17 ani, cand aveai 16..si invers. Poate de aia gandesti asa. Eu daca am 18 ani, si imi fut prietena de 17..e fix aceeasi poveste, corupere
..chiar da ea a fost de acord. Chestia e sa taci din gura, pana devina majora
)
si cum afli ca fiica ta a facut sax? o duci tu la ginecolog periodic?
Comment by WaTzaP — October 19, 2008 @ 4:44 am
eo chestie diferita aici mai WaTzaP pentru ca e prietena ta,tu o iubesti,esti de mult cu ea ,nu e vorba de corupere in cazul tau,problema se pune cand unu de 25-30 ,mituieste o pustoaica de 14-15 sa i-o suga ca ii da nustiu ce obiect ,doar un exemplu,desi consider ca este datoria parintelui sa informeze copilul,mai ales daca e fata si astazi de la la 13-14 altele fac copii,probabil daca ai avea o fata de 13-14 care ti-ar spune chestia sau ai afla tu asta ca a facut sex cu unu care i-a cumparat nustiu ce iei un satar si te duci sa faci o operatiune de castrare in viu
sunt multe de facut sa speram ca nu vom avea cazuri de genu ……
Comment by zangaman — October 19, 2008 @ 8:36 am
Art. 197. – Violul
Actul sexual, de orice natura, cu o persoana de sex diferit sau de acelasi sex, prin constrângerea acesteia sau profitând de imposibilitatea ei de a se apara ori de a-si exprima vointa, se pedepseste cu închisoare de la 3 la 10 ani si interzicerea unor drepturi.
Pedeapsa este închisoarea de la 5 la 18 ani si interzicerea unor drepturi, daca:
a) fapta a fost savârsita de doua sau mai multe persoane împreuna;
b) victima se afla în îngrijirea, ocrotirea, educarea, paza sau în tratamentul faptuitorului;
b1) victima este membru al familiei;
c) s-a cauzat victimei o vatamare grava a integritatii corporale sau a sanatatii.
Pedeapsa este închisoarea de la 10 la 25 de ani si interzicerea unor drepturi, daca victima nu a împlinit vârsta de 15 ani, iar daca fapta a avut ca urmare moartea sau sinuciderea victimei, pedeapsa este închisoarea de la 15 la 25 de ani si interzicerea unor drepturi.
Actiunea penala pentru fapta prevazuta în alin. 1 se pune în miscare la plângerea prealabila a persoanei vatamate.
Art. 198. – Actul sexual cu un minor
Actul sexual, de orice natura, cu o persoana de sex diferit sau de acelasi sex care nu a împlinit vârsta de 15 ani se pedepseste cu închisoare de la 3 la 10 ani si interzicerea unor drepturi.
Cu aceeasi pedeapsa se sanctioneaza actul sexual, de orice natura, cu o persoana de sex diferit sau de acelasi sex între 15-18 ani, daca fapta este savârsita de tutore sau curator ori de catre supraveghetor, îngrijitor, medic curant, profesor sau educator, folosindu-se de calitatea sa, ori daca faptuitorul a abuzat de încrederea victimei sau de autoritatea ori influenta sa asupra acesteia.
Daca actul sexual, de orice natura, cu o persoana de sex diferit sau de acelasi sex, care nu a împlinit vârsta de 18 ani, a fost determinat de oferirea sau darea de bani ori alte foloase de catre fãptuitor, direct sau indirect, victimei, pedeapsa este închisoarea de la 3 la 12 ani si interzicerea unor drepturi.
Daca faptele prevazute în alin. 1-3 au fost savârsite în scopul producerii de materiale pornografice, pedeapsa este închisoarea de la 5 la 15 ani si interzicerea unor drepturi, iar daca pentru realizarea acestui scop s-a folosit constrângerea, pedeapsa este închisoarea de la 5 la 18 ani si interzicerea unor drepturi.
Când fapta prevazuta în alin. 1 a fost savârsita în împrejurarile prevazute în art. 197 alin. 2 lit. b) ori daca faptele prevazute în alin. 1-4 au avut urmarile prevazute în art. 197 alin. 2 lit. c), pedeapsa este închisoarea de la 5 la 18 ani si interzicerea unor drepturi.
