Sebastian Bârgău: Gânduri logice la turație maximă

12 01

Tu ce preferi?

Scris de Sebastian Bargau

Pentru ca tot am discutat despre femei mai jos, am zis sa mai scriu un articol despre sexul frumos, dar de aceasta data adresat barbatilor. Articolul incepe cu o intrebare foarte simpla si continua cu parerea mea.

“Tu ce preferi: O femeie virgina pe care sa o initiezi tu in ale sexului sau o femeie cu experienta?”

Dupa ce am trecut de la surprizele Turbo la observat femei pe strada am inceput sa primesc si sfaturi referitoare la relatii. Parintii si bunicii ma sfatuiau sa-mi gasesc “o fata cuminte, serioasa, nu care a fost cu toti golanii” iar prietenii imi spuneau “daca vrei sa futi, cauta una care stie ce-i aia, nu sta trei ani cu una virgina pana o convingi sa si-o traga cu tine”.
Tinand cont ca toti adolescentii isi asculta prietenii mai mult decat au incredere in ce le spun parintii, am inceput sa caut tipe cu experienta (curve, dupa cum le spuneau cei care nu ajungeau la ele). Asa ca tot liceul asta am facut. Cautam gagici care trecusera de primul iubit, trecusera si de al doilea si, daca trecusera cumva si de al cincilea era deja bataie pe ele.

Pentru ca e si normal. Ce alegi: Un an doi de plimbat prin cinematografe si cofetarii in schimbul unui pupic in fata blocului (si, eventual, un sut in fund cand descoperea pe altul) sau doua trei iesiri la un citric dupa care urma o perioada care continea o sifonare intensa de cearsafuri o data la cateva zile?
Sistemul de agatat era simplu. O vedeai pe ea si incepeai sa te interesezi. Cu cat iti placea mai mult cu atat te interesai mai mult. In primul rand aflai in ce cartier sta. Apoi iti cautai prieteni din acel cartier care se puteau interesa la prietenii lor daca respectiva merita sau nu atentia ta.
Erau momente in care aflai ca merita si, cand faceai pasul, te trezeai ca aia saraca nici in poze n-a vazut cum arata sarpele cu un ochi si toate informatiile tale erau de fapt bazate pe niste zvonuri lansate de un gigel care spera ca va fi el primul si vroia s-o discrediteze. Păţăşti.

Interesant era totusi altceva. Nu exista fata in liceul ala despre care sa nu se stie aproape tot. Cu cine a fost, cat timp, mai e sau nu virgina, au trecut pe la ea si altii etc. Tipele mai uratele erau si mai cautate si detaliile despre ele erau deja la nivel de alunite si semne din nastere. Era si normal sa fie mai cautate tipele mai urate, era si munca mai putina. Rar dadeai peste una si urata si cu pretentii, in rest procesul de agatare dura de la cateva minute la cateva ore, fata de zile intregi cum dura la cele care se credeau fotomodele.
Pe langa aceasta, ce stia sa faca in pat o tipa mai urata nici nu visa una cu impresii de diva care stia doar sa-si scoata chilotii, dupa care statea ca scandura in pat si astepta sa termini sa se poata uita la telenovela preferata. Pentru ca experienta isi spune cuvantul.

Oricum, parerile sunt impartite. Unii vor sa fie primii si s-o ia pe aia de nevasta, sa fie ei siguri ca exclusivitatea le apartine. Asta, in vremurile noastre, e o mare greseala din punctul meu de vedere. Am vazut multe cazuri in care, dupa 6-7-9 ani de relatie cu acelasi tip (relatii incepute din clasa aIX-a sau chiar din generala), sa descopere femeia ca exista si altceva, ca sunt altii care o pot face sa se simta mult mai bine, sa realizeze ca nu e compatibil cu ala in pat si ca orgasmul chiar exista. Pe langa aceasta eu am exclus din start posibilitatea casatoriei cu o femeie virgina pentru ca e posibil sa dai peste una frigida sau cu care nu esti compatibil sexual si cu care trebuie sa traiesti o viata intreaga intr-o monotonie crasa sau sa ti se acumuleze frustrarile si sa cauti relaxarea in alte parti. Altii cauta o femeie cu care chiar sa se simta bine in pat. Nu vor momente penibile, nu vor stari de jena sau rusine, nu au chef de ore intregi de discutii pentru a o convinge. Prefera o femeie care stie vrea, deschisa la nou sau la idei si care nu se jeneaza sa experimenteze, mai ales in pat.

In principiu cam atat am avut de zis, acum astept parerile voastre.

PS: As prefera sa comenteze si fetele. :)


Pe aceeaşi temă




61 Comments »

  1. “Pe langa aceasta eu am exclus din start posibilitatea casatoriei cu o femeie virgina pentru ca e posibil sa dai peste una frigida sau cu care nu esti compatibil sexual”
    Cat se poate de corect.

      Comment by TAROT — January 12, 2010 @ 2:20 am

  2. Eu zic ca depinde foarte mult si de barbat (am zis barbat nu baiat da?:) ) pentru ca daca stii sa-i oferi ceea ce are nevoie o fata va sta langa tine, si va scapa si de “inhibiitii”.
    Parerea mea e ca nu trebuie sa judeci fetele daca sunt sau nu virgine sau chestii de genu. Apropo de liceu, pe la mine era o tipa virgina, pe care o ducea tacsu` o data pe luna la ginecologie la control sa vada daca-i virgina, si tipa oferea orale-n baie ca pe siteurile de profil.

    Totusi si eu is de parere ca trebuie sa te potrivesti sexual cu femeia alaturi de care vrei sa-ti impartasesti viata, fie ea iubita / sotie sau ce mai vrei tu. Insa asta nu inseamna ca noi ca si baieti, nu trebuie sa “invatam” mai multe-n ale sexului… Am uitat cum sa dominam (in pat, cateodata trebuie), cum sa oferim emotii si multe altele, asa ca nu totul e din vina femeilor. Poate sa fie frigida cu tine si cu altul sa zici ca de unde a aparut.. :) E relativ :)

      Comment by Changer — January 12, 2010 @ 2:23 am

  3. sincer…da! daca inlocuiesc unde ai scris femeie cu barbat..prefer si eu unu cu experienta…ca e mai fun si mai ok asa..cum zici si tu in ziua de azi nu mai tine faza cu virginitatea pana la nunta ca s-ar putea sa ai surprize tare neplacute…

      Comment by adizzy — January 12, 2010 @ 2:48 am

  4. - Tu nevasta, este adevarat ca ai avut mai multi barbati inainte sa te mariti cu mine?
    - Mai, barbate! Mai barbate! Mancare buna ai?
    - Am!
    - Haine curate ai?
    - Am!
    - Aseara ti-a placut?
    - Mi-a placut!
    - Da` alalta-seara ti-a placut?
    - Si inca cum!
    - Pai cum crezi tu ca se invata toate astea, la fara frecventa?!

