19 05
Rezultatele sondajului de pe blog
Scris de Sebastian BargauAcum câteva săptămâni (poate mai bine de o lună chiar, nu mai știu) a fost un sondaj pe blog la mine. Sondaj completat de 741 de cititori ai acestui blog. În continuare aveți rezultatele (albastru închis e rezultatul meu, albastru deschis e media făcută pe blogurile participante).
Rezultate Studiu Standout Visurat
View more presentations from Ionut Oprea.
Eu zic că e bine.
Destul de interesante rezultate, acum ramane de vazut care e marja de eroare…
Comment by Alter Ego Blog — May 19, 2009 @ 12:36 pm
Bullshit. E prosteala pe fata. Nu numai ca seamana izbitor de mult cu al lui Arhi, dar daca adunam procentele de la 20 la 31 ani reiese ca vreo 65% sunt incadrati aici. Adica marea majoritate sunt tineri. Din acestia toti sunt/lucreaza in management (31%)(junior, upper, middle) si restul studenti. Mai sa-mi f… una !!! Adica daca nu esti student esti sef? Deci cum termini facultatea te ia un nene si te pune director? Misto. Ca sa nu mai zic, ca manageri sub 30 de ani sunt sub 1% pe GLOB! Iar in studiul dvs, desi aveti 1% procent vizitatori “seniori”, aveti 32% manageri !!! Daca ati dat vreun ban pe studiul asta ar trebuii sa-i cereti inapoi. La o analiza amanuntita bate campii tare, tare.
P.S. Dati-mi mie 10 lei(suma simbolica) si va fac un PPS cam la fel de utopic dar macar imi corelez datele, pentru ca stiu cum merg treburile in Romania. Astia stau in birouri, fara vreo legatura cu viata reala si fac ei studii de piata. Dar daca ii pui sa se descurce o luna cu 10 milioane in tara asta incep sa planga. Un studiu adevarat, real se face de catre o persoana greu incercata in Romania, o persoana care s-a lovit de sistem, o persoana care respira grata de Romania pe toti porii, nu de oameni care separa categoriile in sefi sau studenti. Unde sunt vidanjorii, unde sunt soferii (ca subsemnatul), unde sunt oameni cu meserii mai umane, ca nu pe toti ne-a cacat mama sefi.
Comment by Moroi — May 19, 2009 @ 1:01 pm
@Moroi: tu ai completat sondajul?
Comment by VisUrat — May 19, 2009 @ 1:12 pm
Nu, pentru ca nimeni nu m-a intrebat nimic. E si normal. Nu sunt manager, desi fac o amarata de facultate.
Deci cred ca intru la studenti. ..
Comment by Moroi — May 19, 2009 @ 1:38 pm
@Moroi: atunci parerea ta e cam degeaba. daca l-ai fi completat (a fost afisat vreo doua luni pe blog, puteai oricand sa dai click si sa-l completezi), puteai sa spui ca vidanjorii si soferii nu apar nicaieri si ca-i prosteala pe fata. dar tinand cont ca nu ai bifat nimic, te rog sa-ti tii parerile pentru tine.
Comment by VisUrat — May 19, 2009 @ 1:41 pm
Nu inteleg? Daca parerile erau apreciative si laudative si pupincuriste, mai primeam indemnul sa le tin pentru mine ? De ce mai tineti formularul de comentarii daca recomandati oamenilor sa’si tina parerile pentru ei. Problema mea nu era despre soferi sau altceva. Problema era ca toti erau in upper/middle/extrem de upper/micro/mini MANAGEMENT. Ce dracu? Suntem o tara de sefi? sau daca nu suntem, chiar toti sefii din tara asta va viziteaza? Nu vi se pare cam tras de par ca sunt atat de multi manageri sub 30 de ani?
P.S. Habar nu am ce trebuia sa bifez. A fost vreun link sau vreo postare ce mi-a scapat? Dati-mi testul sa-l demolez pentru ca un om mediocru ca mine crede ca reprezinta o buna pondere din cititorii dvs. Pot specula cam o treime dar e indoielnic.
Comment by Moroi — May 19, 2009 @ 1:47 pm
@Moroi: nu, chiar nu ma mira. Eu tind sa cred ca scriu pentru niste oameni care-mi inteleg textele. Pentru a le intelege ar trebui sa fie mai sus de un vidanjor sau un sapator de santuri. Aia il citesc pe Badea (in cazul in care au calculator si stiu ce-i aia net sau blog). Nu ma astept sa-mi inteleaga textele un copil de 12 ani sau un descarcator de tiruri. Iar partea cu sefii nu ma mira deloc. Nu mai exista “secretara” e “assistant manager” si am vazut si firme in care erau doi cu sapa si zece cu mapa, daca intelegi ce vreau sa spun. Mi se pare normal ca unul care a terminat o facultate (si chiar ca si student) sa intre sef undeva, ca d-aia a facut-o…
Daca parerile erau laudative nu primeai nici un raspuns. Dar nu ti se pare aiurea ca aia care au participat la sondaj sa se regaseasca acolo iar cei care nu s-au ostenit sa dea cateva click-uri sa spuna ca e prosteala?