Daca fapta a avut ca urmare moartea sau sinuciderea victimei, pedeapsa este închisoarea de la 15 la 25 de ani si interzicerea unor drepturi.
deci omu se incadreaza la 197 alin.2 lit b si b1 daca e viol sau art 198 alin.2,3,4 asta spune legea in rest fiecare cu ce il doare sau cu cata parnaie vrea sa faca
Comment by paisie — October 19, 2008 @ 9:08 am
generally speaking, daca s-a ajuns pana acolo unde tu nu ai fost capabil/a sa-i oferi copilului tau de 15 ani o discutie frumoasa parinte-copil, inseamna ca ceva a mers prost si ai esuat in incercarea de a fi parinte.
nu cred ca daca ai povesti cu copilul tau si ai incerca sa explici cum stau lucrurile atat din punct de vedere legal, cat si moral, copilu’ ala n-o sa bage si la cap si o sa faca exact invers.
Comment by PureVanity — October 19, 2008 @ 9:29 am
am prietene de 16-17 ani care si-o trag zilnic (eh,nu chiar…) cu tipi de 18-19 ani…. binenteles ca nu’s curve sa si-o traga cu unu’ pe care-l stiu de o zi…. dupa o relatie de lunga durata mi se pare normal plm… dar daca parintii fetelor vor sa distruga baiatul ala, au cum… asta e problema. justitia romaneasca permite astfel de chestii…si la fel este si in restul lumii…dar acum, daca fata mea, de 13-14-15 ani s-ar fute cu unu’ de peste 20 de ani i-as rupe capu’…daca ar avea 18-19 ani tot i-as rupe capul, da’ numa daca vad ca nu e ceva serios……
deci in concluzie, eu zic ca ar trebui schimbata legislatia un pic…n-are cum sa fie aceeasi si pt minori de 17 ani si pentru copchii de 5-13 ani
Comment by Ultraviolent — October 19, 2008 @ 10:01 am
Daca ii oferi o educatie adecvata, nu o sa vrea sa se f… la 15 ani
Comment by punKreas — October 19, 2008 @ 10:03 am
Il legi, ii smulgi fiecare unghie cu clestele, ii smulgi parul, ochii si ii tai urechile, apoi ii tai “barbatia”, si il lasi 3 zile sa se linisteasca. Apoi continui… :> … Doar asa…sa se gandeasca ce a facut
Comment by Bloghita — October 19, 2008 @ 10:07 am
vad ca nu ati citit articolele postate din codul penal dar vorbiti mult si prost, o minora sau un minor intre 15 si 18 ani poate face sex cu oricine atata timp cat copilul respectiv nu e prostit de cealalta persoana prin oferirea de bani sau alte foloase materiale, sau actul sexul nu e facut in scopul producerii de materiale pornografice ori faptuitorul nu s-a folosit de calitatea sa de parinte, tutore, profesor, politist etc pentru a influenta victima sa aiba relatii sexuale cu el.
SUb 15 ani e act sexual cu un minor si e pedepsit de lege indiferent de manifestarea de vointa a minorului.
PS: As da o lege care sa prevada OBLIGATIVITATEA CITIRII CODULUI PENAL de catre toti cetatenii Romaniei, poate asa nu mai bateti campii pe dealuri
(
Comment by paisie — October 19, 2008 @ 10:31 am
bai nea paisie aici e vorba de moralitate nu de ce bati tu campii pe aici cu legile tale,noi vorbeam de ce am face din punct de vedere moral si etic nu “legal” asa ca lasa-ne pe noi cu ale noastre si dute si stai cu nasu in carti in continuare ca esti pe langa subiect!!!
Comment by zangaman — October 19, 2008 @ 10:40 am
Vorba aia… voi cand ati mai vazut ultima oara pustoaice de 15-16 ani? Eu unul nu pot sa le mai ghicesc varsta. Ce mananca astea frate?!?!