      Comment by thed — January 12, 2010 @ 2:55 am

  5. am uitat sa specific si faptul ca atunci cand te agati de Virginica trebuie sa ramai si cu Manuela. Cel putin pentru o perioada… :)

      Comment by VisUrat — January 12, 2010 @ 3:02 am

  6. Ce gresita mi se parea faza asta cu vanatul de fete cu reputatie de curva…uite asa baietii ratau o gramada de fete super ok care desi aveau reputatie de fete cuminti, avea in ele niste draci si niste scheme care ar fi facut orice baiat dependent de ele..ehh..viata cruda…

      Comment by Suki — January 12, 2010 @ 3:16 am

  7. Zici ca preferi sa comenteze si fetele…Avand in vedere ca intrebarea “ce preferi una virgina sau una experimentata ?”este adresata barbatilor ( deci n-am cum sa raspund) o sa-ti spun punctul de vedere al unei fete/femei oarecum experimentata.
    Am 22 de ani, mi-am inceput viata sexuala de la 16 iar in decurs de 6 ani am “cunoscut ” mai multe persoane de sex masculin, si cred , defapt sunt sigura ca orice barbat prefera o femeie experimentata in fata unei p…e virgine cu pretentii de vedeta si care are nevoie tot timpul de atentii , promisiuni si juraminte facute cu lacrimi in ochi.
    Din punctul meu de vedere sunt 2 categorii de femei:1. femeile care vad virginitatea ca pe o calitate , se simt mandre ca sunt virgine , spun chestia asta la toata lumea si asteapta nu stiu cati ani pana apare barbatul perfect si intelegator (si care in 99% din cazuri se dovedeste a fi un retard care chiar n-are ce f..e). De obicei aceste fete sunt influentate de niste mame feministe si frustrate , care sunt de parere ca toti barbati sunt niste porci si vor sa-si bata joc de tine. La punctul 2 sunt femeile pe care le boare-n basca de virginitate , nu au pretentia de relatie serioasa dupa primul futai si nici nu vor sa se marite cu primul.
    Mie imi place sa fac sex si nu mi-e rusine sa spun asta, e o activitate relaxanta si placuta iar pentru a ajunge sa-ti placa sexul, ca femeie, cred ca trebuie sa incerci mai multe sa inveti sa vezi ce iti place , cu cine si mai ales sa ai o gindire deschisa.( nu exagerat de deschisa)

    PS: nu sunt de acord cu fetele de 14 ani care si-o trag ca oarbele si raman gravide , nici cu schimbatul partenerilor ca pe ciorapi ( merge o aventura ,odata la o petrecere dar nu toata ziua), nici cu activitati gen sa te filmezi in timp ce ti-o tragi, si mai ales cu femeile/fetele care desi traiesc in anul 2010 nu se duc la ginecolog pe motiv ca nu le doare nimic si de ce s-ar duce. Dar asta deja un alt subiect si oricum cred ca am deviat demult si de la subiectul initial.
    O seara/noapte placuta!!!

      Comment by Irina — January 12, 2010 @ 3:19 am

  8. Pai orice barbat intreg la cap ar spune una cu experienta, deja nu mai este atat de timida, se comporta altfel, este mai matura in gandire si mai ales accepta altfel o despartire.
    In schimb daca iei o femeie virgina ai sanse mari sa ajungi sa fumezi 2-3 pachete de tigari pe zi, sa fi plin de draci si sa nu sti cum si daca sa te desparti de ea (“am stat atata dupa ea acum ce fac?.nu mai rezist eu o luna?” in caz ca actul s-a produs”daca ma despart de ea asta e in stare sa se arunce dupa bloc” ). Nu toate sunt asa dar majoritatea asa sunt.
    Iar in caz de casatorie…situatia e si mai urata daca ai fost singurul partener al tipei. Omul e caracterizat prin curiozitate si cum femeiile sunt si ele oameni sunt sanse mari sa se duca sa mai incerce si alte “instrumente”.
    Deci raspunsul e categoric – o femeie cu experienta. Dar nici una care si-o trage cu toti in primele ore de cand se intalnesc nu e buna.

      Comment by gc — January 12, 2010 @ 3:43 am

  9. Am venit si eu sa va dau peste cap vorbele… prima mea prietena a fost in liceu si clar ea fiind mai mica ca mine era virgina si mi-a zis ca la 17 ani vom incepe relatia sexuala, asta cand avea 15 ani… Imi venea sa imi dau pumni in c**** nu alta dar totusi tineam la ea nu pot sa zic ca o iubeam cand am purtat discutia aceasta la inceputul relatiei. Dupa 5 luni pana la urma a cedat:)) spre bucuria…amandurora. Alaturi de ea 3 ani jumatate am avut parte de cele mai frumoase experiente sexuale, aproape orice se poate face in doi. Dupa aceea am avut parte doar de aventuri, one night stand cu femei cu experienta, dar, cu niciuna nu m-am simtit ca la inceput si sincer eu as prefera acum, o virgina dar asa peste 18 -19 ani nu de gimnaziu ca si acolo gasesti virgine greu.
    Dar si pe mine ma mira faptul ca in ziua de azi exista foarte multi parinti care isi tin fetele ca pe niste bibelouri si vor sa le marite virgine. Dudeeee hai sa fim seriosi si parintii lor si-au traso din liceu sau facultate cu cativa ani inainte sa se casatoreasca.
    De aia multe fete ajung irascibile, nervoase, agitate ca sincer e cam mica placerea cu perna.
    Asa ca haideti cu totii sa facem sex, protejat si clar heterosexual(putem face o mica exceptie daca la un menaje a trois participa doua fete). Toate cele bune

      Comment by Cosmindeva — January 12, 2010 @ 4:38 am

  10. @gc cu soţia mea an ajuns în pat din prima seara. Cred că fiecare poate să spună după ce discuta cu persoana de lungă el cam ce fel de “om” e. Dacă ţie ca bărbat, chiar şi implicat într-o relaţie îţi surâde vecina… Trebuie să admiţi că poate şi vecinul are ceva “de spus”. Depinde de tine şi de ea… Maturitate, şi mai ales comunicare.

