Apel disperat catre iubitorii de animale – Concluzie
Scris de Sebastian BargauCitind comentariile de la articolul anterior am ajuns la o concluzie: majoritatea celor care protesteaza pentru drepturile animalelor sunt ori cretini ori ignoranti care vor sa epateze. Si voi explica in continuare cu exemple concrete la ce ma refer.
In primul rand, vreau sa trec in revista repede cretineii care au venit cu urmatoarele comentarii absolut tampite:
1. Parca stateai in Iasi, ce cauti in Hunedoara?
2. Ce cauti noaptea pe strada? Stai in casa daca vrei sa nu te muste cainii.
3. Alcoolistilor! D-aia vreti sa-i omorati, pentru ca trebuie sa faceti injectii daca va musca si nu mai puteti bea alcool!
In mintea lor stupida, ei cred ca e vina mea ca sunt muscat de caini. De ce m-am dus la Hunedoara si de ce ies noaptea din casa? Lor li se pare normal ca, intr-un oras (oricare ar fi el), sa existe caini vagabonzi periculosi pe strazi. Prin urmare TU trebuie sa te feresti. TU trebuie sa stai in casa atunci cand acestia sunt pe strada, TU trebuie sa te muti daca nu-i suporti si TU trebuie sa ai grija sa nu ajungi pe langa ei. Cat de cretin suna acest lucru???
La partea cu alcoolul vreau sa spun un singur lucru: EU BEAU DIN BANII MEI! Daca eu vreau sa beau o bere, nu fur acei bani ci muncesc pentru ei. La fel si daca vreau sa beau un pahar cu vin. Si, daca vreau sa beau un pahar cu vin sau o bere, vreau SA POT bea acea gura de alcool. E legal, sunt major, vreau sa pot bea. Nu vreau ca bautul berii sa fie conditionat de cheful de muscat al javrei din fata blocului. Daca are ea chef, ma musca si eu nu mai pot bea pentru ca fac injectii. NU! Nu e vina mea ca blocul meu e “pe teritoriul cainelui” pentru ca NU E TERITORIUL CAINELUI! Nu suntem in jungla, nu suntem animale sa ne pisam pentru a ne marca teritoriul. Pe teritoriul meu AM ACTE SI DREPTURI. Cainele are doar trei stropi de pisat intinsi pe zid, deci eu am dreptate. Asa ca javra trebuie sa-si gaseasca alt teritoriu sau…
Dar sa continuam.
Toti protestatarii astia se rup acum in figuri ce mari suflete au ei. Semneaza de nu mai pot petitii pe net si se bucura ca au ajutat cu un singur click… Ce linistiti vor dormi apoi cu constiinta impacata ca au ajutat la salvarea unor animale nevinovate, nici nu va dati seama. Ah, cand vine vorba de pus mana si facut ceva, intervine instant lipsa de timp, de fonduri, de chef si de [insert reason here]…
“Adopta un caine vagabond!”
Nu ma lasa mama, nu ma lasa tata, nu ma lasa vecinul, n-am timp sa ma ocup de el, n-am ce sa-i dau de mancare, mai am deja unul de rasa si n-as baga vagabondul in casa etc. Suna real sau nu?“In cazul asta, daca nu-l adopti, il eutanasiem.”
Vai nu! Criminalilor! E si el un suflet! Stiu eu ca musca numai oameni rai! Da, si copilul ala de 2 ani mutilat de caine era rau, stiu eu! A fost provocat sarmanul animal, n-are nici o vina! Stop eutanasierii!
Mizerabil…
Mai erau cativa care incercau sa-mi explice ca nu toti cainii sunt agresivi. Sa-i omoram doar pe aia agresivi. Care-s aia?
“Pe mine m-a muscat cainele ala.”
“Aaaaa, nu! Ala e foarte pasnic. Zilnic ii dau de mancare si pe mine nu ma musca, deci nu-i agresiv.”
“Pai nu e agresiv cu tine, e agresiv cu mine…”
“NU! Ala e pasnic, nu trebuie omorat. Hai sa gasim altii agresivi.”
Chestia asta n-o realizeaza nici un cretin dintre acesti protestatari. Omorand doar cativa caini si lasandu-i pe ceilalti nu faci decat sa astepti sa devina si ceilalti agresivi si sa inceapa sa atace. Nu vi se pare mai eficient sa previi decat sa actionezi dupa consumarea faptului?
E ca si cum ai zice sa nu mai patruleze politia prin oras. Sa nu mai mearga patrula de politie noaptea pe strada si sa te legitimeze, sa stea doar la sectie si sa vina doar cand se petrece violul, crima, jaful sau furtul. Ce rost are sa mearga pe strada si sa sperie hotii/violatorii/criminalii? Vin ei dupa consumarea faptului si se apuca de cautat infractorii, de ce sa le strice planurile?
Asa-i si cu cainii. I-ai linistit pe toti o data si gata. Bagi apoi lege, cine abandoneaza caini face puscarie si plateste si amenda si ai rezolvat problema. Nu omori cainii DOAR DUPA CE AU MUTILAT SAU ATACAT UN OM. In primul rand, cainii nu au ce cauta liberi prin oras. Ai caine, il tii in casa, in curte si RASPUNZI PENTRU EL. Ce-i fara stapan poate fi considerat periculos si, prin urmare, poate fi adormit complet. Nu vrei sa fie omorat, ia-l acasa si RASPUNDE PENTRU EL. Sau tu astepti sa rezolve statul problema asta? Eu credeam ca discutam serios si nu bagam SF-uri in discutie, da? Pana rezolva statul problema mai mor 100 de oameni din cauza cainilor. Si nici atunci nu cred ca se rezolva nimic.
