Sebastian Bârgău: Gânduri logice la turație maximă

12 11

După ce am mâncat – din nou fie binecuvântat gulaşul cu galuşti din acelea mici, pe care l-am găsit într-o oală şi hallaszlev, cred că aşa se numeşte în maghiară ciorba de peşte, găsită în altă oală, şi evident acel Dumnezeu (sau eu, chiar îmi mulţumeam mie?) care a distrus şi bacteriile ce ar fi putut degrada alimentele – am urcat în cameră, mai corect spus în apartamentul cel mai de lux pe care l-am găsit! Este ciudat cum obişnuinţa devine a doua natură a omului şi cum fiecare om mort de pe holuri, din recepţie sau restaurant ni se păreau doar piese de mobilier. Nu ne mai oboseam nici măcar să îi scoatem din încăperea în care eram. Bine, din apartament nu a fost nevoie să scoatem pe nimeni, pentru că era neatins. De curiozitate am intrat pe calculatorul de la recepţie care folosea un program de gestiune a camerelor numit FIDELIO, care mi-a dat ceva bătăi de cap până să îl pricep. Am văzut că în apartamentul ales de mine nu se cazase nimeni cu mult înaintea declanşării grozăviei. Era şi foarte scump conform preţului de RACK – cred că asta însemna tarif de recepţie – din program.
Când am ajuns în apartament era destul de frig. Am dat drumul la căldură şi am constatat ce deştepţi au fost ungurii când au investit în energia eoliană. Era de reţinut faptul că aici, probabil, va fi curent electric şi pe viitor. De fapt, şi la noi în ţară mergea reţeaua mulţumită centralei nucleare. Deci, parcă nu fusesem nici noi chiar atât de proşti.
Sătui şi ghiftuiţi am urcat în aparatmentul care începea să se încălzească. Aveam cu noi două sticle de vin roşu, ceva de pe o podgorie cu nume ciudat, nu era Tokay, şi cola. Nu ştiu de ce dar în ultima vreme începusem să savurez vinul roşu cu cola mai mult decât orice altă băutură. Nu vreau să-mi imaginez ce mutre ar fi făcut un somelier constatând împietatea pe care o comiteam amestecând licoarea Domnului cu lucrul Diavolului, cum mai era denumită cola de adepţii alimentelor şi băuturilor naturale.
Nu aş fi avut nevoie de vin roşu pentru ceea ce a urmat. Cristina era amanta desăvârşită, cea care putea pune pe jar chiar şi un călugăr scopit. Din punct de vedere al actului sexual era peste Diana de sute, de mii de ori.
În timpul celui de-al treilea – cred eu, orgasm, mi s-a întâmplat ceva ieşit din comun! Chiar din momentul în care am simţit că am atins pragul maxim al plăcerii, timpul a părut că se dilată. Se făcea că starea de bine tinde să devină permanentă, că plăcerea devine stare de a fi, că parcă plutesc, mă înalţ la cer şi cobor voluptos, urcând iar şi iar, pentru a cădea din nou în abis. Era aşa o spaimă ancestrală în mine când cădeam şi aşa un bine când începeam să mă ridic. Toata astea au durat poate câteva secunde, poate câteva minute, poate câteva veşnicii. Nu ştiu! Ştiu doar că era acolo cineva, acolo sus, pe care vroiam să îl văd, cineva care îmi vorbea. În căderile şi ascensiunile mele repetate auzeam doar fragmente din ce îmi spunea acel cineva. Auzeam frânturi fraze de genul:
“… şi vei înţelege ce se petrece”, “doar trebuie să ajungi acolo…”, “…este vorba de taina supremă a omenirii”, “…biserică a fost de vină…”. “tu erai acolo când…”, “nu trebuie decât să găseşti cartea…”, “…toţi sunt ai tăi, acum…”, “…tu nu trebuie să alegi, tu vei ştii cine…”, “… te va durea rău de tot şi vei suferi profund în sufletul tău…”, “…liniştea va veni…”
Era frumos, era sublim, era un coşmar superb, dorit şi renegat, era visul de veci al fiecărui om, combinat cu spaima veşniciei dăinuită în oameni! Un sculptor abstract părea că dăltuieşte în sufletul meu pietre eterne a căror povară părea foarte grea. Dar durerea poveriii lor era dulce!
Totul s-a terminat primtr-o eliberare de energii latente ţinute prizoniere de concepte mistic-religioase. Părea că înţeleg, dintr-o dată lumea! Pentru o fracţiune de secundă mi s-a părut că îl zăresc pe cel care îmi vorbea. Eram eu!
Dimineaţa m-am trezit în aşternutul ud de sudoarea noastră. Cristina se trezise înaintea mea şi mă privea tandru:
- Mi-ai oferit ceea ce credeam că nu îmi va oferi vreodată un bărbat! Nu îmi vine să cred că am trăit această noapte!
- Nici mie, Cristina! Azi noapte m-ai adus mai aproape de Dumnezeu!
- Ştiu! A fost iniţierea! Venită exact în momentul dorit de tine! Nu e aşa?
- Ce vrei să spui?, am întrebat buimac şi uimit.
- E o poveste lungă! Vrei să o auzi?
- Sigur că da, mai încape vorbă?
Şi Cristina mi-a povestit timp de aproape o oră, în care nu am scos nici un cuvânt şi am ascultat-o atent, cum ea făcea parte dintr-o sectă, oarecum creştină. Secta aceasta avea preotese, nu preoţi, şi era ancorată în antichitate, atunci când Christos nu se născuse. Cu mult înainte. Credeau în Dumnezeu, exista şi pentru ei Christos, dar la ei femeile preotese aveau darul de a iniţia adepţii. Iniţierea însemna arătarea căii către Dumnezeu. Concepţia primordială a sectei era că doar prin câteva procedee, printre care şi sexul, omul poate ajunge aproape de Dumnezeu, poate să îl vadă. Era o întreagă filozofie vis-a-vis de modul în care în momentul orgasmului psihicul omului – sau sufletul – se decorporalizează şi ajunge în sferele absolute, unde poate comunica cu Zeii sau cu Dumnezeu!
Pe tot drumul pe care l-am avut de parcurs până în Austria, mai mult am tăcut! Mă marcase noaptea precedentă, dar, mai mult, mă marcase ceea ce îmi povestise Cristina!