      Comment by un om — January 12, 2010 @ 4:50 am

  11. @cosmindeva ai mare grijă ce-ţi doreşti. În plus corect este să-i accepţi şi tu ce-ţi acceptă ea… Deci dacă vine cu cel mai bun prieten al tău? Chiar după ce cu o seara înainte şi-a călcat pe suflet şi ţi-a acceptat în pat pe cea mai bună prietenă a ei?

      Comment by un om — January 12, 2010 @ 4:58 am

  12. Ce gandire puerila poti avea Sebi.
    Partea din adolescenta nu o comentez pentru ca aici ai dreptate: toti baietii fut pina indoaie capota ca sa le creasca cota.
    Dar deja cand vorbim de un barbat dupa o anumita varsta care cauta o femeie cu care sa intemeieze o familie, o analizezi pe aleasa din mai multe puncte de vedere…nu doar sexual. Desigur sexul este foarte important intr-o casnicie, dar casnicia nu se bazeaza doar pe sex. Si o stii si tu prea bine, altfel nu te insurai.

      Comment by el nino — January 12, 2010 @ 6:50 am

  13. @el nino: in primul rand articolul era despre virgine vs. experimentate, ergo sex. in al doilea rand iti doresc sa gasesti o virgina plina de calitati cu care sa te insori. :)

      Comment by VisUrat — January 12, 2010 @ 6:53 am

  14. Pai eu am vrut sa ma marit virgina…si am tinut-o asa pana pe la vreo 21 de ani cand m-a palit amorul in ultimul hal. Mi-am pierdut complet mintile si…sa spunem ca nu mai sunt sanse sa ma marit virgina.Am totusi prietene in relatii de peste 4 ani cu iubitii lor si le-a cam venit cheful de maritis…culmea este ca iubitilor lor nu prea si cam amana pe cat posibil acel moment.
    Fetele sunt putin mai norocoase la capitolul asta pentru ca rar mai gasesti un baiat sa il initiezi in tainele…sifonatului cearsafului :) ) Dar daca ar fi sa dau peste unul virgin as fugi cat as vedea cu ochii. Stiu ca nu este corect, dar pana acum am intalnit 2 ex virgini abandonati de prietenele lor pentru ca devenisera prea gelosi si… mi-a ajuns. Oamenii au luat-o rau de tot pe aratura. Nu mai au tangente cu lumea asta si nu am nevoie de un om pe constiinta.
    Cat despre sexul cu mai multi parteneri… daca noi suntem curve ca ne culcam cu mai multi si voi sunteti la fel de curve ca va culcati cu mai multe. Asa impacam si capra si varza :D

      Comment by ciresica cu numele de MaMeMiMoMu — January 12, 2010 @ 7:16 am

  15. Am fugit de virgine ca Michiduta de tamaie. Asta pentru ca rabdarea nu este una din calitatile mele. Plus ca exista riscul ca eu sa fiu cel caruia i se “daruieste” sau pot sa raman cu buza umflata. Si decat sa stau cu stiti voi ce umflate pe linga ea fara a avea certitudinea ca vom merge “all the way” mai bine ma lipsesc. Un alt risc este ca eu sa-i fac “deschiderea” si apoi sa nu se mai sature si sa ia la rand tot ce are maciuca.

      Comment by iceman — January 12, 2010 @ 7:27 am

  16. Cred ca, din pacate, cei care se plang ca dupa virgine trebuie sa astepti pana sa apuci sa le dai ranga nu au ales virginele potrivite. Le recomand pe cele cu multe prietene, dintre care unele cu renume de carpe. Asa sansele ca ea sa vrea sa-i spargi nuca sunt mult mai mari, pentru ca ele sunt in concurenta. Deci cred ca de fapt ati incercat cu din alea singure, biblioteca – gen.

      Comment by RF — January 12, 2010 @ 8:38 am

  17. Apropo de faza cu femeile si barbatii care sunt curve:
    I just had an argument with a girl I know. She was saying how it’s unfair that if a guy fucks a different girl every week, he’s a legend, but if a girl fucks just two guys in a year, she’s a slut. So in response I told her that if a key opens lots of locks, then it’s a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it’s a shitty lock. That shut her up.

      Comment by securitatea — January 12, 2010 @ 9:10 am

  18. Salut si buna dimineata.
    Discutia asta si aceasta alegere este veche de cand lumea, sau mai bine zis de cand problema prezentata mai sus cu diferenta femei curve vs. barbati curve. Eu cred ca ambele tipuri de femei sunt bune la momentul oportun. Cred ca tine de starea de moment. Daca vrei sa te legi la cap cu o virgina, sau mai bine, ai reusit sa o faci sa fie nebuna dupa tine si sa iti cedeze repede – go with that :) Daca ai chef sa iti zguduie patul o tipa care a mai facut asta de cateva ori – la fel de bine poti face si asta. La momentul cheie – casatoria, aici fiecare isi va alege ce ii aduce mai multa fericire.
    ps – eu merg pe mana experimentatelor :)

      Comment by Schcooby — January 12, 2010 @ 9:36 am

  19. Fetele care mai sunt virgine la varsta de 22-23 de ani sunt de evitat in cazul in care vrei doar sa te culci cu ele. De ce cred asta?
    1. Foarte greu scapi de ele dupa ce le-ai dezvirginat pentru ca daca au acceptat sa faca pasul asta cu tine, e clar ca sunt indragostite si spera la mult mai mult de la tine.
    2. Sexual nu prea castigi nimic… doar bifezi pe lista ca te-ai culcat si cu o virgina.
    In schimb daca te indragostesti de o virgina si iti doresti sa te asezi la casa ta, alegerea este foarte buna dar cu conditia sa o incerci de mai multe ori inainte de casatorie (lucru pe care cred ca acum toti il practicam).

      Comment by Monica — January 12, 2010 @ 9:46 am

  20. Teorema:

    “Oricat de frumoasa si de gingasa ar fi o femeie, exista cel putin un barbat care s-a saturat de ea”. E valabila si din punctul ei de vedere.