Incet incet am ajuns si la partea cu raspunderea. Se laudau niste cretinei ca ma dau in judecata pentru instigare la violenta. Din cate stiam eu, instigarea la violenta se se pedepseste doar cand se refera la oameni sau grupuri etnice si/sau religioase. Ce treaba au cainii cu toata instigarea la violenta nu stiu. Dar nu conteaza. Sa ma dea in judecata.
Dar, inainte sa ma dea in judecata, vreau sa-si asume RASPUNDEREA pentru cainii pe care-i apara. Vreau sa-si asume raspunderea pentru a-i putea da si eu in judecata, sa le cer daune materiale, eventual sa faca si un pic de puscarie pentru vatamare corporala din culpa (asa faci daca ai un caine care musca un alt om). Corect?
Daca tu ma dai in judecata pentru ca vreau sa omor un caine care nu-i al tau, te pot da si eu in judecata pentru ca acel caine mi-a adus prejudicii, nu? Mie asa mi se pare corect.
Oricum, sunt foarte curios ce va zice un judecator cand apare un dobitoc din asta si spune: “Vreau sa-l dau in judecata pe Bargau Dragos Sebastian pentru ca a amenintat public la el pe blog ca vrea sa omoare niste caini vagabonzi care l-au muscat! Sa infunde puscaria monstrul!”.
Cum suna? Abia astept, sunt atat de curios de rezultat incat nici nu mai pot dormi la noapte…
Trecand si peste idiotii care m-au amenintat cu moartea (un caine vagabond pe care nu-l cunosti, dintr-un oras in care n-ai fost niciodata, e mai important decat viata si integritatea fizica a unui om, da?) si pe care ii astept cu bratele deschise si cu pistolul incarcat, vreau sa va mai spun o chestie. Ca posesor si crescator de caini ce sunt, imi este mila de animale, in special de caini. Nu suport sa ii vad maltratati, loviti si chinuiti. Otrava mi se pare o metoda mai omeneasca de a le pune capat vietii decat macelarirea cu un topor. Iar aceasta solutie o voi pune in aplicare dintr-un singur motiv: de mine nu are nimeni grija.
Da, pentru mine, ca am fost muscat de caini, nu sare nici un ONG. Nu behaie pe bloguri toate pizdutele care iubesc animalele, si nu vine nimeni sa ameninte cu moartea javra care m-a muscat. Pe primar il doare-n cur, hingherii n-au bani sa adune javrele, deci eu sunt pe cont propriu. Prin urmare, am ajuns la concluzia ca ori eu, ori ei. Tinand cont ca la mine tin mai mult decat la cotarlele hranite de babe, cred ca ei vor pierde: Salam de Sibiu cu otrava. Imi pare rau, nu ma bucur ca fac asta, dar e necesar pentru ca vreau sa cred ca stau intr-un oras, nu in padure, in jungla sau in salbaticie. Daca tin la integritatea mea fizica si la cea a familiei si prietenilor mei, trebuie facut si asa ceva. Voi plange o saptamana, vor plange si babele cateva zile si apoi totul se uita. Si cred ca vor fi mai multi care se vor bucura pentru ca au disparut cainii.
Nu vei mai face slalom printre cacatii lasati peste tot, nu mai mergi cu frica in san noaptea (sau ziua) pe strada, nu te mai trezesti la doua noaptea pentru ca urla haitele de caini… Va fi liniste si pace dar, pentru asta, niste sacrificii trebuie facute. Zicea un comentator ca nu ma crede in stare de asa ceva, ei bine se inseala. Sunt in stare de mult mai multe, asta-i doar o fractiune din ce sunt eu in stare. Doar un motiv imi trebuie sa fac ceva, nu mai mult. Si acum am motivul.
Dar oare a venit vreun iubitor de animale cu o solutie? O laie. Nimeni n-a venit cu nici o solutie, toti m-au injurat pentru ca vreau sa-i omor. Ce ar trebui sa fac? Sa ma duc si sa le dau de mancare poate data viitoare ma recunosc si nu mai sar la mine? Sa-i mangai si sa le multumesc ca, atunci cand m-au muscat, n-au atins vreo artera sa mor nevinovat pe strada, ca un caine, pana vine salvarea? Sa-i pup pe bot pentru ca n-au sarit in fata motorului sa pic si eu si sa-mi stric si motocicleta, eventual sa astept pana data viitoare cand le iese schema? Asta ar trebui sa fac?
Castrarea nu-i o solutie (astia de pe aici cica-s toti castrati si asta nu-i impiedica sa sara sa te muste) pentru ca, asa cum spunea un comentator, ei vor sa te muste si nu sa te futa. Veniti cu solutii si sunt dispus sa le ascult si sa le pun in practica. Pana atunci, solutia pe care o am o stiti deja. E usor sa critici si sa injuri sau chiar sa sari la bataie atunci cand ceva nu iti convine, dar e foarte greu sa vii cu idei si cu solutii, nu? Cine-i de condamnat in aceasta situatie?
Dar totusi vreau sa faceti un exercitiu de imaginatie: Inchipuiti-va ca mergeti pe strada cu copilul de mana (daca nu aveti copii ganditi-va la parinti, bunici, frati etc) si un caine maidanez sare NEPROVOCAT si vi-l musca de fata. Poate nu-l omoara, dar il mutileaza si-l lasa cu sechele pe viata (Exemple: Foto1, Foto2, Foto3, Foto4, Foto5, Foto6. Atentie! Pozele sunt foarte dure!). Cum procedati? Incepeti sa mangaiati cainele pentru ca e si el un suflet sau incepeti sa urlati in fata primariei ca nu face nimic pentru eradicarea cainilor vagabonzi (dupa ce ati crapat capul cainelui cu toporul) si din aceasta cauza copilul vostru va suferi o viata intreaga?
