Sebastian Bârgău: Gânduri logice la turație maximă

12 04

Si totusi, curvele exista

Scris de Sebastian Bargau

Mai tineti minte sondajul ala din care a reiesit ca 69% dintre romance sunt curve pentru ca si-ar insela partenerul cu vedete sau cu Badea?
Oare de ce?

Eu sunt de parere ca, atunci cand iti gasesti un partener sau o partenera, inseamna ca-ti place persoana, corect? Aaa, ca visezi la cine stie ce model de frumusete pe care ti-l baga pe gat revistele sau emisiunile mondene e o treaba. Dar sa declari ca ti-ai insela partenerul cu Gigi Cutare doar pentru ca revistele zic ca e mare vedeta, nu inteleg.

In primul rand, nu se gandeste nimeni la faptul ca poate respectivul e un imbecil notoriu si singura lui calitate este ca arata bine. Poate ma insel, dar sunt convins ca Brad Pitt sau Hugh Jackman nu au doctorate in astrofizica. Doar arata bine si cam atat. Si, pentru chestia asta, barbatii normali trebuie sa concureze cu ei. Nu mi-e ciuda, nu scriu asta din invidie, pentru ca stiu ca nevasta-mea nu m-ar insela cu nimeni. Avea ea la un moment dat o idee despre Jon Bon Jovi, dar acum sunt convins ca, daca ar bate acesta la usa, mai mult decat o cafea n-ar imparti cu el (sau o bere din rezerva mea personala). De ce asta? Pentru ca acela este doar o imagine, nu un om real.

Cand auzi de o vedeta, stii doar ce-ti zic revistele despre el sau dumele pe care le da el pentru publicitate.

Pe Facebook deja a aparut un grup al barbatilor normali care militeaza impotriva lui Hugh Jackman. Cam din acest motiv sunt impotriva concursurilor de frumusete. Cine are autoritatea de a spune “cutare este cel mai frumos barbat/cea mai frumoasa femeie”? Totul este de un subiectivism crancen in astfel de cazuri. Da, lui cutare si cutare li se pare ca tanti/nenea ala este simbol de frumusete. Dar poate mie nu-mi place.

Nu poti spune ca un tip este cel mai frumos om din lume pentru ca 69% dintre oamenii de pe glob au spus asta. Restul de 31% nu conteaza? As fi total de acord cu “Miss/Mister World” in conditiile in care toata lumea de pe pamant ar spune asta. Pana atunci e frectie, e subiectivism, e manareala etc.

Cu alte cuvinte, Hugh Jackman nu mi se pare cel mai frumos barbat si nici nu mi-as insela partenera cu vreo vedeta insipida despre care zic ziarele ca arata bine.

P.S.: Tu ce parere ai avea daca prietenul / prietena / nevasta / sotul ti-ar spune ca, daca ar avea ocazia, te-ar insela cu o vedeta doar pentru ca arata bine?


Pe aceeaşi temă




40 Comments »

  1. E cam aceeasi chestie cu fetele lesinate dupa Cristiano Ronaldo… cel putin eu m-am saturat de el si nici nu il vad mare frumusete de om. Sunt alti fotbalisti cu mult mai draguti decat el, si totusi prostia persista, efectul de turma da rezultate geniale pe romani.

      Comment by Catalin — April 12, 2010 @ 12:32 am

  2. Stiu ca partenera mea nu m’ar insela cu cineva. Si am motivele mele de fi sigur in acest lucru, nu pentru ca asa vreau sa cred.
    Sunt niste imagine si tot, nimic mai mult din ele.

      Comment by Machiavelli — April 12, 2010 @ 12:44 am

  3. i-as spune sa nu uite de prezervativ ::))

      Comment by iyli — April 12, 2010 @ 2:31 am

  4. Se poate discuta enorm de mult pe baza acestui subiect, dar la sfârşit, concluzia, din punctul meu de vedere e aceeaşi: cât timp i-o dai bine, totul e bine. De ce? Pentru că pentru ele sexul contează mult mai mult decât recunosc majoritatea.