    Demonstratie:

    Dupa un timp, sexul cu orice alta femeie, mai putin propria partenera, este “mai placut”. De fapt prin mai placut majoritatea inteleg cand se excita mai usor, mai repede si termina mai repede. E valabil cu siguranta si la femei. Mult mai repede va avea orgasm o femeie daca ar face sex cu un nou barbat decat cand face sex cu partenerul pe care il are de cativa ani. Bine, aici am presupus ca ambii stiu ce sa faca si ca in plus intervine doar elementul de noutate. De aceea nici nu se recomanda si nici nu se face sex in fiecare zi intr-o relatie foarte lunga. Acum sa fim seriosi, exista multe alte lucruri frumoase intr-o relatie cand 2 oameni se iubesc. Chestia cu sexul ramane ceva necesar si pe plan secund, asa cum ar trebui sa fie. De asta suntem oameni si nu animale. Daca pe primul plan ar fi sexul atunci nu ar mai avea rost sa ne casatorim sau sa avem relatii de lunga durata. Ar trebui sa ne futem in nestire care cu care apucam, dand frau dorintelor si imaginatiei. De ce chiar si persoanele casatorite continua sa se masturbeze si in timpul casniciei? Poate nu la fel de des, dar cel putin o data sunt sigur ca au facut-o. Pentru ca dpdv sexual in orice casnicie sau relatie lunga oricat de dotat(a) ar fi partenerul si oricat de bine s-ar pricepe, la un moment dat nu mai e aceeasi placere (fizica).
    E posibil, daca e virgina, ea sa descopere placerile trupesti si sa devina o albaticuta atunci cand tu nu mai ai chef si esti cam satul. E posibil si pe de cealalta parte ca ea sa fie experimentata, tie sa ti se para ca face minuni si te simti in al noualea cer iar pentru ea sa fie ca stersul prafului atunci cand ti-o ia la frecat.
    Asa ca nu conteaza daca e virgina sau experimentata. Toate si toti sfarsesc prin a se satura de el/ea. Totul trebuie rezolvat prin multa dragoste si prin alungarea monotoniei. Puteti sa mancati cea mai buna friptura din lume, facuta de cel mai tare bucatar? Bineinteles ca puteti, o mancati azi, maine, poimaine…dar la un moment dat tot veti voma si matele din voi. Si-atunci ce poate sa faca bucatarul? sa o asezoneze altfel, sa schimbe garnitura, vinul pe care il bei la acea fruptura, salata etc. La fel stau treburile si in casnicie, nu conteaza ca a fost sau nu virgina sau experta, la un moment dat trebuie indulcit sexul cu o garderoba corespunzatoare, cu jocuri, trucuri, alintaturi etc.
    Asta v-o spun eu care sunt cu nevasta-mea de 9 ani si abia anul trecut ne-am casatorit. Deci daca dupa 9 ani nu ne-am saturat inca unul de celalalt si ne-am casatorit inseamna ca stiu ce vorbesc.

      Comment by Ady — January 12, 2010 @ 10:10 am

  21. Sa zicem ca vrei sa mananci o conserva de peste (sic!) :D si ai la dispozitie DOAR o furculita.
    cum preferi sa fie conserva? ca din fabrica sau gata deschisa de altcineva? :) )

      Comment by robert — January 12, 2010 @ 10:21 am

  22. e vorba doar de estetica aici, ma fut in ea de morala.
    si o pula plina de sange inchegat nu arata deloc bine dimineata la cafea

      Comment by robert — January 12, 2010 @ 10:29 am

  23. ca virgin aleg una cu experienta, ca ne-virgin aleg una fara experienta :D

      Comment by cel mai... — January 12, 2010 @ 10:30 am

  24. eu unu prefer una desteapta pentru o relatie de lunga durata.
    Sexul se invata daca e cazu’, prostia nu se vindeca.

      Comment by Lucifer — January 12, 2010 @ 11:24 am

  25. Aveam eu un amic candva… isi dorea o viitoare sotie: inteligenta, frumoasa, cu simtul umorului, spontana si virgina. Nu stiu daca s-a insurat intre timp…. :D

    Personal, sunt de acord ca nu e de dorit sa te mariti virgina. Nu mai vorbim de faptul ca peste cativa ani e posibil sa descopere ca (surprise!) exista si alti barbati pe lume, dar nu poate sti niciunul cum e celalalt in pat. Poate nu se potrivesc, pur si simplu.
    Rezumand, nu sunt pentru maritatul virgina, dar cred ca e de dorit totusi ca, atunci cand se marita, numarul barbatilor care-au trecut prin viata unei femei sa poata fi numarati CEL MULT pe degetele de la ambele maini.
    (Bine, aici depinde si ce varsta are femeia).

      Comment by Ingrid — January 12, 2010 @ 11:44 am

  26. ”numarul barbatilor sa poata fi numarati”…. vai de capul meu ce hal de exprimare. Inchideti si voi ochii, creierul meu e usor virgin momentan :D

      Comment by Ingrid — January 12, 2010 @ 11:45 am

  27. @robert : plm, spala-te, fii barbat
    @securitatea : pe masura ce citeam comentariile exact la citatul ala m-am gandit :D

    Revenind la subiect, desi experimentatele ar trebuie sa fie mai bune, o femeie care o initiezi tu (si care nu-i proasta) are mult mai mult potential fata de una care a initiat-o altul (care oricum sunt sanse mari sa fi fost prost), bine, asta daca stii ce faci, inceputul conteaza foarte mult.
    Am dezvirginat doua tipe (de acum e tarziu sa mai prind :D ) si mi-e greu sa spun care din ele a ajuns sa fie cea mai buna partida (s-au repetat activitati cu amandoua de-a lungul anilor), dar erau mult peste cele care le-am luat “SH” :D .
    O tipa care a facut-o prima data cu un bou care a vrut sa o futa (nu sa [b]se[/b] futa, ci sa [b]o[/b] futa) are sanse mai mici sa traiasca la maxim actul sexual pe viitor, le lipseste pasiunea nebuna care altele o au, care au inceput sa o faca pentru ca isi sa traiasca la maxim relatia cu cineva, nu ca sa tina un luzarel langa ele, pentru ca era trendy-sexy-cool sau pentru ca s-a rugat unu de ele vreme de un an.

    Un exemplu, in studentie am cunoscut la un show o tipa oarecum curva (dupa definitia din post) si dupa mai multe pahare asta incepe sa se urce pe mine (bun asa, imi zic) dar deh, nu era unde. Urma sa mergem intr-un club si o informez pe asta ca dupaia mergem la mine, ea incantata. Cand eram in club asta dispare (pur si simplu), nah, patasti.
    Dupa un an o prind iar (imi sticleau ochii de razbunare :D ) o iau acasa, harjoneala intensa dar cand sa ajungem la momentul important incepe sa spuna ca nu-i bine, etc, etc. Eu derutat total (adica,totusi, wtf ?), si nu sunt omul care sa se roage, pana la urma asta se razgandeste singura (cred ca vroia convinsa ca sa nu se simta curva) si incepem. CEL MAI DE RAHAT FUTAI EVER. Am vazut destule care stau scandura, dar cum dumnezeu sa nici nu poti sta scandura…trebuie doar sa stai, prea greu…In fine, dimineata o duc pe asta la autobuz (sunt un domn ce plm) si ii urez o viata fericita.
    Aflu dupaia de la o cunostinta comuna ca asta e foarte suparata pe mine ca n-am sunat-o si dupaia sa pic cand aflu de ce, “ai fost al doilea”, de putine ori in viata am ras ca atunci. Curva pe afara, virgina in suflet. Asta pentru ca nu stia sa se futa si nici nu cred ca vroia ea prea tare, dar stia ca trebuie sa o faca.