E simplu sa injuri pe altul considerand ca tie nu ti se poate intampla. Dar vei vedea ca, atunci cand esti atacat de cainii fara stapan, altfel ai prioritatile. Esti in stare sa pui mana pe orice si sa le crapi capetele numai sa scapi cu viata sau nevatamat sau sa-ti protejezi familia. Asa ca lasati dracului ipocrizia si macar taceti din gura. Va faceti de ras, nu de alta.
In incheiere va mai spun un singur lucru: Au mai ramas 3 (trei) zile. Daca vreti sa ii salvati, acum e momentul.
PS: Nu va apucati de facut petitii pentru salvarea cainilor din Hunedoara. Va spun eu sigur ca nu ajuta din doua motive: primarul abia stie sa citeasca ce scrie el iar eu nu bag in seama petitiile de pe net.
mi-e mila de cainele meu (crescut opt ani de zile) pe care nu mai am unde sa il plimb, pentru ca daca ies din zona (relativ sigura) din jurul blocului, peste tot sunt haite de maidanezi, castrati sau nu, care sar sa il muste. nu l-am crescut opt ani ca sa il las sa se bata cu haite de caini pe strada. apoi… o solutie ar fi (cel putin in bucuresti – sunt o gramada de spatii in jurul blocurilor deja ingradite de primarie) ca fiecare bloc sa aibe unul, doi, trei caini care sa fie intr-un spatiu inchis, sa APARTINA unui loc, chiar daca nu unei persoane, sa li se poata face un adapost si sa fie hraniti…. cel putin nu ar mai umbla aiurea pe strada si nu ar mai ataca oameni – si nu s-ar mai imperechea la nesfarsit… zic si eu, e singura idee care mi-a venit, pe langa cea de a avea o arma si de a trage fix in cainele care ma ameninta pe mine si cainele meu. am vazut asemenea caini “atasati” unor spatii inchise pe langa blocuri, mi s-a parut in principiu ok…
Comment by clara — March 17, 2011 @ 12:17 am
Iti bati gura de pomana..
Io te sustin.
Comment by mihai — March 17, 2011 @ 12:25 am
@clara traiesti intr-o tara unde in unele parcuri nu ai voie sa intri cu cainele, cu rolele sau cu bicicleta asa ca nu cred ca o sa se implementeze asa ceva atata timp cat sunt dobitoci de administratori si locatari cu gandire comunista pentru care anul nu s-a schimbat din 1980.
cat despre arma, mi se pare ca exista baston electrosoc si e in jur de 150 lei. il poti folosi cu succes pe maidanezi, nici nu ii omori si te lasa si in pace
Comment by gc — March 17, 2011 @ 12:25 am
Cred ca multi dintre noi avem aceleasi idei, dar nu putem schimba nimic acest lucru. Ramane doar la statutul de idei, din pacate. Eu te sustin…si stiu ca vor mai fi printre noi, care o vor face.
Asa cum multe legi sunt de pomana…de ce ar fi pt protectia animalelor una ok?
Asta e lumea…lume nebuna
Comment by silviu — March 17, 2011 @ 12:53 am
sa moara cainele, de cand am plecat din cacatul ala de Bucuresti, nu am vazut nici umbra de caine. e adevarat ca aici sunt vulpi. dar ies seara si nu se dau la tine. ba, mai mult, fug. pisaciosii care plang soarta cainilor vagabonzi ar trebui sa stie un lucru: londonezii au preferat sa planga dupa cateva mii de suflete de caini killeriti prin injectie letala, decat sa planga dupa copii/mame/etc. asa se face treaba. dar romanii n-au co@!e.
Comment by raducu — March 17, 2011 @ 1:24 am
@raducu: romanii n-au coaie pentru ca au suflet, da? N-ai inteles tu bine! Cainii astia sunt si ei niste suflete, insensibilule! Ce daca mai omoara cate un om din cand in cand? Ce daca mai mutileaza un copil? Sunt niste suflete care te iubesc asa cum esti (chiar si desfigurat de ei). Da?
Comment by VisUrat — March 17, 2011 @ 1:27 am
iar eu, ca un cretinel ceva mai mic, cautam “LIKE”-ul la commentul lui VisUrat =)) noapte buna
Comment by raducu — March 17, 2011 @ 1:31 am
As ucide un om daca mi-ar pune persoanele la care tin in pericol. Nici nu se pune problema de mila in cazul maidanezilor. Si in caz ca se mai trezeste vreun aparator neadormit al cainilor sa comenteze: am caine acasa, a ajuns la veterinar din cauza altui caine, care a muscat doar pentru ca era mai mare. Asa sunt maidanezii: curajosi doar cand vad ca te pot sfasia fara ca ei sa pateasca ceva. Daca doar le sugerezi ca o sa iasa din mainile tale in secvente, fug. Mai tare decat credeati ca poate.
Comment by Amenosora — March 17, 2011 @ 1:53 am
Daca stai de vorba cu un astfel de aparator al cainilor iti va veni cu solutii nerealiste..Aceste javre periculoase nu pot fi tinute in adaposturi fiindca nu sunt bani,nu pot fi date spre adoptie fiindca oamenii sunt saraci si nici chef sa-i ingrijeasca nu prea au.In vest acesti caini sunt tinuti in adaposturi cateva zile si daca nimeni nu-i adopta sunt eutanasiati .Inainte de ’89 de caini se ocupau tiganii care-i prindeau si i omorau.O solutie barbara dar eficienta .Imi amintesc de o reclama facuta de o mare organizatie pentru protectia animalelor peta in cazul asta o reclama pentru sterilizarea pisicilor http://www.youtube.com/watch?v=HQc8uGTcJDo
Comment by andrei — March 17, 2011 @ 3:25 am
O tara anormala naste situatii penibile. Nu pot sa cred ca se pune macar problema asta. Maidanezii trebuie eutanasiati si gata !!! Ei nu au niciun PRADATOR deci se vor inmulti nestingheriti mult si bine.