      Comment by Ionut — April 12, 2010 @ 4:52 am

  5. Nimeni nu e de neinlocuit. Iti place de cutarica? Fugi tata dupa el(ea), alatura-te milioanelor de pzd (chiar si masculine) care saliveaza dupa respectivul(a). Eu imi gasesc pe altcineva. Scurt.

      Comment by PHNC — April 12, 2010 @ 6:49 am

  6. Bineinteles ca e o tampenie, si mai ales faza e ca daca esti chitit pe inselat, nici nu trebe sa fie Brad Pitt. Si Hugh Jackman are un cap monstruos de mic pentru corpul lui… O faza foarte tare apropos de asta am auzit-o la un comic, care zicea ca prietena-sa a venit cu ideea sa faca si ei o lista din aia cu 5 oameni cu care ar avea voie sa faca sex (am auzit in cateva filme, alta magarie). Si zice tipul ca ea incepe cu clasicii: 1:George Clooney, 2: Brad Pitt, 3: Hugh Jackman, etc… Iar el : 1: sora-ta….

      Comment by Hera — April 12, 2010 @ 7:22 am

  7. Astea sunt doar fite si cuvinte spuse fara rost. E usor sa spuna acum ca da, si-ar dori o aventura cu Badea. Dar stau eu si ma intreb, oare daca ar veni Badea in fata usii ei, femeii, chiar ar face ceva? Si cred ca aici un procent interesant, majoritar, n-ar face nimic. Pentru ca romanului ii place sa vorbeasca, nu sa faca.

      Comment by Marius Moga — April 12, 2010 @ 7:25 am

  8. Um… e amuzant de observat cum apare reactia asta pentru prima oara mai vehement in randurile barbatilor (am vazut parca si la Piticu ceva de gen). Fain. Poate ca de-acuma or sa fie privite altfel femeile care se coalizeaza dinaintea erei noastre impotriva modelelor slabe, siliconate si uber-machiate.

      Comment by Je — April 12, 2010 @ 8:52 am

  9. Cand se intoarce sa aduca si niste bere.

      Comment by johnny — April 12, 2010 @ 9:03 am

  10. nu stiu ce sa zic… este o simpla discutie… dara nicio noima si mai ales, fara sorti de izbanda. Sunt convins ca multe femei dintre acele fete care au zis ca “ar insela cu o vedeta”, puse in fata faptului implinit… ar da-o la intors…

    Sau poate sunt eu prea optimist :) )

      Comment by EstNordEst — April 12, 2010 @ 9:27 am

  11. Cata ipocrizie; noi, barbatii, inselam partenera cu orice femeie [cu conditia sa nu fie stramba], nu tinem neaparat sa fie vedete; cu toate acestea ,le condamnam pe ele ca au aceleasi dorinte si fantasme ca si noi…hai ma…cand am devenit atat de morali? si contul ala de pe FB..e atat de penibil[parerea mea] : au ajuns barbatii sa se simta lezati de ,,superficialitatea” femeii si de presiunea exercitata asupra noastra a,, barbatilor normali”-ce inseamna normali? cu burta? (,,ce-ar insemna..sa mergem cu totii la sala”- piticu.ro)nu…mai bn sa creasca burta, ca doar suntem normali; continuand acelas rationament, de ce nu intoarcem capul pe strada dupa o femeie neingrijita, cu ceva proportii si al carei chip e o marturie a trecerii vremii? daca noi mai suntem ,,victime ale modei” -,,moda” cu sens figurat-….femeile ce sa mai zica?