    Alt exemplu, de data asta cu o virgina. Am cunoscut o tipa relativ ok (nu extraordinara) si din flirturi repetate de-a lungul timpului ajunge intr-o zi la mine acasa. Din nou harjoneala si cand ne apropiem de momentul important imi tranteste si asta o revelatie, “stii, eu sunt virgina” (asa, doar ca informare). In momentul ala am pus frana, ne-am facut o cafea si am mai stat de vorba, dupa o vreme imi spune si ea ca e bine ca n-am facut-o ca “sigur se indragostea de mine” (in limbaj masculin “nu mai scapam de ea veci si pururi”). In final bine am facut, la urma urmei vroiam doar sa i-o pun dar nu asa se incepe viata sexuala. Pe de alta parte ea s-a maritat virgina, deci poate i-am facut un defavor.

      Comment by Cosmin — January 12, 2010 @ 11:49 am

  28. si “curvele” au fost odata virgine… daca n-ar fi barbati care sa prefere virginele, n-ati mai avea “curve”… ;) :D

      Comment by Ale — January 12, 2010 @ 12:01 pm

  29. sunt dezavantaje de ambele parti…

    poate ca as prefera una care se fie undeva la mijloc… nici profesionista… dar nici sa trebuiasca s-o invat eu care e pozitia misionarului :) )

    dar daca e sa aleg intre cele doua… prefer sa am o prietena stabila pe care s-o invat… si una instabila care sa ma invete :)

    Asa, au de castigat amandoua… nu ? Ca vina la aia fara experienta si o invat “ca la carte” :)

      Comment by somerio — January 12, 2010 @ 12:15 pm

  30. Nu citesc comentariile, ca n-am rabdare. Toata chestia asta cu femeia curva vs virgina e asa…un fel de ipocrizie masculina. La nivel declarativ, toti vor virgine. Sa fie pura, sa nu se faca de ras cand iese cu ea in oras, sa nu care cumva sa dea mana cu unul care a trecut prin patul ei inaintea lui etc. Pe de alta parte, cand vine vorba de sex, toti vor ca ea sa fie receptiva la nou, sa fie deschisa, sa se miste nush cum bla bla. Pentru ca, nu-i asa, tot ei spun “daca am ce-mi trebe acasa, nu ma mai duc la curve”.
    Femeile din ziua de azi (majoritatea) au incetat sa faca pe puritanele. Nu le mai e frica sa admita ca le place sexul, ca vor divertisment in pat, ca experimenteaza si asa mai departe. Iar barbatii care sustin in continuare ca isi doresc “fructul neinceput” ar trebui sa realizeze ca sunt ipocriti cu ei, in primul rand…

      Comment by nebuloasa — January 12, 2010 @ 1:08 pm

  31. Virginele nu prea stiu unele treburi ………hmmmm da…..cele cu exp. fac de toate …alege-ti voi….

      Comment by Stirivedete — January 12, 2010 @ 1:52 pm

  32. Sa fim seriosi, cu totii visam la curve intr-un fel sau altul, le vorbim urat si le tratam cu dispret dar avem nevoie disperata ca ele sa existe, in visle si in vietile noastre perfide.

    Curvele ne ofera ceea ce nici o partenera nu ne poate oferii. Sex fara conventii, interactiune fara angajamente stupide. Intr-un fel ele nici nu exista, iar noi nu suntem capabili sa le percepem ca fiinte umane ele sunt doar obiecte destinate unui singur scop si caruia ii spunem atat de patetic “placere” nimic mai mult!

      Comment by Sportivu' — January 12, 2010 @ 2:06 pm

  33. la terminarea articolului am vrut sa caut un buton de vot .. gen 5 stele sau thumbs up :)

      Comment by psaico — January 12, 2010 @ 2:37 pm

  34. “e virgina , o fut si nu mai scap de ea ” e gandire de cocalar prost . crede-ma, daca o futi prost ( de cele mai mule ori ) si pe urma ii dai papucii ii faci o mare favoare .
    cat despre experimentata sau virgina nici voi nu stiti ce vreti .
    daca e virgina nu e bine : trebuie sa o invatati (si voi vreti sa futeti nu sa predati lectii de anatomie)
    daca e experimentata iarasi e nasol : e curva sau va plictisiti repede pentru ca le face pe toate din prima .

      Comment by pwnd — January 12, 2010 @ 2:56 pm

  35. @ un om : o regula clara spune ca nu ai voie sa folosesti prieteni apropiati daca vrei sa ai un menaje a trois reusit si fara complicatii dupa :D

    legat de subiect : personal cred ca o femeie trebuie sa fie curva in asternut, nu prea poate daca e virgina :) si oricum … virginele sunt bune doar pentru palmares

      Comment by groovee — January 12, 2010 @ 4:01 pm

  36. :) ) in primul rand, foarte simpatica postarea, m-a distrat stilul. Nu stiu daca v-ati gandit la urmatoarea faza:

    cel mai adesea, barbatii sunt destul de sensibili la imagine (ca doar d-aia s-a inventat machiajul), iar “e curva” este o treaba de imagine, si chiar daca te-ai culca cu aia si s-ar dovedi a fi peste asteptarile tale (maturitate emotionala and/or inteligenta, educatie, miscari in pat etc.), nici nu te-ai gandi sa ai o relatie serioasa cu ea sau sa te casatoresti.

    Eu am trecut prin asta in tinerete, a spune ca-ti place sa faci sex era echivalentul unei galeti de rahat pe care ti-o turnai in cap, si nicio relatie nu se indrepta spre ceva serios, fix din acest motiv. Sigur ca te duci la aia experimentata sau care e mai curva si face de toate in pat, dar intrebarea e: nu-i asa ca asa o si tratezi, ca pe o curva? nu-i asa ca nu te-ai casatori cu ea, ca doar nah, e curva… eh voila, si atunci de asta fac toate fatucile astea fitze de licorne si se dau lovite-n aripa emo, de zici ca le-a desenat un impresionist ochii puri si curatenia sufleteasca li se scurge prin urechi: ca sa nu fie tratate astfel.