Stiu ca in Australia au redus populatia de iepuri (care nu au pradator natural acolo) de la 600 la 100 milioane cu ajutorul masurilor biologice. Va dati seama ? Cred ca asta ar fi cel mai mare cosmar al iubitorilor de animale din Romania.
Avem o problema atat de grava care se poate rezolva atat de usor si tot nu o facem ! Pentru mine sa pot iesi noaptea afara, sa merg pe stradute inguste etc. fara sa-mi fie frica de caini e un vis.
Comment by Gabi — March 17, 2011 @ 7:43 am
[...] Calul nu e un suflet? Nu e animal? E doar un instrument de muncă?Sau sunteţi prea ocupaţi cu salvarea maidanezilor care se adună în haite şi ameninţă sănătatea – chiar viaţa – [...]
Pingback by Operaţiunea “Calul” | Jurnal de Oradea - Blogging is Trendy — March 17, 2011 @ 8:39 am
Am o idee. Nu mai bine sterilizăm toţi cretinii de la ONG-urile care pun viaţa unei javre mai presus de viaţa unui om? Ăştia nu muşcă, dar vor să te fută
Stai! Am o idee şi mai bună. Hai să luăm cîţiva iubitori din ăştia şi să-i aruncăm în mijlocul haitei, să se iubească tandru cu ei.
Comment by ratza — March 17, 2011 @ 8:40 am
Sigur sunt unii care au inteles mesajul. Pentru restul nu mai trebuie sa iti bati capul!
Comment by Gerhald — March 17, 2011 @ 8:43 am
Pe zi ce trece esti din ce in ce mai plin de frustrari. Te implor tu si vaca cibernetica sa nu va inmultiti never!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Offf, cum le stii tu pe toate! Sincer, m-as lipsi de prezenta ta prin tarisoara asta!!!!!!!!!!!!!
Comment by adriana — March 17, 2011 @ 9:02 am
Oare cati din retarzii astia care militeaza pentru drepturile catelusilor vagabonzi au fost pusi intr-una din situatiile urmatoare:
- s-au trezit cu un caine infipt in pantaloni din senin, in timp ce mergeau spre scoala/servici impreuna cu un coleg;
- au fost inconjurati si pusi la zid de o haita de 10-12 dulai furiosi in miez de nopate, fara nimeni sa-i ajute;
- n-au putut sa intre in bloc din cauza cainilor care patruleaza intrarea;
- n-au putut sa doarma din cauza zgomotului facut de haitele de caini;
- au avut pe cineva drag muscat serios de cainii vagabonzi?
Serios, mare natie de idioti suntem. Dam din gura pentru niste cauze de aiurea, de dragul de a latra pentru ceva… Mai citeam acum cateva saptamani un articol cum ca in Bucuresti sunt 5 hingheri si 50.000 de caini si ca vajnicii aparatori ai catelusilor sustin ca totusi trebuie lasati pe strazi minim 10.000 – 15.000 de caini pentru a proteja orassul de inmultirea pisicilor si a sobolanilor. Oare cati oameni au murit muscati de pisici in Bucuresti?
Comment by alexduduman — March 17, 2011 @ 9:24 am
Noi si cainii vagabonzi avem habitat comun. Atata timp cat reprezinta un pericol e o situatie de care pe care. Nu e cu nimic mai deosebit de restul perioadelor istorice cand ne-am eliminat competitorii.
Comment by Darius — March 17, 2011 @ 9:29 am
Romania are nevoie de un precedent. Probabil si de aici teama unora. “Azi in Hunedoara, maine-n toata tara”
Comment by Mihai Voiculescu — March 17, 2011 @ 9:31 am
@ratza – asta e scopul secundar al ONG-urilor, avand in vedere ce persoane activeaza acolo, sa futa ceva simuland grija pt. animale.
@gc – va trebui sa umblu in armura si arma de autoaparare (obligatoriu nonletala) sa o am in permanenta asupra mea, si, daca se poate, o sa fie interzis sa iesi afara dupa ce se insereaza. Epic win!
Comment by bezmetique — March 17, 2011 @ 9:36 am
Sebi, Sebi, Sebi…vatamarea animalelor este infractiune, prin urmare si incitarea la violenta fata de caini intra in aceasi categorie. Daca un dezaxat raneste/omoara un caine si apoi indica blogul tau ca fiind sursa furiei lui, unii ar putea considera asta ca incriminatoriu pentru tine. Daca nu pe partea penala, atunci cel putin pe partea civila. (de ex daca omoara cainele cuiva, si acea persoana va da in judecata, in solidar, pentru despagubiri).
Cat despre omorarea cainilor din Hunedoara, ce se intampla cu “sa nu ne facem dreptate singuri?”. Ai epuizat cumva metodele umane de a rezolva situatia si acum se impune sa apelezi la solutia finala?