      Comment by Stefan — April 12, 2010 @ 9:51 am

  12. Da, te supui majoritatii daca nu-ti convine ceva.

      Comment by acsel — April 12, 2010 @ 10:05 am

  13. Eu i-as spune sa schimbe iarba…ca nu fumeaza ceea ce trebuie :D

      Comment by julie — April 12, 2010 @ 10:23 am

  14. ca sa te citez pe tine sebi “mai mult decat o cafea n-ar imparti cu el (sau o bere din rezerva mea personala)”…pai hai ca ma inseala si poate aflu ,poate nu ….dar totul se reduce la berea mea ….pai aici deja se lasa cu crimele din vaslui precizate pe daily cotcodat….totul are o limita ,iar cine imi bea berea o pateste…
    in afara de cei prezentati de tine hugh si brad pitt mai sunt …leo a caprei ,tom cruise,banderas,beckam ,jjohny depp…oricum si femeile si barbatii au “fantezii” cu actori /actrite,dar cei cu capul pe umeri raman doar la faza “fanteziilor” pentru ca sunt constienti ca aia sunt doar persoane care poate arata doar bine.
    io barbat fiind ii apreciez pe sean connery pentru postura lui eleganta ,vin diesel pt bagabontul din el si mai sunt cativa…iar ca femei pe zeta jones,michelle pfeiffer si sharon stone …stiuc a sunt babute ,dar pt mine au fost niste femei frumoase.

      Comment by jokeru — April 12, 2010 @ 10:33 am

  15. sincer mie mi se pare ca gresesti …. eu n-am intalnit nici o persoana care sa admire pe cineva doar pt ca “asa spun revistele”… uite … multe fete il considera atragator pe Brad Pitt, a aparut in diferite topuri ca fiind cel mai sexy actor… insa mie nu-mi place chiar deloc …
    cat despre inselat si fantezii – nu-mi spune ca tu nu ai avut niciodata o fantezie cu o necunoscuta … poate nu acum – ca na, esti barbat insurat si n-o sa recunosti …. dar nu-mi spune ca n-ai avut niciodata….
    multora li se pare excitanta ideea de a avea o aventura cu o persoana straina …… si sa fim seriosi … cand ai o fantezie de genul asta te gandesti la ce studii are ?… la cunostintele generale pe care le are respectivul / respectiva ? nu – tine doar de fizic….
    la fel e si cu vedetele …. e o chestie pur sexuala…. o imagine pe care o au in ochii tai … un statut … o prezenta…
    e mai normal sa ai fantezii cu un cunoscut caruia ii cunosti defectele … care a dat’o cel putin o data in bara in fata ta … si nu e normal sa ai fantezii cu o persoana pe care o vezi ca fiind “perfecta”? ….
    spui tu ca nu ai de unde sti ca respectivul nu e un imbecil … atata timp cat nu stii asta iti poti creea o imagine perfecta despre persoana aia … si ai tot dreptul sa ai fantezii cu o persoana perfecta ;)
    si inca o intrebare mica : …. cum incepe o relatie (intre oameni normali – nu ma refer la vedete ) ?…. primul lucru care te atrage la o persoana nu e fizicul ? … nu trebuie sa-ti placa macar putin ? … sau ceri din prima un cv bine intocmit al persoanei respective ?

      Comment by salut — April 12, 2010 @ 10:58 am

  16. sunt sanse asa mici incat un om de rand sa ajunga sa faca sex cu o vedeta (daca vedeta nu`i lindsay lohan…) incat nici nu prea conteaza.

      Comment by maddy — April 12, 2010 @ 11:07 am

  17. Soluţia cea mai sănătoasă e să vă înţelegeţi că dacă unul din voi are ocazia să şi-o tragă cu o vedetă de sex opus, să o facă fără ca celălalt să se supere. Ideal ar fi să-mi bată brad cu angelina la uşă, să o punem de un swing, dar deh, am mai mari şanse să câştig la loto.