    Arareori ne dam seama cat de importanta este imaginea in felul in care ne trateaza altii. Eu una am urat mereu aceasta chestie cu imaginea, dar am avut de tras, pe toate planurile.. dar virginele astea vaporoase au o minte de contabil, si stiu exact ce dau, ce crede barbatu ca ar da ele, ce iau de la barbat si ce crede el ca le da. Mult mai exact decat stiu curvele, adica alea care recunosc ca le place sa faca sex.

      Comment by some woman — January 12, 2010 @ 4:22 pm

  37. @Visurat: nu se pot ambele…? ca eu am chef oricand de una sau de alta… :) ))

      Comment by chriscross — January 12, 2010 @ 5:19 pm

  38. @pwnd, referitor la “e virgina, o fut si nu mai scap de ea”, n-ai inteles, tre sa fii neam prost sa ai un one night stand cu o virgina, nu e vorba ca nu poti scapa (ca doar nu-i wonder woman sa te poata tine) e vorba ca asa ceva “nu se face”

      Comment by Cosmin — January 12, 2010 @ 5:26 pm

  39. O virgina nu va ramane a ta. Sunt foarte putine cazuri. Si asta pentru ca-s curioase, frate! Vor sa vada ce mai exista out there. Mai buni, mai rai, mai mici, mai mari, mai salbateci, mai pampalai. E bine sa fi cunoscut ceva la viata ei. Dar nu 50. Nu e vina ei ca si-a ratat cateva relatii, la modul ca si-a tras-o cu ei si din varii circumstante, s-au despartit. Sa ne-ntelegem: curvei ii place sa se futa in stanga si in dreapta, just for fun. La 25-30 de ani, deja a trecut prin cateva paturi. Da’ nici pe tine nu te-a luat virgin, ok?
    Si acum nu stiu cine si-ar dori sa se chinuie cu o virgina. E beleaua dracu’.
    In licei, in epoca de piatra, erau respectate virginele. Dar nu cred ca asta e reperul unei femei.

      Comment by Niky — January 12, 2010 @ 5:48 pm

  40. discutia asta aduce un pic cu “les malheurs de la vertu”(nenorocirile virtutii).nu mi se pare ca virginitatea e un dezavantaj si nicidecum preacurvia un atu!pana la urma,asta nu are nicio relevanta,atata timp cat dezvolti o relatie excelenta cu celalalt.nu cred ca alegi un partener dupa faptul ca e sau nu virgin,ci dupa felul in care te face sa te simti per total.pentru ca,pana la urma,toate lucrurile se invatza,depinde cat esti tu de dispus sa astepti…si cat de multe iti promite celalalt.de aceea,nu prea inteleg frustrarea asta.
    @irina : fiecare femeie are dreptul sa isi pastreze virginitatea cat considera si cum considera,la fel de bine cum are dreptul sa o faca cu cati are chef.nu cred ca toate femeile care merg pe principiul pastrarii virginitatii sunt niste idioate,iar dintre mamele care le invata,ma indoiesc ca-s niste proaste toate.la fel,cred ca nici femeile care aleg sa experimenteze nu sunt toate niste curve.respect oamenii care merg pe un anumit principiu,mai greu e cu aia care nu respecta valorile celuilalt,fie din frustrare,fie din regret.
    si nu,nu exista acele 99% din cazuri in care barbatii le-o trag femeilor si apoi le parasesc,depinde foarte mult ce alegere faci de la inceput,ce vrei sa vezi si ce nu.si tocmai aici e the point : astepti,pana esti sigura ca nu vei ajunge in situatia asta.

      Comment by Zebra — January 12, 2010 @ 5:51 pm

  41. Clar una cu experienta. Nu trecuta prin zeci de p**i, dar nici sa fie virgina.

      Comment by SS — January 12, 2010 @ 8:19 pm

  42. unu: one night stand cere femeie cu experienta. si barbat asijderea, apropo. :) ca sa nu mai spun de setul de prezervative. comentariu personal: acum nu as mai face ce am facut la douazeci de ani, nu din alte considerente decat ca doar sex mi se pare pierdere de vreme. e la fel de bun un vibratorchiar mai bun (curat, tacut si eficient), daca e sa fim cinstiti.

    doi: experienta adevarata se capata in cuplu, nu prin numarul de parteneri. asta daca te preocupa latura asta (SI latura asta) si chiar vrei sa fie totul ok.

    trei: intrebare pentru “ei”: garantati ca tot ceea ce ati scris acum aici mai sta in picioare daca o sa fiti tati de fata? ( chiar v-as multumi daca mi-ati raspunde)

    o seara buna tuturor!

      Comment by clara — January 12, 2010 @ 8:59 pm

  43. Aceasta chestiune e dezbatuta destul de limitat de catre noi, in sensul ca nu se iau in calcul multe aspecte (gen imaginea, asa cum spunea cineva mai spus). Totusi, n-avem loc sa scriem romane aici asa ca o sa raspund si eu cat mai simplu.
    Inainte de asta, haideti sa clarificam putin cuvantul “curva”. Eu l-as inlocui cu libertina, ca sa nu jignim pe nimeni. E o femeie care goes with all the men that she wants, no matter how many.(Nu judec pe nimeni, fiecare alege ce face in viata si de cate ori, ca sa zic asa). Totusi, mai exista o categorie de femei pe care unii barbati o incadreaza (pe categorie) tot la “curva”. E vorba despre fetele care nu au avut musai relatii de ani de zile ci de doar de luni de zile si care, sa spunem ca au avut vreo 5, 6 baieti de cand si-au inceput viata sexuala dar au fost vazute schimband foarte des relatia. (E logic, daca dureaza doar luni de zile si nu ani…) Si atunci spui: “uite-o ma si pe asta, iar e cu altul…”). Pai da, dar in decurs de 4 ani sa spunem a avut 6 parteneri…. Ceea ce personal nu gasesc a fi un numar foarte mare si nici dovada de “giorsism”.
    si acum raspunsul: Ambele tipuri de femei sunt potrivite la MOMENTUL potrivit. Baietii nu au cum sa capete experienta decat daca “bifeaza” cat mai multe fete. Insa fetele au doua posibilitati de a deveni experimentate: ori bifeaza si ele multi baieti, ceea ce inseamna ca devin libertine, cum le-am spus mai sus, ori conjunctura face sa cunoasca un tip (un primul sau un al doilea din viata lor), cu care sa ramana de exemplu 3 ani si acel tip sa le invete extrem de multe in ale amorului. Si atunci ele au practic si putini kilometri si sunt in proportie de 60, 70% si experimentate. (Cu fiecare om poti invata lucruri noi, de aceea experienta cu un partener nu e exhaustiva, totala). Pe alea le numesc eu fete valabile. Si eu daca as fi barbat cu alea m-as insura. Evident luand in calcul si alti factori, logic….si primii ar fi inteligenta si aspectul ingrijit si dragut. Nici frumoasa de pici, nici opusul. Nici fotomodel, nici grasa. solutiile de mijloc sunt cele mai echilibrate pentruca atunci si calitatile unei fete sunt mai multe. Daca e prea frumoasa, sigur nu e multilateral dezvoltata ca sa zic asa… N-are nevoie. Daca e junghi intercostal, iarasi nu e bine. si etc..
    Pe scurt: vrei sa rupi patu’ in doua? libertine. Vrei sa ai o experienta altfel, sa bifezi pentru palmares sau mai stiu eu ce? virgina. Vrei sa te insori? Valabila. (rara, dar merita)