Scris de Lucian Stanciu


Pe aceeaşi temă




58 Comments »

  1. Iarasi, povestiri despre futai. S-ar parea ca esti obsedat Luciane. Let me guess, Cristina facea parte din MISA ? Scrie si tu ceva mai plin de continut, nu doar povestiri despre futaiuri si babardeli.

      Comment by dan — November 12, 2008 @ 1:36 am

  2. @dan> sorry, dacă nici aici nu e conţinut, cred că eşti departe de semnificaţia cuvântului conţinut! daca tu ai reţinut futaiul, ai o problemă!

      Comment by lucianstanciu — November 12, 2008 @ 1:41 am

  3. well, problema e ca mai mult de o treime din episod e vorba numai despre sex si cum l-a adus pe personajul principal mai aproape de dumnezeu. N-ar fi nici o problema daca asta s-ar fi intamplat doar in episodul asta, dar obsesiv sunt numai scene de sex in toate episoadele. Sunt constient ca asta se vinde bine (cand o sa scoti cartea), dar incearca totusi sa scrii ceva mai de calitate, cu mai putine scene de babardeala. Crede-ma, ne-am cam saturat numai de futaiuri. Si-asa or sa se sature si cititorii cartii scrise. Te concentrezi prea mult asupra scenelor de sex si cam atat… restul pare deja doar de umplutura.

      Comment by dan — November 12, 2008 @ 1:47 am

  4. deci, daca iei la rand episoadele, din 40 gasesti sex doar in maximum 6-7, nu stiu exact! citeste intai si apoi mai vb! si, pana la urma sexul este o parte fireasca a vietii fiecaruia! in plus, urmareste umplutura sa vezi ca ea e esenta!

      Comment by lucianstanciu — November 12, 2008 @ 1:51 am

  5. da, chiar asa, se excita baietii astia si scriu comentarii in cateva secunde la furie. obsedat autoru, da si mai obsedati comentatorii.
    mai plin de continut decat un act amoros exista? si inca de ala cu viziuni si clipoceli? hehe. vorba ceea, prietenii stiu de ce.
    ii lasam licenta poetica omului nostru. in final e latitudinea noastra, citim sau citim si comentam. comentam constructiv, sau bodoganim? fiecare cu imaginatia lui bolnava, danny boy.