Parerea mea este ca, daca un caine va fi gasit otravit in orasul tau, vei fi direct vizat de o ancheta a politiei. Ca sa te scutesc de a cauta:
http://www.dreptonline.ro/legislatie/lege_modificare_protectia_animalelor_9_2008.php
http://www.dreptonline.ro/legislatie/lege_protectia_animalelor.php
Sunt curios, cam cati caine preconizezi ca vei putea aborda cu metoda propusa, sa le dai mancare la fiecare si sa strangi resturile…
Comment by Adi — March 17, 2011 @ 9:44 am
Si bineinteles se trezeste si cite o cretina (cretinii sunt de fapt niste idioti condusi de “iubi iubeste catelusii” ) sa comenteze ….
@adriana… Tu pizda proasta , daca nu ai inteles nici dupa ce te-ai uitat la pozele de mai sus , imagineazati urmatoarea situatie … tu cu vaca de mata care te-o fatat , mergeti de manuta pe strada , si de dupa colt iti zambesc dulce cu dintii pana la urechi 4 maidanezi de rasa . Mata sare in fata lor sa protejeze cacatul ala mare cu tentativa de creier ce l-o fatat , si e mancata de vie , in timp ce tu stai binemersi la 2 metri de scena si il oprest pe nefericitul de politai/om cu bun simt sa nu se bage si sa nu raneasca bietele animale . Dupa 3 zile ai o inmormantare , si tu esti fericita cu drepturile cainilor inainte …. DA DOAMNE SA INCEAPA CU TINE NU CU MATA CA POATE ATUNCI NU SE MAI INMULTESC REBUTURILE CA TINE !
AI INTELES ?
Comment by Suminona — March 17, 2011 @ 9:55 am
@Suminona:
)))) epic. Eu nu inteleg o chestie: de ce va pierdeti timpul cu tot soiul de retardati de prin ONG-uri, care mor de grija potailor? Prostii nu au succes decat daca sunt bagati in seama. Ignore si gata, sa latre la luna (note the irony
)
Comment by Cata — March 17, 2011 @ 10:12 am
Draga Suginona- eu nu m-am legata de doamna ma-ta,dar cred ca un avort la timpul lui era bine venit in cazul tau. Sa inteleg ca esti si tu o mare frustrata careia si-a gasit un scop in viata: sa loveasca in ceva ce nu se poate apara. Ok. Nu-i problema! Se pot gasi destule solutii si far asa omori,dar tu nu ai de unde sa stii,este de inteles . Stai linistita,nimeni nu te condamna, nu toti suntem egali si retardul in cazul tau este scuzabil!
Comment by adriana — March 17, 2011 @ 10:20 am
ai dreptate.
daca unui om ii pasa de un cainii vagabonzi face 2 lucruri:
- infiaza unul si il tine la el, fiind responsabil pentru el
- doneaza bani lunar la ONGurile care se ocupa de caini sau se baga la munca de voluntariat.
daca da like`uri si face petitii online (care nu au nici o valoare) aportul lui e zero, deci nu ii pasa cu adevarat, ar trebui sa taca din gura.
Comment by maddy — March 17, 2011 @ 10:35 am
Felicitări pentru iniţiativă!
) ) care şi-a legat câinele (de talie mare) în faţa porţii (şi care câine, atunci când nu e lăsat liber, rupe lanţul … deci, în marea majoritate a timpului bântuie strada nestingherit)
@visurât, am o “dilemă” (pe marginea căreia, evident, sunt “invitaţi”, alături de tine, să-şi dea cu părerea şi cititorii/comentatorii).
Se dă un iubitor de animale, care locuieşte “la casă”(cu curte). Şi este “posesorul” a 2 câini (d’ăia serioşi, de talie mare, nu “pisici lătrătoare”).
Câini care sunt ok din toate punctele de vedere.. nu sunt lăsaţi pe stradă NICIODATĂ, nu latră aiurea (probabil vă sunt cunoscute cazuri de câini care latră toată noaptea sau “urlă la lună”), nu deranjează pe nimeni (poate doar pe posesor care tre’ să le strângă rahaţii -dar partea asta şi-a asumat-o atunci când s-a decis să-i “crească”).
Boooon. Se mai dau şi nişte vecini:
- o babă senilă care creşte Nşpe câini şi lasă strachini cu mâncare la poarta ei, astfel încât, de-a lungul timpului, a strâns ceva maidanezi prin preajmă
-o familie de ciudaţi şi nespălaţi (care locuiesc efectiv 1-2 zile/săpt. la locaţia respectivă), cu 2 câini (ce, cât timp ei sunt plecaţi, evident că suferă de foame, sete… şi “se manifestă”)
- altă familie, de asemenea “crescătoare” de câini (2 sau 3 bucăţi)…
- un ţigan (veritabil, deţine cal şi căruţă
Ei bine, problema şi întrebarea mea (care de fapt “e mai multe”) e următoarea:
-cum aţi proceda voi, dacă seara/noaptea când (re)veniţi acasă (nu cu maşina, evident, atunci nici eu n-am vreo problemă) -pe jos/cu bicicleta/de mână cu iubita/treaz/beat/etc..- din cauza câinilor nu puteţi ajunge până în faţa porţii (locuiesc la mijlocul străzii), sau ajungeţi căcat de frică/lătrat/alergat de câini şi altele asemenea?! Repet .. marea majoritate (exceptându-i pe cei care s-au aciuit la poarta nebunei de lasă farfurii cu mâncare în faţa porţii ei) javrelor au stăpâni care de bunăvoie îi lasă pe stradă.
-cum aţi proceda dacă în nopţi/seri la rând câinii de care vă vorbeam mai sus manifestă strict aceleaşi 2 comportamente: 1) lăsaţi liberi pe stradă fiind, se încaieră şi latră o noapte întreagă şi 2)sunt la ei în curte şi “urlă la lună” sau latră cât îi ţin plămânii (fără niciun motiv anume, zic eu), de asemenea, o noapte întreagă, nefiind în niciun fel “deranjaţi” de stăpâni.