Comment by Sfinxul — October 19, 2008 @ 10:56 am
spuneti-mi si mie va rog unde si daca gresesc….
unu: zdrenteleva (conceptul nu imi apartine, l-am intalnit undeva pe net); e tot minora, minora (cel putin dupa buletin, asta daca are…) care e pe retele gen HI5 si in jurnalul national la rubrica Pitzi…. iar in viata reala la orice liceu de mana a treia, doua si chiar cele de top…
felul in care se imbraca, se poarta, vorbeste, totul are un singur scop: sa fie cat mai atractiva pentru un mascul. are discernamant? NU. dar e vinovata daca e violata? eu zic ca da. si oricum nu cred ca pedepsirea celui care comite fapta ii va schimba comportamentul ei. va face in continuare tot ce stie sa faca, sperand ca asa va deveni ceva gen monica columbeanu sau macar simona sensual. cine e de vina? aici am atat de mult de scris incat nici nu stiu daca ar avea rost. suntem de vina toti si fiecare din noi in parte.
doi: adolescenta. tot fara discernamant DAR are suficient bun simt sa nu se expuna. asculta de ceea ce unul sau doi parinti spun si impun ca reguli. isi vede de scoala si nu umbla prin boscheti. se poate discuta cu ea si se poate apela la ratiune. intelege ca asa e bine si ca asa ar putea fi foarte rau. daca i se intampla ceva, intr-adevar individul isi merita pedeapsa intrucat nu a fost provocat in nici un fel… si a nenorocit o viata care altminteri era curata.
ceea ce vreau sa spun este ca pedepsirea pedofilului (sa-i spunem asa) inseamna sa ne ocupam de consecinte, nu de cauze. si atata vreme cat cauzele raman in picioare, consecintele nu vor putea fi oprite prin pedepse individuale. poate doar daca ajungem la chestii nasoale rau gen taiat maini si alte extremitati…
apoi: faza cu doveditul faptei…. in justitia romana si cu politia romana…. chiar credeti ca e functionala? am vazut atatea reportaje cu tati care violau propriile fiice si justitia ori nu putea “dovedi” nimic ori pur si simplu erau lasati in continuare sa locuiasca impreuna pentru ca pur si simplu nimeni nu putea sa ii dea fetei un loc al ei unde sa se duca….
concluzie: imi pare rau, nu am. traim intr-o lume cu susul in jos…
Comment by clara — October 19, 2008 @ 12:33 pm
moralitate ? si moral ce ar fi ? sex la 30 de ani ? oricum majoritatea fetelor isi pierd virginitatea la varsta de 16 ani , fie ca vor parintii sau nu . problema este daca au fost prostite de cineva mult mai in varsta ( gen 30 de ani ) sau de exemplu un coleg de clasa , tot 16 ani . care dintre situatii vi se pare morala ?
nu incercati sa fiti mai catolici ca papa , caci nu merge ..
oricum noi suntem relativi morali pe langa alte tari :
Nigeria 13
Zimbabwe 12
http://www.avert.org/aofconsent.htm
in principiu varsta legala pe glob este 16 ani , 18 fiind in tarile musulmane . deci degeaba o tineti voi sus si tare cu 18 ani . by the way , nici eu nu sunt de acord cu diferenta de varsta , gen ea 17 ani si el 40 , dar ganditi-va ca mai bine ii faceti o educatie potrivita , decat sa o tineti sus si tare sa fie virgina pana la 18 ani , caci atunci cand va scapa din mainile voastre , le va lua la rand , si o sa fie mult mai rau decat daca vezi tu , facea sex la 16 ani , sunt de acord cu clara , prevenirea e mai usoara decat tratarea , degeaba inchideti ochii si spuneti ca sexul cu minori nu exista(ma refer 40ani-16 ani) , dar el exista si trebuie prevenit si discutat cu copii , nu sa ziceti : a copila mea nu ar face niciodata asa ceva , in conditiile in care voi nu i-ati spus nimic
Comment by Tracker — October 19, 2008 @ 12:56 pm
Dupa 14 ani, se considera ca un copil are discernamant. Daca accepta sa faca sex cu un adult, nu vad care e problema. Sunt unii care la 20 de ani gandesc mai prost ca unul de 14, asta inseamna ca si la 20 e considerat fara discernamant? Ca i-ai rupe tu capul aluia care a facut sex cu minorul, asta e altceva. Dar nu mi se pare ilegal.
Comment by snapto — October 19, 2008 @ 1:21 pm
Daca fata ta s-ar fi culcat cu unu de o varsta cu ea [>14 ani]. Ai avea vreo problema cu asta?