      Comment by AdiO — November 12, 2008 @ 2:00 am

  6. parc. intuneric. unu alearga. din tufis iese o mana paroasa, vino la mine. ala fuge disperat. alta mana il apuca, vino sa te pup. asta se smulge, alearga, altul il momeste…. sare gardul si scapa. vede un politist: dom politist, acolo, in parc, poponari, multi, faceti ceva…. politistu il ciupeste de obraz si zice…. auzi curva mica… ce cauti tu in parcul nostru?

      Comment by AdiO — November 12, 2008 @ 2:05 am

  7. foarte tare AdiO bancul. spre ca nu l-ai dernjat prea tare pe dannzy boy cu el :D

      Comment by lucianstanciu — November 12, 2008 @ 2:08 am

  8. foarte tare bancul, si foarte tare babardeala repetata (ca se vinde bine) din romanul lui lucian.(asta ca sa revenim la oile noastre). Scrie mai putin despre babardeala fiindca umplutura era mai interesanta.

      Comment by dan — November 12, 2008 @ 2:15 am

  9. pai sa se vanda, frate. have you got a problem with it? tu nu stii ca numarul de clickuri conteaza si nu lungimea episodului? ;) intreaba-l pana si pe visurat. apropo, ce zici, iese de un scenariu de film? de o telenovela in 125 de episoade? eu stiu unii care viziteaza situl lui visurat numai sa vada ce a mai scris stanciu. si asta de multe ori pe zi. o prietena e inebunita ca ce misto e…. si altii sunt satui de sex. chiar saturati, ei stiu ce citesc, ce situri vad, sau cefilme imprumuta. un om normal, banal, zambeste si da pagina :) hai bafta

      Comment by AdiO — November 12, 2008 @ 2:21 am

  10. iese scenariu de telenovela, iti dai seama cum or sa se ingramadeasca televiziunile cand vad cate scene de sex sunt in viitorul scenariu…. Si eu vizitez site-ul lui Visurat tot pt ce scrie Lucian, dar parca m-am cam saturat sa tot citesc numai despre sex…. Era mai interesant pe la inceput, acum s-a transformat in “Nu vreau sa fiu Dumnezeu / Vreau in schimb sa fut”

      Comment by dan — November 12, 2008 @ 2:33 am

  11. CE POST DE CACAT. Asta numiti voi literatura? Asta este un cacat, in adevaratul sens al cuvantului. Mi-am irosit 4 minute din viata citind aceasta aberatie. Foarte foarte prost scrisa.

      Comment by Nume — November 12, 2008 @ 3:57 am

  12. OMG :X:X:X stanciu, nu poti sa le postezi si tu mai des?:)) sunt absolut geniale:D nu idea sexului dar profunzimea… baietii, invatati sa citi printre randuri :P

      Comment by Teo — November 12, 2008 @ 8:29 am

  13. Lucian felicitari :)
    E interesant cata discutie genereaza episodul asta. Eu am urmarit toate articolele de pe visurat de la inceptia lui, si parerea mea e sa continui asa cum continui. Singura mea grija este: ce se intampla cand se termina serialul? Vei face altul? Eu sper ca da. Nu prea mai am timp sa citesc carti, dar sa citesc o pagina pe zi, e ceva realizabil.
    Si in plus, amem multi pudici pe aici, jigniti de idea de sex, sau oripilati de faptul ca prea multa lume da click aici doar ca sa citeasca despre sex.
    Nu ii baga in seama, chiar tu ai spus, momentul in care nimeni nu te critica este momentul in care trebuie sa disperi, pentru ca realizezi ca esti mediocru.
    Felicitari!!

      Comment by warlock — November 12, 2008 @ 9:24 am

  14. @dan: o tema similara a fost abordata intr-un roman devenit BestSeller, contactul cu Dumnezeu prin secunda de orgasm. Romanul se numeste Codul lui DaVinci. De asta banuiesc ca ai auzit. Revino-ti prietene si invata sa intelegi ce scrie si in spatele randurilor.