Mulţam de răspunsuri.
Comment by Bufniţoiul — March 17, 2011 @ 10:56 am
Mda, n-am comentat in viata mea pe acest blog, desi il citesc de ceva vreme. Chiar cand nu sunt de acord cu ce spui, prefer sa tin pentru mine. Dar asta este o situatie care chiar m-a facut sa scriu cateva cuvinte. Nu atat situatia, cat cretinii care “iubesc animalele”. Si in special cea care a postat sub numele de “adriana”. Careia ii doresc din inima s-o prinda 10-15 maidanezi si sa-i arate ce inseamna “iubire”. Ca sa ne intelegem. Am caine. NU e de rasa. L-am gasit pe strada, acum 12 ani, l-am luat acasa si acolo a ramas. Pe langa asta, eu si cu nevasta-mea hranim toti cainii maidanezi din jurul blocului unde stam, plus absolut toti cainii din zona unde muncim. Deci, vorbesti cu un “iubitor de animale”. Ei bine, te sustin 100%. Nu m-ar impiedica absolut nimic sa ma duc sa macelaresc jumatate din populatia canina a Bucurestiului, daca s-ar atinge macar de un fir de par de pe piciorul meu. Sau macar sa maraie la fie-mea. Kaput. Eu n-am timp si nici chef sa cumpar salam de sibiu si otrava. Am o ranga de fier, pe care o tin langa usa de la intrarea in casa. Pe-aia as folosi-o. Acum vreo cativa ani, ma duceam sa-mi iau ziarul, intr-o frumoasa dimineata de primavara. Cand ma intorceam, fix pe aleea pe care urma sa trec eu, erau doi ciobanesti germani. Care m-au atacat, din senin. Direct, fara macar sa-i bag in seama. Mie nu-mi e frica de caini. Niciodata. Nu mi-a fost si nici nu o sa-mi fie. Deci chestia cu frica simtita de caini (care este adevarata), pica. Aia doi caini m-au atacat pentru ca asa au avut ei chef. Nu m-am pierdut si nici nu m-am cacat pe mine. Am facut ziarul sul, fiind singurul lucru pe care il aveam la indemana. Dar nu cred ca m-ar fi ajutat cu mare lucru. Poate doar ca semana cu o bata. in schimb, m-a ajutat piciorul meu drept. Care a reusit sa-l loveasca fix in capatana pe unul din ei. Lucru care i-a dat timp celuilalt sa ma apuce de celalalt picior, sa muste si sa sfasie. Treningul. Pana sus. Pe mine doar ma zgariase. Nu stiu de ce au renuntat, pentru ca probabil m-ar fi facut praf. Poate ca au simtit ca nu mi-e frica, poate pentru ca n-am fugit si n-am dat deloc in spate. Nu stiu. Cert este ca au renuntat. Dar eu, nu. M-am dus sa-mi iau ranga de fier si am coborat hotarat sa le fac creierele chisalita. Cu cine credeti ca m-am intalnit in timp ce-i cautam ? Cu stapana lor, care-i cauta si ea. Din cu totul alte motive. Sa-si ia “copii” acasa. Nu stiam ca e stapana lor. Mi-am dat seama pentru ca striga niste nume de caini. I-am explicat ca m-am “intlnit” eu cu cainii ei (desi nu ar mai fi fost nevoie de explicatii, pantalonii mei sfasiati si zgarietura care incepuse sa sangereze binisor, ar fi trebuit sa fie suficient). Si i-am mai spus ca si eu ii caut. Doar ca sper sa-i gasesc inaintea ei si sa si-i ia acasa sub forma de hoituri sangerande. Cre’ca se simtea hotararea in vocea (a se citi “ranga”) mea, pentru ca femeia a inceput sa planga si sa ma roage sa nu fac nimic. Ca e singura oara cand au scapat din curte si ca n-o sa se mai intample in veci. Iti dau cuvantul meu ca nu reuseam sa simt nici un fel de mila si, cu toate rugamintile ei, imi doream un singur lucru. Sa gasesc javrele si sa le crap capetele. Atat ! Si asta as fi facut. Marele ei noroc a fost ca javrele intrasera intr-o curte (de fapt sarisera gardul) si se apucasera de macelarit cei doi caini din curtea aia. Si deja se adunase lume multa. Curtea respectiva este a singurei case care se afla intre blocuri, in zona unde stau eu. Si pe langa cei care locuiau in casa, deja coborase si multa lume din blocuri, ca sa asiste la spectacol (patru caini care se bat pe viata si pe moarte produc un spectacol ce se cere vizionat indeaproape). Asta a fost marele noroc al lor si al stapanei lor. Mi-a fost imposibil sa intru in curtea omului si sa incep sa dau cu ranga in stanga si in dreapta. Dar am fost nervos macar doua zile, pe chestia asta. Ei bine, in locul meu s-o fi atacat pe fie-mea, nu cred ca mai tineam cont de nimic. Ba, cred ca si-o incasa si stapana. Chiar binisor. Asa ca, daca pana Sambata nu vine nimeni cu vreo propunere, cat de cat realizabila, da-i bataie. Astept poze ! Ah, era sa uit. Nici un maidanez care se respecta, nu va manca salamul tau de sibiu. Pun pariu ! Cainii sunt reticenti la mezeluri, iar salamul de sibiu mai are si mirosul ala special. Iar cainii aciuati pe langa blocuri, nu sunt chiar muritori de foame. Se gaseste mereu cate cineva care sa le dea mancare (cum as fi eu). Deci sunt sanse sa se uite in scarba la salamul de sibiu. Asa ca, daca vrei eficienta, te rog apeleaza la niste ceafa de porc. Randament 100%. Pot sa fie plini de mancare pana in gat, ca ceafa de porc tot o vor hali. Cam atat. Pacat ca s-a ajuns aici, dar …
Comment by mihai vasilescu — March 17, 2011 @ 10:58 am
Visurat, eu te sustin. Asta e cel mai bun articol scris vreodata pe tema cainilor vagabonzi. In Bucuresti am fost nevoit sa folosesc spray-ul cu piper sa ma apar de caini. In Vaslui a trebuit sa o iau pe alta strada, ca sa nu “deranjez” un grup de vreo 10 caini. In Iasi, mi-am dat seama ca stiu sa fug tare, cand m-au fugarit o haita de caini, prin fata pe la TCM, desi mergeam pe cealata parte a strazii si “LE DADEAM DE MANCARE” de fiecare data cand ne intalneam pe la facultate. Si eu sunt iubitor de caini. Am avut 2-3 caini de cand sunt mic. Am avut grija de ei de la nastere pana la moarte (moartea lor). Le-am dat de mancare, am avut grija sa le fie cald iarna, i-am tinut in casa cand era prea frig. Cainele a fost prietenul meu cel mai bun de cand eram kinder. Nu sunt de acord cu eutanasierea lor dar atunci cand nu se mai poate alta cale nu e. Toate pizdutele care vor sa aiba grija de ei sa se duca sa ii stranga de pe strada si sa ii hraneasca zi de zi, sa numai planga pe tastatura.