      Comment by Fr3ak — April 12, 2010 @ 11:18 am

  18. Ar insemna ca suntem chit. Din punct de vedere strict al atractiei fizice chestia asta e absolut normala. Nu-mi place sa fiu ipocrit si nu as gasi nimic surprinzator daca prietena mi-ar spune ca ar face sex cu Mircea Badea, sau cu Zoso. Si eu as face sex cu vecina de la 2 pentru ca ma atrage din punct de vedere fizic. Dar de la acuplarea fizica pana la actul propriu zis se trece prin convenientele sociale. Cu alte cuvinte tinem cont ca nu suntem animale bazate pe instincte primare si ca sexul are si implicatii sociale, nu doar nevoia fizica.

      Comment by Glumetzu — April 12, 2010 @ 11:33 am

  19. nu m-as ingrijora, oricum it’s just a whim..on the other hand il ador pe hugh jackman, pentru ca unu dintre prietenii lui este prieten cu mine. si mi-a spus cit de interesant, nesuperficial si spiritual e tipul.Si fara talente sau fitze.PLus ca e buddhist ca mine

      Comment by karmapolice — April 12, 2010 @ 12:07 pm

  20. in mod normal mintea femeilor este un labirint, sau o suma de surprize
    asa ca nu bag mina in foc ca nu m-ar insela cu o vedeta
    dar…cred ca totusi ar insemna ca nu o cunosc bine daca si-ar pune mintea cu o astfel de persoana

    pe de alta parte, mie daca mi-ar aparea o femeie super-vedeta in fata mea si ar vrea sa fac sex cu ea, fara alte implicatii ce as face oare? :) ))

      Comment by zolo — April 12, 2010 @ 12:32 pm

  21. mai nici eu nu sunt de acord cu titlul de “cel mai frumos,sexy etc din lume e x” pentru ca nu s-au dus toti oamenii de planeta la concurusul ala. e cel mai frumos om care a participat la concursul, sondajul respectiv. Plus ca nu vad de ce si eu ca barbat de exemplu as fi in limba dupa cine stie ce iepurasw playboy pe care bineinteles nu o sa o am niciodata. E o prostie. Fiecare exceleaza in ceva…unii prin cuum arata altii prin cum gandesc, vorbesc, scriu. Nu le poti avea pe toate.

      Comment by Ivy — April 12, 2010 @ 1:04 pm

  22. off topic http://www.cancan.ro/actualitate/intern/popa-si-a-tras-aspirator-de-gagici-98863.html

      Comment by Andrei B. — April 12, 2010 @ 1:30 pm

  23. Grupul acela de pe facebook format din barbati autointitulati e de toata jena.Realizeaza ca nu mai au testicole si ca au trecut pe estrogen din momentul in care se plang ca niste scolarite despre unul care ar avea ,pare-mi-se,succes la public?
    Have a beer,noi am ftue tot ce femeie,arata bine si nu ne e ruda.

      Comment by Lock — April 12, 2010 @ 1:47 pm

  24. Sunt de parere ca fantezia “mi-as insela partenerul cu vedeta X” face parte din jucariile interzise si imposibil de atins la care mai toti aspiram intr-un fel sau altul. Nu garanteaza nimeni ca daca ai ajunge sa ai parte de fantezia ta o sa iti si placa. Tot asa, omul X poate fi total diferit de vedeta X din tabloide si de la tv si daca ai petrece putin timp cu persoana in carne si oase poti sa iti schimbi total parerea.
    Cat despre concursurile de frumusete, da ok.. se poate nota ambalajul persoanei, modul de prezentare al ambalajului si cum este perceput de catre un juriu.

      Comment by Laura — April 12, 2010 @ 1:53 pm

  25. I-aş ura good luck să ajungă să trăiască până când ajunge numărul de aşteptare la el. şi să-l accepte respectiva celebritate.

    No, amu, crezi că majoritatea futaiurilor de-o noapte au ca bază aprecierea comună pe care cei doi o au asupra operelor complete ale lui xenophon, doctorate în fizică cuantică, brevete de inventator de tehnologii verzi, sau ”îmi place cum arată”?