      Comment by brylu — November 12, 2008 @ 10:13 am

  15. @brylu – codul lui davinci, dupa parerea mea, e o carte slaba, pt simplul motiv ca pe la jumatate ramai fara suspecti si iti dai seama cine e personajul negativ. Teoria despre Isus din roman e destul de interesanta, totusi. Pacat ca nu e a autorului romanului, deci nu prea poti spune ca romanul e unul original
    @dan – un sfat: daca nu-ti place serialul, nu-l citi; foarte simplu.

      Comment by alt dan — November 12, 2008 @ 11:55 am

  16. Da, ca subiect pentru o carte, roman sau ce-o fi e bun…dar gandeste-te la o ecranizare (cu toate ca e nevoie de foarte multi bani, in special la inceput.) Ecranizarea ar fi aproape imposibila fara sa faci intreg filmul sa nu semene cu seria televizata de soft-porn, Emmanuele…si asta e SF, si asta e despre cunoasterea psihologiei umane si bineinteles despre climaxul unui act sexual.
    Eu unu sunt de acord cu toate scenele de sex nu incredibil de explicite dar cu asta iti alegi un target si cu ala ramai.
    Cred ca pe unii ii deranjeaza folosirea in extrem din cauza ca deja legi o chestie extrem de profunda si pentru unii chiar respectata (cum ar fi religia) cu o scena de sex…si ei nu pot decat sa prevada mai mult sex din cauza ca pana la urma trebuie sa ajunga la o stare de Nirvana in care ajunge sa vorbeasca cu el insusi.
    Sau poate nu cred ca e foarte original…

      Comment by M0n0 — November 12, 2008 @ 1:13 pm

  17. sper ca nu te-am suparat … prea tare … am vrut si eu sa vad cat de usor de manipulat pot fi unii oameni …. :)

      Comment by newdada — November 12, 2008 @ 2:24 pm

  18. unele stiluri se recunosc repede oldnunu. ce cautai tu in parcu nostru?

      Comment by AdiO — November 12, 2008 @ 3:21 pm

  19. @dan
    pentru numele lui dumnezeu(ciudata coincidenta) ia-ti o viata!!!!!adica tie tot ti se pare o prostie…uitate numa cate persoane te contrazic…eu cred ca tu esti obsedatul…adica tot ce vezi tu este futai…SI NU E VORBA NUMA DESPRE ASTA!!!…incearca sa vezi si mai profund…si te rooooog daca ramai la aceasi parere tampita…NU MAI COMENTA..NU MAI CITI…SI NU NE MAI CALCA PE NERVI…ti-am fi PROFUND recunoscatori…
    @Lucian KEEP UP THE GOOD WORK
    @Nume
    nu incepe si tu te rooog…deci parca tot site-ul este invadat zilnic de cretini…iti zic eu..nu tu ti-ai irosit 4 min. din viata…viata si-a irosit timpul cu tine

      Comment by Dana — November 12, 2008 @ 3:27 pm

  20. Ce-mi plac mie astia care cred ca un roman/carte/nuvela se modeleaza dupa criteriile lor despre literatura! =))=))=))

      Comment by clawd — November 12, 2008 @ 4:07 pm

  21. pe cine intereseaza povestile asta cu Nu vreau fiu Dumnezeu

      Comment by andrey91 — November 12, 2008 @ 4:45 pm

  22. mai, sincer si eu incep sa ma plictisesc si nu din cauza scenelor de ‘futai’. eu tot astept sa vad ce gasesc astia cand se intorc la diana :) )

      Comment by zafox — November 12, 2008 @ 4:55 pm

  23. asta e din tantra-yoga.
    iata ca nimic nou sub soare!

      Comment by MM — November 12, 2008 @ 4:57 pm

  24. Bai oamenilor, el scrie cum vrea si ce vrea, ca de aia e “opera” lui. SI Sandra Brown baga babardeli si asta nu cred ca a suparat pe nimeni. Intr-adevar, parca sunt prea multe scene din astea, dar e parerea mea si daca vroiam mai putine ma apucam eu de scris ceva similar, nu incercam sa-i modelez omului stilul dupa cum vreau eu.
    Si bineintles ca in cel mai autentic stil romanesc, daca cineva da cu noroi pe bucile cuiva apreciat sar imediat lacheii sa-l linga, poate le va iesi si lor de un covrig (sau vreo excursie in tirol, ca n-au bani sa se duca si singuri)