Comment by Mihai — October 19, 2008 @ 1:29 pm
@Mihai: in principiu nu cred… sa ajungem acolo si oi vedea… oricum eu sper ca, daca voi avea fata, sa nu isi inceapa viata sexuala mai devreme de 16 ani cu unul care depaseste 18-19…
Comment by VisUrat — October 19, 2008 @ 1:45 pm
nu inteleg ce crezi tu ca e moral zangaman dar stiu cazul uneia pe care o tinut-o tatsu in lesa pana la 18-19 ani si cand o ajuns in iasi la facultate, si nu mai avea lat era curva satului, ca nah statuse destul pe uscat. Totul e sa nu iti faci prea multe idei preconcepute si sa nu abuzezi de anumite chestii. CE o dat aia la ziar e infractiune si atat nu conteaza cat de curva sau nu era aia, nu conteaza cu cati si-o trasese e doar infractiune. Moralitatea e relativa, depinde de om pe cand infractiunea e infractiune si atat. Pe Iri si Monica curvulica dc ii tot dau atat la televizor?????? Pentru ca iesa bani, astia la ziar tot de asta au scris si tot din acelasi motiv au pus filmuletul pe net. Crezi ca il intereseaza pe vreun ziarist ca tu nu ai ce manca, si de asta scrie el de naspa despre guvern?????? El scrie ori ca e scandalul la moda si vinde ziarul, ori ca l-a platit contacandidatul unuia sa scrie. In concluzie in Romania moralitatea trece prin stomac.
Cat despre treaba cu copiii gandeste-te un pic ca pana acum ceva timp fetele se putea casatori la 16 ani si chiar la 15 cu acordul doctorului, oare dc se putea asta, si era oare moral???? Sau nu???? Inseamna ca aia care s-au casatorit cu unele de 16 ani erau imorali???
Comment by paisie — October 19, 2008 @ 1:50 pm
ce aberant…totul se rezuma la varsta?! wtf? adica la 17 ani si 300 de zile nu ai discernamant…dar la 18 ani fix te poti fute cu cine vrei…intalnesc zilnic persoane fara discernamant cu varste peste 40 de ani…
si de cand sexul a devenit atat de important…frate…e cel mai banal lucru dp pamantu asta…
primesti la 15 ani 3 papusi si 2 gume si te futi cu unu’ de 45 de buna voie si nesilita de nimeni….
primesti la 35 de ani un salariu mai bun si decizi sa lucrezi pentru altcineva…unde-i diferenta…excluzand faptul ca discernamantul nu apare o data cu implinirea unei anumite varste…
ps: vorbesc doar din perspectiva povestii in care una de 15 ani accepta sa se futa pe papusi…atat
Comment by rol — October 19, 2008 @ 2:28 pm
Eu i-as trage-o lu fata ta de 15 ani doar pt ca-i fata ta.
Comment by maimare — October 19, 2008 @ 3:40 pm
O mulţime de comentarii idioate. Dacă are 17 ani şi 364 de zile e minor/ă, e corupere de minori. Punct. Legea nu poate fi scrisă sub forma:
Se consideră corupere de minori actul sexual între un partener cu discernământ şi unul fără, cu acordul ambilor parteneri; în culpă aflându-se partenerul cu discernământ.
WTF?!
Dacă piţi are 18 ani şi o zi asta nu înseamnă că are în mod necesar discernământ şi că n-o să o mai fută prostul satului. Înseamnă că din punct de vedere legal e majoră şi stăpână pe propriul destin. Atât.
Comment by bukakke — October 19, 2008 @ 6:38 pm
bataie si la gara
Comment by cipoc — October 19, 2008 @ 7:06 pm
Si uite asa OTV-ul o sa mai faca 300 de seriale pe carca ta. Acuma avem Elodia, peste cativa ani, oare ce va fii? ” VisUrat – criminal in serie? ” ” Denisa si Dosarele X ” ?!
)
Comment by Powerpuff — October 19, 2008 @ 7:13 pm
constat ca scade inclusiv varsta la care oamenii accepta ca fiind normala inceperea vietii sexuale.. in fine, faptul ca legea protejeaza minorul, neluand in considerare marturia in cazul exprimarii acordului de catre minor, mi se pare foarte corect, iar agresivitatea fata de un posibil seducator mi se pare gratuita, are intr-adevar si el vina ca nu a respectat legea, dar nici asa, sa-l iei la omor. nu am copii, sper sa nici n-am vreodata, dar consider ca intai trebuie sa-ti educi propriul copil sa NU se lase inselat de nici un fel de rugaminti, promisiuni, amenintari & stuff.. sa spuna daca a avut de-a face cu asa ceva si sa respecte niste chestii.. da, prea multa presiune poate duce si la explozii nedorite cand scapa din mana ta..