      Comment by tahemet.blogspot.com — April 12, 2010 @ 2:23 pm

  26. Who the fck is hugh jass asta nene? [da, stiu ca e jackman, da' asa'mi suna mie mai fain :D ]

      Comment by Ala Micu' — April 12, 2010 @ 2:35 pm

  27. daca mi-ar spune ca m-ar insela cu o vedeta, l-as trimite direct la ea, scap de-un prost cu ocazia asta :D

    cat despre articol, un barbat adevarat nu concureaza cu nimeni, ci e foarte sigur pe el ;)

      Comment by moto_lady — April 12, 2010 @ 3:20 pm

  28. E perfect natural ca sa existe o anume atractie fata de cineva nou, tine de modul in care functioneaza corpul uman. Dar ratiunea este un filtru al instinctelor si daca as considera ca nu ma pot baza pe partenera pentru a-si infrina instinctele si de a ramine alaturi de mine i-as da papucii.

      Comment by Dan-Marius — April 12, 2010 @ 3:57 pm

  29. poate daca m-ar excita intelectual….mi-as lua totusi prezervative :D

      Comment by mihaela — April 12, 2010 @ 4:56 pm

  30. aici am si eu o parere privind punctul asta de vedere. o femeie o arde cu o vedeta pentru ca e o vedeta sau mai mult, e fan inraita. faptul ca vedeta n-are nimic in cap sau nu are chiar NIMIC decat frumusetea, nu are de-aface cu inselatul. femeia si-o pune cu el, nu face casnicie cu el. atit!

    ca s-o cordeasca, nu are nevoie de intelect, basme, povesti, ca sa nu mai zic preludiu. simplul fapt ca ii apare in cale si e once in a life time experience, si-o pune. si-atit.

    in schimb, daca barbatul de linga ea e unul greu de gasit, va ezita daca i se iveste ocazia. dar va regreta toata viata ca a avut ocazia si n-a facut-o, si cu cit va gresi mai mult barbatul ei perfect, cu atit mai mult va vedea cit de mult ii pare ca n-a facut-o.

      Comment by kodeina — April 12, 2010 @ 6:39 pm

  31. mai stii drumul pana la usa? Nu?!…stai ca ti-l arat eu ! Poc! :) ))

      Comment by Aberatiu — April 12, 2010 @ 6:53 pm

  32. Candva, pana si Adrian “Copilul Taciune” am auzit ca era considerat sex-simbol… Nu stiu care dintre cuvinte erau valabile pt el (ca e un sex, sau ca e un simbol, doar). Auzeam tipe care il considerau sexy… Whatever, mintea unei femei e plina de surprize… Mai e si problema… Multe dintre fete/femei cauta un tip nu neaparat frumos, ci cu statut cat mai inalt (alpha-male), iatr unul cu faima se presupune ca ar fi asa ceva, nu? Restul… Turma… la ele functioneaza mult mai tare instinctul.

      Comment by Dani B. — April 12, 2010 @ 7:05 pm

  33. incredibil in ce tara traim,foarte frumoasa de altfel

      Comment by Bucur — April 12, 2010 @ 9:35 pm

  34. Parerea mea i-am si spus-o muierii acum multi ani, cind ne-am luat: daca ti-o tragi cu altul ai grija sa-ti si placa. daca te-ntorci si fututa si nemultumita mai bine nu te-ntoarce, detest sa stau cu prostu-n casa.

      Comment by Daniil — April 12, 2010 @ 10:31 pm

  35. Daca ar fi nevasta, amanta sau prietena, care ar zice ca vrea sa incerce, doar ca arata bine, i-as trage un sut in cur si as cauta alta mai fideaua. Ca vorba ta, de curve e plina lumea. Daca ar zice ca eu is reesapat sau dus cu pluta si poate dovedi asta, i-as da bani si de intors. Oricum nu va lasati pe mana femeilor. S-ar putea sa aveti deceptii. Mari de tot.