      Comment by So_Hai — November 12, 2008 @ 5:13 pm

  25. Acuma vreau si eu sa vad cati lingai se vor simti si ma vor ataca.

      Comment by So_Hai — November 12, 2008 @ 5:14 pm

  26. @So_Hai
    stii…esti primu care zice ce zice si bine zice…eu nu ma simt..de ce?Pentru ca eu nu am trimis commenturile ptr excursie…nici nu am de gand sa particip..sau nu stiu…dar in orice caz nu mi-am spus parerea ca sa “ies cu un covrig”. si prin asta nu vreau sa te atac..tiam zis…zici ce zici si bine zici..tot respectul de la mine
    @andrey91
    RASPUNS: pe toti cu mai mult de un neuron pe care il viziteaza moartea acasa
    @zafox
    te-ai gandit ca POATE prin asta vrea sa ne tina in suspans…adica daca vroia sa-ti pov. direct…facea un rezumat de 2 pagini si gata…asa ne tine in suspans asa incat sa asteptam cu sete un nou episod…la asta te-ai gandit?oricum la mine tine…ptr ca simt ca o sa ma zgarii pe fata pana vine un nou episod:))

      Comment by Dana — November 12, 2008 @ 7:01 pm

  27. serialul acesta va fi foarte interesant de citit in momentul in care cineva va face un word cu toate episoadele, puse cap la cap. ca asa, pe bucati, vorba lui zafox, se pierde tot suspansul

      Comment by brylu — November 12, 2008 @ 7:08 pm

  28. @brylu
    vezi…fix asta am zis eu in commentul meu anterior…ideea nu este ca se pierde tot suspansul…ci chiar invers…TE TINE MAI MULT IN SUSPANS…citesti un episod…sfarsitul este CLAR de genu ca iti vine sa iei lama si sa te tai cand vezi “Scris de Lucian Stanciu” la sfarsit…si stai te gandesti…baaaa…acuma ce dracu se mai intampla si accesezi site-ul din ora in ora sa vezi ca poate-poate o mai scris un episod…plus ca daca nu erau toate episoadele acestea..unde mai erau discutiile pe tema lor…crede-ma Lucian chiar are un stil care te face sa vrei sa citesti mai mult…cel putin asupra majoritatii, si clar asupra mea, functioneaza;)

      Comment by Dana — November 12, 2008 @ 7:18 pm

  29. http://www.familiamafiei.net/click.php?x=bigy

      Comment by bagy — November 12, 2008 @ 7:36 pm

  30. eu ma gandeam ca mai e totusi mult pana in decembrie – cand este programat ultimul episod. Deci este nevoie si de episoade de genul… cam asta zic eu ca ar explica ‘suspansul’ prelungit. Oricum, eu revin in continuare :)

      Comment by zafox — November 12, 2008 @ 8:07 pm

  31. Cel mai mishto e ca Lucian si Sebi se distreaza cel mai mult… shtiu ei de ce…

      Comment by Drei — November 12, 2008 @ 9:07 pm

  32. @toti: sebi si lucian nu se distreaza, apreciaza cum se cuvine interesul tuturor, chiar si al celor care critica. Daca timpul mi-ar permite, ar veni mai des episoadele. Oricum, nu stiu exact cate va avea pana la final, dar mai este ceva. Nu foarte mult. Cat despre scenele de sex, revin si spun ca, poate cu exceptia catorva, ele isi au rolul lor acolo, peste cel de “condiment”. In final se va vedea…

      Comment by lucianstanciu — November 12, 2008 @ 10:39 pm

  33. super bine scris..nu inteleg cum unii critica destul de dur..felicitari:)

      Comment by 1923 — November 12, 2008 @ 11:24 pm

  34. “cel mai de lux”, “cateva vesnicii”…….wtf? gramatica incotro? asta cu initierea de catre preotese in timpul actului sexual parca sa spun ca e luata din codul lui da vinci ;) …… in rest seamana prea bine cu sandra brown &co => trash