Comment by E-nigma — October 19, 2008 @ 7:19 pm
programu Fica-ta de 10,11,12,13,14,15 ani s-a babardit cu unu mai in varsta ?
Variabile babardau, fica-ta, tu: real;
begin
if (tu bou nu dat educatie la fica-ta) then fata babardit babardau indiferent de varsta, tu continuat baut pufoaica si cerut babardau tigari
else if tu educat fica-ta si babardau rapit virginiate cu forta then babardau murit in chinuri groaznice
else Tu bun parinte si fica-ta inteles procedure educatie
end.
Comment by fanel — October 19, 2008 @ 8:11 pm
v-ati trezit toti cei mai morali oameni din lume.
n-aveti niciunu dreptate. cat timp putza de copil vrea si putzoiu de femeie/barbat vrea si ala… care-i problema? din moment ce putza ta de copil vrea sa faca sex la 14 ani, e caz irecuperabil… ca nu va inchipuiti ca acuma la 14 ani fetele inca se joaca cu papusile sau de-a v-ati ascuns, nu? crezi ca joaca sotron cand iti cere aia 10 lei ca sa iasa afara? crezi ca n-a tras deja prima betie cu niste baieti mai mari de 18-19 ani, care-s cool? crezi ca in anturaj nu are altele care sa o fi influentat in directia aia?… se intampla o maturizare fortata a plozilor si e o problema, dar nu poate fi tratata la varste inaintate gen 13-14-15-16 ani. trebuia din timp si presupune o anumita conduita acasa si o anumita relatie parinte-copil. trendu pe care se merge acum e ca toate fetele sa fie gagici, indiferent de varsta. daca au 15 ani, vor s-arate ca la 19… pai, in cazu asta, daca tu o lasi sa iasa asa din casa, putzoiu ala ce vina are ca ii pare ca fetita ta arata bine? mai ales ca, stiti, “fetele sunt mature de la varste fragede” cum le place sa considere… apoi, in cazul asta sa-si asume responsabilitatea.
nu m-o atras niciodata o pleostita de copil de juma de metru … si nici nu iau apararea animalelor de 4j de ani care prostesc fetite cu ciocolata si papusi.
inca ceva, moralizatorilor, daca vaplace o gagica de 24 de ani si vrei sa i-o pui… nu tot prin vrajeala o faci sa intre in pat? sau ce, daca are discernamant nu inseamna ca poate fi proasta, cu toate astea? e un lucru foarte subiectiv. ca indiferent de situatie, ajungi sa profiti cateodata de respectiva, numai ca e legal dupa o anumita varsta. legile’s umane. deal with it.
Comment by Rzv — October 19, 2008 @ 8:23 pm
Ma ingrozesc cand citesc comentariile. Presupun ca niciunul dintre voi nu este parinte. Sa ma mai mir atunci ca fetite de 12 ani raman gravide cu unchi, vecini etc cand voi ganditi asa?
@clara: nicio femeie nu e vinovata in cazul unui viol. Atat timp cat copila, femeia, baba spune NU iar ala o fute cu de’a sila e viol. Indiferent daca are fusta pana la cur sau tzatzele pe afara.
Da, educatia pleaca de la parinti dar e valabila si pentru progeniturile de sex masculin.
Ma intreb ce ati zice daca ati afla ca baiatul vostru de 13 ani a fost sedus, violat de o individa de 35 de ani doar pentru ca tipei i s-a parut ca e sexy imbracat.
Scuze pentru limbaj iar Sebi are dreptate. Asa reactioneaza un parinte adevarat!