      Comment by Nunu — April 12, 2010 @ 10:43 pm

  36. i-as spune ca io am facut deja lucru asta :) ) sâc sâc sâc

      Comment by bibabum — April 12, 2010 @ 11:08 pm

  37. … just my 2 cents …

    Felul cum arata o persoana, sau ambalajul cum s-ar zice, nu ar trebui sa fie nici intr-un caz singurul criteriu de a aprecia o persoana, dar deasemenea nu ar trebui sa fie nici ignorat asa cum sugerezi tu… sa arati bine reprezinta o calitate, la fel cum sa fii inteligent, spiritual, sau sa conduci un Maybach (sau cum s-o chema masina lui Jiji) reprezinta si ele calitati, iar suma tuturor calitatilor si defectelor noastre ne defineste pe fiecare dintre noi.

    Mai departe fiecare dintre noi are un anumit sistem de valori… unii apreciaza mai mult aspectul fizic, altii forma portofelului si altii caracterul; crede-ma ca am intalnit atat persoane echilibrate care vor ca alesul/aleasa lor sa aiba note de trecere la toate, cat si persoane care se focusau pe un singur aspect; si nu cred ca exista aici alegeri corecte sau gresite, ci doar alegeri care ni se potrivesc sau nu.

    In fine o ultima observatie… hai sa nu comparam ideea de a avea o relatie cu X si ideea de a avea o aventura de o noapte… sincer sa fiu nu m-as vedea avand o relatie cu vreo vedeta de la Hollywood or something, dar daca de exemplu prin absurd as avea ocazia sa petrec o noapte in patul Angelinei Jolie iti spun cu mana pe inima ca nu as spune pass. :P

      Comment by Bogdan Epureanu — April 13, 2010 @ 6:37 pm

  38. nu stiu daca femeile sunt mai curve decat barbatii sau invers. cred insa ca suntem cu totii, atat femeile cat si barbatii, tributari societatii de consum.
    mie barbata-miu mi-a zi ca singura cu care m-ar insela ar fi claudia schiffer, iar eu i-am zis ca singurul cu care l-as insela ar fi pavarotti. a, si mai era unu, insa ala era inainte de a-mi cunoaste barbatu si de a ma marita, freddie mercury. acu norocul lui e ca amandoi au murit, asa ca nu mai exista nici macar un potential pericol. si daca stau bine sa ma gandesc aduce putin cu pavarotti, singurul defect e ca nu canta. :) ) :) ) :) )
    in rest ce sa zic, cred ca in general barbati sunt mai usor tentati de ambalaj decat de continut, cel putin din experienta mea, si asta pentru ca au mai putina rabdare, sunt mai dinamici. de multe ori nu reusim sa vedem mai departe de ambalaj.
    in societatea de consum, totul se intampla atat de repede si ni se livreaza totul sub nas incat nu avem timpul si disponibilitatea sa vedem dincolo de aparente, e mai simplu sa inghitim tot ce ni se baga pe gat, fara sa depunem efortul de a gandi.
    cred ca in agitatia lumii de azi am uitat sa gandim si sa meditam. totul il facem , cum imi place mie sa spun, in fuga calului. nu avem timp pentru nimic.
    slavii au o chestie care mie imi place teribil. inainte de a pleca din casa toti cei prezenti se aseaza pentru cateva momente si abia apoi cel care trebuie sa plece, pleaca. si in timpul acela toti tac. se intorc in profunzimea sufletului lor, totul se intampla in interior, nu in exterior. isi iau un ragaz. cred ca daca am cauta mai mult in interiorul nostru si nu in exteriorul nostru nu am mai fi atat de tentati sa ne dorim a ne insela partenerul cu cine stie se top model umflat cu pompa, am fi fericiti cu ce avem. din nefericire acesta este beneficiul pe care ni l-a adus Hollywood-ul, doar spoiala, fara substanta.
    iar ceea ce spun spun in cunostinta de cauza, in sensul ca nu sunt o frustrata care sa aiba vreo problema cu aspectul fizic, din pacate de cele mai multe ori s-a remarcat si apreciat ambalajul si nu sufletul.
    mi-a placut remarca cuiva, candva. tipul zicea ca el nu si-a luat nevasta frumoasa, ci si-a luat o nevasta pe care sa o suporte cand o sa imbatraneasca, ca frumusetea in cativa ani trece si dupa aia el ramane cu o baba pe care trebuie sa o suporte.
    iata un mod intelept de a pune problema.
    asa ca uneori cred ca e benefic sa ne mai si asejam si sa ne gandim ce e important pentru noi
    un partener cu un ambalaj perfect sau cu un suflet perfect cu care ne vom imparti viata.
    ok. gata ca am filozofat suficient. oricum pentru mine e important sufletul unui om si ceea ce stie sa faca si nu cum arata, dar acu daca arata si top model, cu atat mai bine.
    ps. stiu ca mercury avea alte orientari decat cele heterosexuale, insa ma riscam ca il convertesc, daca se punea problema :) ) :) ) :) ) :) ) :) )