      Comment by Alta Irina — January 12, 2010 @ 8:59 pm

  44. Important e si balansul :P

      Comment by Itmadness — January 12, 2010 @ 9:08 pm

  45. @some woman : se poate ca o femeie sa fie curva in pat si in rest preacuviincioasa :) .Personal nu judec pe nimeni si nici nu am de gand ca pe urmatoarea care ma uimeste in pat sa o tratez ca pe o curva.S-ar putea sa nu mai am sansa sa repet o experienta placuta. In plus nu e prea bine sa-ti creezi asteptari.
    @clara : daca o sa am vreodata o fata clar va sti cum sta treaba si va avea posibiliatea sa aleaga ea cand,cum,cat .Din punctul meu de vedere afirmatia sta in picioare

      Comment by groovee — January 12, 2010 @ 9:17 pm

  46. Hmmm vremurile s-au schimbat si odata cu asta si comportamentul fetelor/femeilor dar acele trasaturi de baza pe care le specifici tu mai sus raman neschimbate, si cred ca e mai ok una experimentata si desigur trebuie sa experimentezi si tu pana sa ajungi sa spui bai aia era mai buna ca cealalta :) .Parerea mea …

      Comment by Bogdan Anghelina — January 12, 2010 @ 10:05 pm

  47. ce s-a intamplat cu serialul PROFESORUL DE…..,NU AM GASIT DECAT PRIMUL EPISOD?

      Comment by grasutzur — January 12, 2010 @ 10:11 pm

  48. Niciodata nu m-am gandit cum ar trebui sa fie sotia mea. Mi-ar surade ideea sa stiu ca nu toti si-au bagat pula in ea, dar la o adica mi-e tot una; sunt alte chestii mai importante. Ma intereseaza un echilibriu .. intre femeia experimentata si cea “virgina pana la moarte”.

    Eu sunt genul deschis, imi place sa experimentez, sa imi traiesc viata .. din toate punctele de vedere si nu vreau ca o data cu caznicia sa se schimbe asta. Am sa ma asigur ca eu sunt cel care alege fata, nu ea pe mine. Am sa ma casatoresc cu femeia care isi doreste acelasi lucru, alaturi de mine.

    Bineinteles sa nu mai discutam de anumite valori cum sunt respectul, increderea si fidelitatea. (pentru mine, indispensabile)

      Comment by djg.marian — January 12, 2010 @ 10:19 pm

  49. Eu, am avut un “prim tip” care era cu 6 ani mai mare, a avut el rabdare. Eu nu prefer tipii fara experienta pentru ca se indragosesc nebuneste, in schimb, eu am aflat ca intretineam relatii sexuale, inainte sa stiu cum arata “sarpele cu ochelari”. Dar cartierui vuia

      Comment by oana — January 12, 2010 @ 10:54 pm

  50. O virgina cu experienta.

      Comment by Ala Micu' — January 12, 2010 @ 10:59 pm

  51. Eu la 20 de ani dupa cateva experiente am facut un legamant impreuna cu amicii mei sa ne gasim fiecare fete serioase de preferinta neprihanite (si am si gasit) pe care sa “le crestem”, in concluzie gata cu nebuniile. Zis si facut, dupa nici 4 luni de “prospectare a pietei” fiecare aveam cate una. Au trecut cativa ani buni de atunci fiecare am ramas cu persoana respectiva si suntem fericiti. Opinia mea e ca toate trebuiesc facute la timpul lor , iar nebuniilor trebuie sa le pui punct la un moment dat.Parerea mea e ca sansele de consolidare a unei relatii stabile si de viitor cu o fata fara (prea multa) experienta sunt mult mai mari mai ales daca baiatul a fost “lup nazdravan” si s-a hotarat ca vrea altceva.Daca n-a fost speolog decat ocazional sau deloc e bine sa se caleasca precum varza in cratita si apoi sa treaca la the next level.

      Comment by F4D — January 13, 2010 @ 1:39 am

  52. Sincer, eu as prefera sa vad un visurat care nu are nevoie sa scoata de sub igienica o asemenea tema… adica asa cum era pe vremea cand era visurat… mi/ar fi mie jena sa fac demonstratia faptului ca aceasta tema a fost scoasa de sub cea mai jenanta lipsa de inspiratie… sincer, eu sunt trist… nu am fost fan visurat dar am fost uneori admirator punctual… nici nu stiu ce caut aici… cred ca am eu asa o parte frumoasa care nu ma lasa sa imi las prietenii sa se duca la pluta (nu corectati, asta am vrut sa spun)…. of of…. mai mai… daca as fi rau as spune> chiar merita sa te vinzi pe nimic? (intrebarea mi se adreseaza mie)

      Comment by volodia (nume real) — January 13, 2010 @ 2:13 am

  53. Vorbind doar din punctul de vedere al unei relatii stabile, nu conteaza daca a fost sau nu virgina fata, atata timp cat nu a fost o curva si mai ales atata timp cat e o persoana de bun simt care stie sa te respecte si sa te inteleaga. Nu cred ca s-ar pune problema frigiditatii pentru ca trebuie sa fii cam tampit ca sa ajungi pana la casatorie fara a face sex cu persoana respectiva. Am avut parte de doua femei virgine pana acum si in ambele cazuri au trecut 3-4 luni pana sa facem sex.

    Virginitatea e o calitate la inceputul relatiei si trebuie sa fii prea ipocrit ca sa spui ca nu te simti mai linistit cu o femeie care nu si-a tras-o inainte de tine cu altii, dar orice virgina poate sa o ia pe aratura dupa ce da de “dansa” pentru ca e un simplu om, nu un fenomen paranormal. Asa ca intervine iar fraza “intelegere, respect si bun simt”. Asta conteaza cel mai mult.