Crezi ca-i imposibil ca tu sa fii singurul student/sofer care intri aici?
Comment by VisUrat — May 19, 2009 @ 1:58 pm
Rezultatele sondajului sunt varza. Nu te simti lezat de afirmatia mea, nu are legatura cu tine, ci cu sondajul.
Argumentul meu e ca ma pricep f bine la statistica.
Comment by Marketosaurus — May 19, 2009 @ 2:11 pm
Da cred ca este imposibil sa fiu singurul cu un job “normal”, cu care isi plateste scoala si chiria. Nu cred toti cititorii dvs sunt ori studenti ori sefi, si NEWS FLASH, sunt licentiati care vand in piata, care muncesc cu femeia mea la Real, si care sunt vanzatori la magazinul unde “prestez” eu. Deci nu-i musai ca dupa ce termini o facultate sa ajungi “meneger”, ci poti oricare alta slujba. Cat despre domnul Badea, eu nu stiu de la ce a pornit razboiul asta intre dvs si el( si nici nu ma intereseaza) dar dansul a terminat cibernetica. Atacurile acestea la persoana si la citori sunt extrem de josnice si pentru dansul si pentru dvs. E mult sa zici ca cititorii lu’ Badea sunt niste imbecili sau dansul sa zica de doamna dvs ca ar fi plinuta folosind niste invective care fac sa roseasca si un sofer ca mine care le stie pe toate. Dar ma rog, asta e alegerea dvs, a elitistilor, dar credeti-ma ca spectacolul care il oferiti atat dvs cat si dl Badea cu “razboiul” asta ieftin inventat este SCABROS
P.S. Multumesc de raspunsuri. Presupun ca ati observat ca nu fac parte din cohorta de lingai ,cititori care va lauda la orice scrieti. Bineinteles ca lauda lor nu este total dezinteresata. Asteapta si ei un feedback. Oameni care ,ca niste caini docili asteapta o postare ca pe o bucata de carne si imediat incep sa dea din coada. Eu va citesc cu interes, invat ceva daca eu consider ca am ceva de invatat, de multe ori rezonez cu dvs, dar lasati-mi si mie dreptul sa comentez daca ceva nu mi se pare in ordine. Fiti fair si fata de lingai si fata de oamenii care comenteaza pertinent, la subiect, care au pareri proprii care intamplator nu coincid cu ale dvs. Dar in principiu faceti o treaba buna si va respect pentru ceea ce faceti.
Comment by Moroi — May 19, 2009 @ 2:15 pm
Nu a mers tagul “Striketrough” pe care l-am atasat cuvantului lingai. Nu a aparut taiat. Puteti sterge mesajul asta.
Comment by Moroi — May 19, 2009 @ 2:17 pm
a dracu’ visule…te pomeni ca tu scrii doar pentru ‘telectuali…
Comment by Heto — May 19, 2009 @ 2:54 pm
Eu nu mai stiu daca am completat sondajul. De aia nici nu ma pronunt daca imi plac sau nu rezultatele, daca ma regasesc sau nu in ele. Din vreme ce nu stiu daca l-am completat, cel mai bine este sa nu stiu nici sa dau acum din gura ca sa dau senzatia ca sunt unul care vrea ca pe net sa fie totul conform muschiilor lui, altfel imi tai venele.
Comment by Henrich — May 19, 2009 @ 3:49 pm
Vizionat sondaj. Deoarece nu ma incadrez la categoria de cititori de elita, nu pot spune ca am inteles mare lucru din el, dar ceva mi se pare clar: suntem o gramada de oameni care primim bani ca sa ne distram (in scopuri pur personale) pe net
)
Stimate domnule Bargau, sper sa continuati cu scrisul, in ciuda criticilor, pentru ca, si atunci cand nu aveti ceva de spus, o spuneti cu har.
Comment by Carmen — May 19, 2009 @ 4:32 pm
Parerea mea e ca nimic nu te indeamna sa fii sincer cand esti online, chiar si intr-un sondaj, unde stii ca raspunsurile nu vor fi asociate direct cu tine. Eu am completat sondajul, si pot sa spun acum, gandind la rece, ca instinctiv am “imbunatatit’ raspunsurile. de ex eu nu am terminat facultatea , in ultimul an am avut o materie la care nu am luat examenul, si nu am intrat in licenta. dar pe sondaj am bifat cu facultate fara sa stau sa ma gandesc. Mai mult ca sigur sunt altii care desi nu sunt “manageri”, ei asa gandesc despre ei si asa au trecut.