Comment by Cristian Gidinceanu — March 17, 2011 @ 11:10 am
Am omorat un caine in curtea bunicilor. A iesit din tarc, a sarit la mine sa ma muste, dar s-a infipt saracul in tija pe care o tineam in mana si a murit. Nu percep atata cretinitate din partea celor cu “suflet”, omule daca cainele ala musca pe cineva, te duci TU (care semnezi petiti, si plangi de mila cainelui) sa platesti din banii tai pentru spitalizare, pentru medicamente, pentru doctori? NU tu stai acasa si continui sa semnezi petiti online si sa nu te intereseze. Ai salvat un suflet de caine si ai curmat mai multe vieti omenesti, inteligent.
Urmaresc cu interes subiectul, de la cei cu experienta, o otrava ceva puternica ca nu se mai poate.
Am in cartier o familie de imbecili care au 15 caini. Nu e problema ca ii au, atata vreme cat sunt tinuti in curte nu ma intereseaza pot sa aiba si crescatorie, dar cainii stau mai mult pe strada si pun in pericol vietile trecatorilor. Din aceasta cauza vreau sa ii ajut pe cei din familia de imbecili sa scape de toti cainii (un coleg de al meu a fost muscat, exact ca si in cazul prezentat de tine).
Comment by Drupe — March 17, 2011 @ 11:29 am
din pacate maidanezii se inmultesc si datorita stapanilor de caini. din cate stiu se castreaza numai masculii (procedeu mai simplu), femelele ramanand fertile. si asa posesorii de caini masculi ii lasa sa se racoreasca cu fmele.. si iata unmar sporit de maidanezi. de aceea te sustin. omorati fara nici o remuscare. doar asa se va scapa de ei
Comment by dan m — March 17, 2011 @ 11:32 am
Ce părere ai despre faptul că cei de la Hunedoreanul au deschis ziarul cu chestia asta? mie unul, mi se pare de-a dreptul penal!
Comment by Claudiu — March 17, 2011 @ 11:39 am
Unde se poate cumpara legal otrava care sa fie si eficienta? Sunt din Bucuresti si am si aceasi problema…Salam gasesc, otrava nu prea
Comment by dan — March 17, 2011 @ 11:57 am
Stimate domnule Sebastian Bârgău…
Situaţiile extreme duc la soluţii extreme.
1. Eu însămi am fost muşcată de câinii vagabonzi.
Menţionez că sunt din Hunedoara, nu din Iaşi, dacă are vreo importanţă, incidentul s-a petrecut dimineaţa la ora 07.10, când mă îndreptam spre serviciu – nu am cum să ajung la muncă, dacă nu ies din casă şi… ultima oară când am consumat alcool – şi atunci doar o cantitate de 50 de mililitri de şampanie a fost la Revelionul 2011.
2. Am fost atacată de câini, desigur, fără să-i provoc. Pentru simplul fapt că mergeam pe trotuar.
Accept faptul că acestea sunt nişte animale teritoriale şi nu le învinovăţesc, însă dacă siguranţa şi viaţa câinilor a ajuns mai importantă decât siguranţa şi viaţa hunedorenilor… atunci avem o mare problemă, care ţine de IRESPONSABILITATE.
3. Poziţia “iubitorilor de animale” mi se pare, sincer, IPOCRITĂ.
Mă întreb cum te poţi declara “iubitor de animale”, dacă anual zeci de alte animale sunt ucise (pui, porci viţei etc.) pentru ca un câine să fie hrănit cu carne.
“Iubitori de câini” ar fi o expresie de mai mare acurateţe.
4. Dacă eşti aşa mare “iubitor/ iubitoare de câini”, de ce nu iei câţiva dintre aceştia acasă, în casă sau în curte, nu în faţa blocurilor sau a magazinelor, de unde se grupează în haite agresive? E uşor să te declari IUBITOR şi, de fapt, să fii un mare INDIFERENT. Celor care ar dori să mă acuze de pasivitate, menţionez că sunt proprietara a trei câini, dintre care doi au fost adunaţi de pe străzi, bineînţeles din categoria celor fără stăpân. Îi ţin în curte, fără a le permite să transforme hunedorenii în victime.