      Comment by ametist — November 13, 2008 @ 12:57 am

  35. 1.Din cate stiu eu, orice text se scrie in urma unei documentari. Decat sa spuna ceva, sa inventeze si apoi sa jigneasca, mai bine s-a documentat si a scris asa. Corect?
    2.Partea cu gramatica …. daca tu citesti un text de lungimea asta doar pt a gasi 2 greseli gramaticale e grav.
    3. scenele de sex cu ce va deranjeaza oameni buni ? chiar daca e asociat in text cu religia si in ziua de azi se interzice (in raport cu religia, in viata de zi cu zi a celor cu adevarat credinciosi etc) ea a existat inca de la inceputul omenirii. Altfel, voi/eu nu ati fi aici, sa comentati, sa judecati si criticati un tanar scriitor. Sau am aparut si noi…asa …dintr-o data ca Adam si Eva? :|

    O zi buna, bafta Lucian si la cat mai multe!

      Comment by Deeanna — November 13, 2008 @ 7:57 am

  36. @ametist: hai ca sunt de acord ca este un pic fortat “cel mai de lux”, dar nu vad ce te deranjeaza la “cateva venicii”. De figura de stil ai auzit? Hai sa-ti dau un exemplu de pleonasm ca figura de stil: “Cobori in jos Luceafar sfant!”. Sper ca realizezi care e pleonasmul! In nici un caz Luceafar! :D

      Comment by lucianstanciu — November 13, 2008 @ 8:58 am

  37. eu vreau sa vina mai repede finalul!
    cand citesc o carte, iau primele pagini, ultimele pagini si … daca-mi place, o citesc pe toata. vreau finalul mai repede. :(
    nu ma apuc sa dau cu rahat sau sa ling dupa; inca citesc, inca astept episoadele, deci nu m-a plictisit serialul. cui nu-i place, are un X in dreapta sus, pe care il poate folosi cu incredere, dupa care sa se apuce sa scrie un blog/ o carte/ o revista / orice , mai bun.
    auzisem candva o vorba, gen: “cei care au talent literar scriu carti; cei care n-au , se fac critici”
    as cere ultimul episod pe email, pacat ca e concurs. :(

      Comment by Somnoros — November 13, 2008 @ 3:41 pm

  38. Cine putea oare sa citeze aiurea “Cobori in jos, luceafar blind”? Lucian Stanciu!!! Fuuu… habar n-ai un vers clasic si pretinzi ca scrii …
    Pentru cei care se extaziaza la asemenea productii: ati citit vreodata o carte buna (declarata ca atare de oameni priceputi), aparuta la o editura serioasa? Unii dintre voi considerati ca asa ceva ar putea fi publicat si asta ma ingrozeste!!!
    Stii ce, “autorule”? Ia du-te tu la o editura si cere-le parerea! Mor de ris numai gindindu-ma la ce raspuns o sa primesti! :-)

      Comment by Elena — November 13, 2008 @ 4:48 pm

  39. e versul ala din closer-nine inch nails, “you bring me closer to god”…

      Comment by eulampia — November 13, 2008 @ 7:35 pm

  40. @Dana, mersi… nu era vorba de tine… nu vreau sa dau paste-uri sau sa citez, ca sunt sigur ca sti ce am vrut sa zic in partea a doua…

      Comment by So_Hai — November 13, 2008 @ 8:50 pm

  41. @lucian: vesnicia e una :) …si apoi eminescu e eminescu nu? cum poti sa compari ce scrii tu cu eminescu?
    @deanna: un text de lungimea asta? ti se pare lung? si nu, scopul meu nu era sa gasesc greseli in text. :)

      Comment by ametist — November 13, 2008 @ 11:37 pm

  42. @ametist: dragul meu, nu voi avea tupeul sa ma compar cu Eminescu vreodata in viata mea! Nu am avut intentia asta! Incercam sa iti arat ca sunt acceptate figuri de stil. Si, vesnicia e una ptr tine! Mai citeste ceva filosofie, ceva idealisti si te vei lamuri! Apropos! Cate infinituri (stiu, veti sari sa spuneti ca se zice infinite, dar la noi la faculta de mate le ziceam asa!) exista? Ce este dreapta numerelor reale? Cate drepte paralele la o dreapta se pot duce printr-un punct exterior unei drepte, conform teoriei lui Bolyai?