Comment by Calin — May 19, 2009 @ 4:41 pm
@Heinrich
WTF was that? Cine a zis ca vrea sa fie sondajul cum vor muschii lui? Pur si simplu nu mi s-au parut relevante rezultatele. Cred ca peste 40% au bifat ca sunt directori cand ei sunt muritori de foame. Asta era obiectiunea mea. Daca dvs. vi se par rezultatele corecte, si considerati dl. Sebastian este citit doar de arieni elitisti atunci este ok. Nu ma asteptam sa cracniti ceva cand dvs aveti bannerul la dansul pe blog. Mi se pare normal “ciocul mic si joc de glezne”. Dar nu intelegeti gresit ce am vrut sa zic. Dl Sebastian, tocmai pentru ca are un stil simplu, stilul muritorului de rand frustrat se sistemul de cacat din tara asta, se face placut in special categoriilor de mijloc. ASTA era obiectia mea, din care nu stiu ce parte nu ati inteles. Nimeni nu a zis ca vrea netul sa fie ca “muschii lui”. Parol stimabile.
Comment by Moroi — May 19, 2009 @ 4:45 pm
[...] si upper). Cam mult! In comparatie cu grupa studentilor e foarte mult! Acelasi lucru am vazut si la VisUrat, acolo situatie fiind mai echilibrata intre studenti si manageri. Cum remarca comentatorul Moroi de [...]
Pingback by Sondaj Standout pe bloguri « Marketosaurus — May 19, 2009 @ 4:59 pm
scuze pentru off-topic, vreau sa va arat o metoda ingenioasa de a aduce trafic pe un site:)) http://****************
EDIT by VisUrat: e veche “ideea”
Comment by unu — May 19, 2009 @ 6:06 pm
Salut,
Evident, nu putem multumi pe toata lumea, insa vom incerca sa tinem cont de toate parerile relevante in editiile urmatoare ale studiului, si in derularea lui, si in comunicarea rezultatelor, ca sa existe cat mai putine neintelegeri sau interpretari gresite.
Asa cum am incercat sa aratam si in studiu, functiile de management au o plaja larga, insemnand de la a conduce o echipa mica la a conduce o companie, asta nu inseamna ca toti cei care au bifat unul din nivelurile de management disponibile in studiu sunt neaparat directori de firma.
Nu e un “studiu de piata” facut in birou, ci un sondaj efectuat pe 40 din cele mai citite bloguri romanesti. O sa imbunatatim, cu editiile ulterioare, atat chestionarul, cat si toate celelalte procese implicate, si le multumim tuturor celor care si-au manifestat parerea pentru ca avem nevoie de feedback pentru a merge inainte.
Pentru discutii punctuale despre anumite aspecte dati-mi un email la ionut arond standout punct ro.
Multumesc tuturor.
Ionut Oprea
Comment by Ionut Oprea — May 19, 2009 @ 6:36 pm
bravo.iti urez cit mai multi cititori.sa-ti mai zic inca ceva:daca ai multi cititori nu inseamna ca se si vind produsele la care faci tu reclama ex: elicopter seat exo etc.noi sintem amariti bre.poate daca faci reclama la pufarine…………………cine stie.
)
Comment by liviu amza(nadie) — May 19, 2009 @ 7:46 pm
in fond, un sondaj poate sa infirme sau sa confirme o ipoteza. Sincer nu am incredere in sondajele on line deoarece sunt multe variabile ce nu pot fi controlate si deci rezultatele pot fi viciate. Desigur, ca si metoda de marketing are haz, mai cu seama ca majoritatea reactioneaza instinctiv la cifre, clasamente, atribuind etichete sau facandu si o imagine proprie rational argumentata pe baza unor cifre. Ma gandesc ca informatia data de un contor este mult mai veridica si poate atesta, independent de opinii, rata consumului de blog cu o exactitate demonstrata. Oricum e de bine pentru ca ai adus in blogosfera aceasta – hai sa zicem – metoda stiintifeasca de evaluare
[ cc !!]
Comment by gion — May 19, 2009 @ 8:39 pm
O super tema pentru licenta. Prietenii stiu de ce!….
Comment by Diana — May 20, 2009 @ 6:00 pm
din asta eu cam inteleg asa: in general rezultatele tale sunt in jurul mediei celorlalte bloguri, singurul criteriu unde era o diferenta mare era cel cu “motivul de accesare” unde erai mult peste restul la partea cu distractia. si cum tu nu ai mai pus de mult episoade in seriale, incet incet o sa le pierzi si pe alea.
Comment by chrism — May 20, 2009 @ 11:01 pm
@chrism: vor reveni si serialele in curand
Comment by VisUrat — May 20, 2009 @ 11:15 pm
[...] si upper). Cam mult! In comparatie cu grupa studentilor e foarte mult! Acelasi lucru am vazut si la VisUrat, acolo situatie fiind mai echilibrata intre studenti si manageri. Cum remarca comentatorul Moroi de [...]
Pingback by Sondaj Standout pe bloguri | Marketosaurus — February 4, 2011 @ 6:02 am