Comment by Olga — October 19, 2008 @ 9:37 pm
sincer sa fiu situatia nu este chiar asa de simpla..ori il bati ori il lasi in pace..situatiile difera, trebuie doar sa poti privii din toate punctele de vedere, eu pe actuala mea partenera de viata am cunoscut’o cand avea 15 ani si eu 20..suntem deja de 3 ani impreuna si in viitorul destul de apropiat, un an sau doi planuiam sa ne casatorim…daca tu erai tatal ei, sa ziceam doar ca ti-ai fi batutjoc deviitorul nostru, totusi..nu sunt in totalitate contra afirmatiilor tale..exista situatii si situatii..eu sunt un caz fericit..dar cine stie cazuri nefiricite exista de fapt..tind sa cred ca mai multe
Comment by natara — October 19, 2008 @ 11:03 pm
deci eu am un 2-2
cu 2 focuri bine tintite nu il mai recunosc nici dupa adn :p asa ca fereasca domnul pe unu de asta in raza de actiune.
dar mai primesc unele poze pe la munca cu titlul : Jail Bait. Daca stii cumva de ce vorbesc, ce parere ai referitor la acele fete ?
Comment by Schcooby — October 20, 2008 @ 10:23 am
Mai eu zic ca e discutabila situatia: sunt femeie maritata acum cu un sot de varsta mea
) dar stiu cum suspinam in clasa a 9-10 dupa cate un tip cu 5-6 ani mai mare si mai bine. Iar cazul fostelor studentelor maritate si fericite cu fosti profi e si mai des intalnit. Si zic si cu mintea de acum ca pentru anumite firi o relatie cu un tip cu 10 ani mai mare e cel mai bun lucru: e altfel sa se uita la tine ca la luna de pe cer si ca la bibelou decat camaraderia inerenta unei relatii intre egali -ca varsta si situatie. Au foarmec amandoua dar eu o cam cred pe madam Columbeanu ca e fericita
) si prefer un tip la 50 care sa nu stie ce sa-ti mai faca decat un baiat egal care sa zica: “da’ de ce sa stai acasa 2 ani daca faci copil? ce nu te descurci si daca vii dupa 6 luni la work? ce ne facem dupa daca nu te mai angajeaza nimeni?” Nu zic ca nu are dreptate.. dar in asemenea situatii te gandesti ca nu era asa rau acum 2 secole cand fetele se maritau la 16 ani cu indivizi de 30 cand indivizii aia erau ok. Stiu o fata care e bine-mersi maritata si fericita cu un tip de.. cred ca avea vreo 40 cand eram noi clasa a 9-a.. tip aratos, avocat, divortat si serios (adica in cautare de relatie de lunga durata) chiar daca avea o fiica de seama ei.. fiica care chair a acceptat situatia pentru ca stia ca omul statuse niste ani singur si ca nu agata prima fata intalnita. Acum probabil el are vreo 50 si ea vreo 25 si ultima data cand am auzit de ei erau bine-mersi. Asa ca daca fata CHIAR vrea eu zic ca e o mare prostie sa nu lasi oamenii in voia lor. Textul cu “e necopt” e perimat si oricum niciodata nu s-a aplicat in unanimitate.
Comment by D — October 21, 2008 @ 10:30 am
Deci prin urmare daca tipa de 14-16 se arde cu unu 17-18 gigolescu care un bliet dus la macarenca ( vb-a lu taticu ) si bratzarile de argint asigurate.. in concluzie… cam toate se defloreaza cam intr 14-16 anii ca ce vrei asa-s invatzate.. cel putin din cate stiu si am vazut … dar si fetele au vina la fel cum au baietzi … la toti li se urca la cap ,,, dupa parerea mea … cu o educatie adecvata si o familie unita are mere… dar problema e ca parintzi ii cearta prea des pt fiecare nimic facut si ca sa se razbune se “ard” asta e tipul de razbunare care il si este cat de cat dur.. daca afla parinti ……
Vb din fapte si
Comment by Anonim — October 23, 2008 @ 7:17 am
Eu am aproape 19 ani. ea are 14….daca eu i-as face ceva, dupa ce implineste 15 ani, iar parintii ei ar afla, as intra in tribunal cu ei…..ce sar intampla??? Ea binentzeles sa vree, si sa declare ca a vrut….sar intampla ceva???…Dar vreau sa stiu ce scrie in lege, nu asa dupa cum vatzi gandi voi….Cine imi rasp??
Comment by Rotwailer — January 20, 2009 @ 12:03 am
@Rotwailer… dupa noul cod penal, dupa 13 ani daca isi da consimtamantul totul e in regula… acum, eu nu ma bag, dar as zice sa o lasi sa mai creasca.
Comment by Heto — February 16, 2010 @ 10:30 pm