    O fata care la 22 ani a avut deja peste 4-5 barbati prin pat nu reprezinta asa mare incredere plus ca are un trecut. Acel trecut poate avea si aspecte neplacute pentru tine ca barbat si poate sa isi faca aparitia in relatia voastra cand ti-e lumea mai draga. Si da, e curva.

    Matematica e simpla. Iti pierzi virginitatea la 16-17 ani si ai in fiecare an un alt partener stabil. E acceptabil un partener stabil pe an atata timp cat ea nu le da de fiecare data papucii pentru urmatorul. Nu 3 pe an, nu 10 pe an. Iar daca nu e curva e extrem de proasta si nu se gandeste ca poate fi afectata pe viitor de trecutul ei. Persoanele care spun ca asta nu inseamna curva sunt ori femeile frustrate din cauza catalogarii (pentru ca se simt), ori imbecilii care or sa planga noptile ca femeia lor i-a inselat. Pentru one night stand aceste femei sunt tocmai bune, dupa cum spunea cineva mai sus, pentru ca sunt un fel de carpe cu care iti stergi pantofii. Ti-o tragi, poate o mai suni o data la 2 saptamani pentru una mica si atat. Fara implicatii profunde.

    Virgina invata repede “meserie” daca ii place de tine foarte mult si vrea sa te satisfaca, plus ca invata din prima ce iti place TIE. Daca vei avea rabdare cu ea si nu sunteti doi batuti in cap, vei realiza ca pentru tine este probabil cea mai potrivita persoana din punct de vedere sexual pentru ca adapteaza dupa nevoile tale, nu dupa ale altor barbati din trecut.

    Desigur ca de la o varsta gen 25 ani e cam greu sa mai aspiri la o virgina si ar fi absurd sa dai cu piciorul unei femei doar pentru ca si-a tras-o cu un alt barbat inainte de a te cunoaste :)

      Comment by 2fingers — January 13, 2010 @ 6:46 am

  54. @2fingers – succes la cautat femeia aia al carei scop unic in viata sa fie sa te satisfaca pe TINE, sa se muleze dupa nevoile TALE si sa invete sa iti produca placere TIE. Doamne, de unde apareti???

      Comment by Denisa — January 13, 2010 @ 1:50 pm

  55. @2fingers
    Nu mi se pare o indoielnica o fata care a avut 4-5 barbati pana la 22 de ani ci destul de moderat. Actuala prietena a avut 3 parteneri pana la 23 de ani (cu tot cu mine) si intr-un fel imi pare rau. In primul rand pentru ca o tipa care a avut mai multi parteneri “cunoaste piata” iar daca o satisfaci cu adevarat are un motiv in plus sa pretuiasca relatia (nu ca cele mai ne-experimentate ar avea astfel motiv sa insele, dar e important sa “stii ce ai”). In al doilea rand pentru ca, cum spunea cineva mai sus, n-ai cum sa inveti totul de la o persoana sau doua, nu ma refer la miscarea x sau fapta y, ci doar la faptul ca nu ai mintea la fel de deschisa, lucrul cel mai important, nu conteaza ce anume faci, conteaza sa te implici la maxim, ala e sex de calitate (si nu, nu poate fi comparat cu virbratorul, nici pentru noi nu se poate compara cu o laba).

      Comment by Cosmin — January 13, 2010 @ 2:58 pm

  56. Sexul nu e singurul lucru important într-o relaţie, dar e singurul lucru care poate nivela orice supărare, care-ţi poate elibera mintea, îţi poate curăţa ceaţa. După sex gândeşti mai limpede.

    Sexul şi drogurile, dar recomand totuşi sexul. Drogurile nu-s pentru oricine.

      Comment by Fr3ak — January 13, 2010 @ 4:10 pm

  57. @Fr3ak
    de acord, droguri si virgine doar pentru profesionisti :P

      Comment by Cosmin — January 13, 2010 @ 4:16 pm

  58. Mai bine sa o initiezi tu ….

      Comment by Victor Dulu — January 13, 2010 @ 5:19 pm

  59. @Denisa – ai inteles doar ce ai vrut tu sa intelegi. Nu era vorba de egoism si nu am zis ca doar ea trebuie sa dea fara a primi ceva in schimb. Era vorba strict de ceea ce gandeste un barbat. Si da, vreau o femeie care atunci cand e cu mine sa se adapteze nevoilor mele nu ale altor barbati. Sau tu ai prefera sa ai un barbat care sa le ofere si altora ceea ce ti se cuvine tie ca prietena a lui? Sau sa te muste la fiecare “tragere” de sfarcuri pentru ca asa ii placea fostei lui gagici cu toate ca tie nu iti provoaca nicio placere ci din contra o senzatie neplacuta :) ? Sunt curios cate relatii de lunga durata ai avut tu pana acum. Eu am avut 4 care au depasit 2 ani, dintre care una dureaza de 14 ani. Cu o fata care a fost virgina cand ne-am cunoscut.

    @Cosmin – 3 barbati pana la 23 ani e o cifra foarte ok dar nu ai nevoie de confirmarea mea sau a altei persoane. Atat ca barbat cat si ca femeie poti invata foarte multe de la o singura persoana atata timp cat acea persoana are experienta iar relatia e lipsita de inhibitii in pat.

      Comment by 2fingers — January 13, 2010 @ 6:02 pm

  60. mie mama mi-a zis sa incerc mai multi inainte sa ma marit, sa nu duc o viata de frustrata alaturi de un barbat care nu e compatibil cu mine in pat. :)
    majoritatea prietenilor de sex masculin sunt ingroziti de ,,fata virgina”, deci tind sa cred ca barbatii ar dori una mai experimentata. nu e lege ca fata care a avut mai multi parteneri sexuali nu e serioasa..

      Comment by andra — January 13, 2010 @ 7:48 pm

  61. Sunt de parere ca o femeie cu experienta este ideala unei casatorii,deoarece o femeie virgina se va aruna cu fundu inainte dupa ceea ce nu a mai experimentat dar, o femeie cu experienta nu va mai dori “bagabonzi”, va dori sa se linisteasca,sa aiba o viata normala.Deci va cauta o relatie serioasa si nu cred ca va insela! Desigur,acest fapt depinde si de gandirea femeii!Daca ei ii place tot timpu “Gang Bang” nu ai ce sa-i faci decat sa te feresti din drumul ei daca ai intentii mai bune!

      Comment by MersiFrumos — April 7, 2010 @ 6:47 am

Leave a comment

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.