      Comment by katharos — April 13, 2010 @ 11:29 pm

  39. da-mi voie sa citez un vechi prieten “Femeile… e cruve domne… toate”

      Comment by FiD — April 15, 2010 @ 1:08 am

  40. Nu cred ca poti numi o femeie curva doar pt ca ti a zis ca i place actorul x sau y (in cazul meu tom hanks si richard gere). nu mi mai amintesc de cate ori am amintit de ei cu zambetul pe buze si clipind des, glumind ca e unul din ei cand eram intrebata cine ma suna, motivand ca am intarziat ca m a retinut tom hanks la el acasa sau ca noii cercei sunt cadou de la richard gere. dar,la modul serios cand la tv e vreun film cu ei unul din ei stau lipita de eran chiar dk l am mai vazut de trei ori (de ex. geen mile) si gluma se continua cand sunt intrebata dk eu mai respir/traiesc pt ca prea nu mai misc in timpul filmului. si tot la modul serios nu as putea spune dk as putea sa insel cu unul din ei desi sunt “topita”dupa ei si rolurile lor, si nu ma intreb si gandesc serios pt ca ce sanse am eu o muritoare sa intalnesc un asa om, … iar ca sa ajung sa insel cu unul din ei mai trebuie sa treaca niste teste si apoi ma arunc…. asa ca e bine asa… o iubire de la distanta sincera si nevinovata, nu am zis si reciproca :)

    iar pentru cel care numeste femeia vurva doar ca ii place o parte dintr un barbat e un mare frustrat.iar pentru cel care i a promis nevestei ca tre sa vina acasa multumita ma cam indoiesc, eu personal, ca aceea promisiune i a fost facuta asa… degeaba, fara fond, si cu deplina incredere in persoana careia ii facea promisiuni “dulci”. tinere sau batrane de’ mi ai fi facut mie o asa afirmatie imi vedeai doar spatele din momentul in care ai pus punct frazei cu pricina.. unu ca e lipsa de incredere numai sa te gandesti la asa cceva dar sa mai si spui… si doi pt ca a domina intr o relatie prin a te impune inspirand teama e reteta cea mai simpla spre o relatie esuata (nu am zis de scurta durata..pt ca stim cu totii cazuri de relatii esuate si finalizate de tanti moartea). :)

    asa ca baieti voi cei vesnic inselati,afectati si frustrati …tratati va sau na….(desi e dureros) va meritati soarta de mereu nelinistiti!!!

      Comment by lionli — April 15, 2010 @ 4:02 pm

Leave a comment

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.