      Comment by lucianstanciu — November 14, 2008 @ 2:08 am

  43. @elena: draga mea, editura si-a exprimat deja dorinta de publicare! Negociem drepturile de autor. Si este o editura de prestigiu! Si, da am gresit citatul, din motive de “misticism indus” de serial :D :D :D Evident glumeam. Nu e vorba de misticism, dar si geniile mai gresesc! :D :D :D :D :D :D

      Comment by lucianstanciu — November 14, 2008 @ 2:16 am

  44. @Lucian: Super faina povestea. Aseara am dat peste blogul vostru si am citit-o. Am venit cu iubita la mine in seara asta si ma gandeam pe drum, ca in loc de film as putea sa-i citesc nuvela ta. Dar cand am ajuns, ne-am luat cu altele :”> :) .

      Comment by Lucas — November 14, 2008 @ 2:23 am

  45. Acum am citit si eu comentariile si consider ca obiectiile in privinta scenelor de sex sunt nefondate. Asta e povestea. Omul povesteste ce a facut. Daca s-a futut cu Cristina de 7 ori intr-o zi si asta i-a mai dat si revelatii, ar trebui sa cenzureze ? Sexul e o constanta si o inevitabila a omenirii. Mediatizarea gresita a sexului creeaza enorm de multe probleme si remediaza prea putine. Dincolo de toate, nuvela e foarte faina.

      Comment by Lucas — November 14, 2008 @ 2:43 am

  46. @ametist ma refeream la “lungimea” textului comparativ cu o propozitie – doua, lucru in care poti gasi usor greselile. Si la urma urmei ce daca omu’ s-a exprimat plastic? …asa putea sa scrie un text ca oricare altul.

      Comment by Deeanna — November 14, 2008 @ 9:29 am

  47. @lucian: ai o problema in a accepta criticile observ. cam sari de fund ….o sa ma opresc aici cu comentariile, pentru ca deja vad ca incepem sa vorbim si de matematica, subiect departe de ceea ce spuneam eu totusi. :) ) si nu stiam ca tu ai scris aici filozofie…acum na, poate o sa ma lamuresti si ce durata are o vesnicie, eu nu am facut facultatea de matematica. ;)

      Comment by ametist — November 14, 2008 @ 11:01 am

  48. @ametist: chiar nu am sarit de fund, cum yici tu! si apreciey criticile. referitor la vesnicie sau eternitate, incearca sa cauti si sa citesti Sfarsitul Eternitatii de Isaac Asimov!

      Comment by lucianstanciu — November 14, 2008 @ 1:12 pm

  49. @lucian: iar ma provoci sa iti raspund :) chiar tii sa ai ultimul cuvant in orice imprejurare? Poate o sa citesc cartea aceea, pana una alta cei care iti citesc proza publicata aici ma indoiesc ca sunt interesati de filozofie. Sau vrei tu sa faci parada de eruditie cu scrierile astea filozofice? Poate mai revezi si gramatica limbii romane in pauza dintre doua carti de filozofie.

      Comment by ametist — November 14, 2008 @ 2:52 pm

  50. Cine si-a “manifestat interesul” pentru publicarea productiei tale? Humanitas, cumva? Offf, moooooor de ris…
    Acum astept sa vad cum o sa sara extaziatii care n-au deschis in viata lor o carte (decit dupa ce au citit inceputul si sfirsitul, ca unul din fanii tai), asigurindu-te ca o s-o cumpere pe-a ta! :-)

      Comment by Elena — November 14, 2008 @ 4:10 pm

  51. @lucian
    vezi ma ca bine zice vorba aia “Cine se aseamana se aduna”. si din nou…chiar avem nevoie de o prastie
    @Elena
    draga…du-te sa te iei de manuta cu dan si ametist…sunt sigura ca ultimii( si ma refer chiar la ultimii…ca ceilalti nu au mai rezistat prostiei) neuroni ai vostri pusi impreuna vor gasi un perete si o sa produca un impuls suficient de puternic incat sa va dati cu capul de perete!!..daca nu..va ajut cu placere..din nou bateti din gura ca spartii…din ce am zis eu si So_Hai chiar nu ati priceput nimic?!!?!?..adica chiar nimic???..deci duceti prostia mai departe de orice limite pe care le-am vazut la alte persoane…INCREDIBIL!!..I POVESTEA OMULUI…SCRIE CE VREA SI CUM VREA..SI DACA NU VA CONVINE…NU STA NIMENI CU PISTOLU LA TAMPLA SA VA OBLIGE SA INTRATI PE SITE-UL ASTA!!!…sincer..stati deoparte..m-am saturat sa vad zilnic cate un “Perspicac si precoc” care nu are ce face…si comenteaza ca na…i el smecher…mai mult de 20 de persoane sunt impotriva voastra…TREZITI-VA!!!

      Comment by Dana — November 14, 2008 @ 7:55 pm

  52. @Dana: eu ma adresam lui lucian, nu tie. Daca are el ceva de raspuns cred ca este capabil sa o faca si singur, tu de ce esti atat de indignata? Intru cumva pe un site care iti apartine si iti critic scrierile? Am voie sa imi spun parerea despre ce scrie la fel ca si tine, poate sa fie si mai mult de 20 de persoane impotriva mea sau a altuia :) ) , vad ca nu stii ce inseamna sa critici ceva si confunzi o opinie cu prostia. Calmeaza-te si vezi-ti de treaba, nu am avut ceva de criticat la adresa ta si cred ca faci cam mult caz, poate ar trebui sa citesti un pic de filozofie ca sa te relaxezi. :)

      Comment by ametist — November 14, 2008 @ 8:48 pm

  53. …eu abia acum am citit din serialul acesta…stilul acesta mai lejer imi chiar place…dar povestea mai trebuie imbunatatita…daca vrei sa para mai realista. De ex, daca cumva s-ar intampla asa o mare molima, cred ca nimanui nu i-ar mai arde de inmormantari, de fapt nici nu s-ar mai putea organiza, pe bune!!!…Si cu tot cu Legea Martiala instaurata, personajul nu a iesit DECAT sa cumpere “cafea, paine si tigari” ??? …Tare nerealist, nu s-ar mai putea cumpara nimic, magazinele ar fi devastate nu ar mai exista produse bla bla…trebuia sa te gandesti mai bine. Dar te vei gandi, nu? :) )

      Comment by happyspirit — November 14, 2008 @ 10:56 pm

  54. Ufff… am ajuns sa fie “mai mult de 20 de persoane” impotriva mea?! Vai mie!!! Ma cam repet, dar… moooor de ris!
    Lucian, astept sa-mi spui “editura de prestigiu”, daca exista. Cum ma indoiesc serios, chiar iti astept reactia, asa cum esti acum, cu “misticism indus de serial”. (Ce inseamna asta cu misticismul indus?!)

      Comment by Elena — November 15, 2008 @ 4:04 am

  55. @ Dana: chiar habar n-am ce “ai spus tu si So_Hai” si nici n-o sa caut. Pur si simplu nu ma intereseaza. Eu vreau sa ma lamuresc – si sa mai rid un pic – in ceea ce priveste editura. :-)

      Comment by Elena — November 15, 2008 @ 4:06 am

  56. @elena: este chiar de prestigiu editura, si nu, nu e humanitas. cand negocierile vor fi incheiate si contractul semnat, vei fi prima care va afla! ok? asta e! nu am ce sa-ti fac daca nu-ti convine ca serialul are priza la public! se vede si numai din numarul de voturi de la sondaj! si daca as sta sa explic fiecaruia o figura de stil sau alta as imbatrani degeaba…

      Comment by lucianstanciu — November 15, 2008 @ 9:43 am

  57. secta din antichitate, preotese, filozofia lor conform careia ajungi aproape de dumnezeu cu ajutorul orgasmului….suna cunoscut. cultul zeitei isis, cumva?

      Comment by kaisha — November 15, 2008 @ 4:57 pm

  58. Fii si tu mai atent cand scrii “(tu nu trebuie să alegi, tu vei ştii cine…)”. E “vei sti” chiar daca e la persoana a doua. La fel cum e si “vei fi” sau “vei muri” pe care le-ai scris corect.. + aia cu “mazochist” care in mod normal e “masochist” + inca vreo cativa de “i” pusi in plus… Mai curata si tu un pic textu….ca-s greseli care il compromit si te copromit…si ar fi pacat..ca suna bine.

      Comment by liviu — November 20, 2008 @ 3:01 pm

Leave a comment

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.