5. Am văzut împerechindu-se câini crotaliaţi, care au fost declaraţi deparazitaţi, vaccinaţi dar şi STERILIZAŢI. Mă întreb cum este posibil?
6. Am văzut în ultimele două săptămâni mai mulţi pui abandonaţi printre blocurile din oraş. Mă întreb cine şi când trebuie să aplice amenzi pentru abandonul lor?
7. Sunt aproape zilnic martora unor scene în care diferiţi oameni (bătrâni, femei, copii) sunt atacaţi de câini crotaliaţi, din fericire fără a se ajunge la muşcături grave, graţie intervenţiei unor alţi hunedoreni.
Concluzia: câinii sterilizaţi sau presupuşi sterilizaţi din Hunedoara nu sunt mai puţin agresivi decât cei nesterilizaţi.
8. Am cunoştinţe/ prieteni care au fost muşcate/ muşcaţi de câini, care au depus plângeri la Primărie şi care spun că răspunsul primit a fost: “Legea nu ne permite să eutanasiem câinii. Nu avem ce face.”
Totuşi o prevedere actuală menţionează că: “Primarul, ca reprezentant al autorităţii publice locale, este responsabil de eliminarea situaţiilor în care animalele agresive devin un pericol pentru cetăţenii pe care îi reprezintă. ”
9. Costul unui set de vaccinuri (5 doze se administrează) este de 235 de lei. Pentru cazurile mai grave, cu muşcături în zone sensibile, se mai adaugă o valoare de aproximativ 150 de lei (se pot face verificări ale veridicităţii costurilor menţionate).
Deci, în total, pentru o singură victimă: 385 de lei. Plus durerea, suferinţa, iar în cazul copiilor traumele.
Pe acestea nu le contabilizează nimeni şi nimeni nu vrea să le vadă.
Doar câinii sunt importanţi. Câinii, ca idee. Pentru că o parte dintre aşa-zişii “iubitori” le aduc de mâncare, dar îi lasă în continuare în stradă. Să fie cât mai mulţi şi cât mai agresivi în toate cartierele şi pe toate străzile.
10. Sunt adevărate haite de câini în toate zonele din oraş. Termenul “haite” nu este o exagerare: am văzut mereu – se pot face şi fotografii – 5-6, ba chiar 10 câini lătrând furioşi şi muşcându-se reciproc. Cunosc oameni care evită anumite străzi sau circulă cu maşina în special în zonele în care animalele s-au sălbăticit şi îşi păzesc “teritoriile” de orice hunedorean care are nevoie să ajungă în anumite zone ale oraşului (pentru a-şi plăti impozitele la Primărie, de exemplu).
11. Propun lansarea unei petiţii pentru revenirea la legea din 2001, când Guvernul a decis prin ordonanţă de urgenţă ca maidanezii luaţi de pe străzi să fie duşi în adăposturi şi, dacă nu sunt adoptaţi în 15 zile, să fie eutanasiaţi sau a celei din 2002, ordonanţa a devenit lege, reducând timpul petrecut în adăposturi la şapte zile. Cine iubeşte câinii este absolut liber să îi ia de pe stradă, să facă acte şi să îl adopte, cu toate responsabilităţile de rigoare.
12. Propun o hotărâre de consiliu local prin care orice hunedorean prins să îşi abandonează câinii/ animalele să fie amendat cu sume începând de la 1.000 de lei.
Închei… oarecum fără speranţă.
Mă întreb dacă trebuie să ne aşteptăm la un caz asemenea celui din Bucureşti, în care o femeie a murit în urma atacului violent sau cel al fetiţei din Haţeg, dacă bine îmi amintesc, care a fost sfâşiată de o haită de câini agresivi – pentru A FACE CEVA.
Evident somnul raţiunii naşte monştri.
E atât de uşor să te declari iubitor de animale şi, asemenea lui Pilat, să te speli pe mâini de sângele oamenilor care trăiesc în acelaşi oraş cu tine!
Mulţumesc pentru atenţie.
Comment by Hunedoara fara speranta — March 17, 2011 @ 12:11 pm
“Au apărut noi informaţii în cazul femeii de 56 de ani omorâtă de o haită de câini, în Bucureşti, informează antena1.ro.
Trei dintre cele 15 animale care au atacat-o pe femeie erau adoptate de o organizaţie neguvernamentală şi au fost identificate după “cercel”.
Cazul de acum două luni a îngrozit Capitala: o femeie a fost devorată de 15 câini, în curtea unei instituţii din subordinea primăriei sectorului 5.
Poliţiştii care au preluat cazul au descoperit că o parte dintre câini fuseseră sterilizaţi, ceea ce înseamnă că puteau fi identificaţi. Animalele trebuiau să fie date spre adopţie, dar ONG-ul le-a eliberat pe stradă.”
( http://www.click.ro/actualitate/bucuresti/trei-cainii-sfasiat-bucuresteanca-adoptati_0_1139886107.html )
Comment by Nicoleta — March 17, 2011 @ 12:12 pm
Vezi sebi ca ai strecurat cateva greseli in fraza ” Ce-i fara stapan poate fi considerat periculos si, prin urmare, poate fi adormit complet. “. In rest sunt de acord cu tine. Daca statul nu-ti asigura conditiile necesare, ti le faci tu insuti. E o solutie cruda, dar in lipsa de altceva, e cea mai potrivita pt a te plimba linistit pe strazi.
Comment by Song — March 17, 2011 @ 12:17 pm
Vis, ai un sustinator in mine. Iti inteleg problema si pledoaria. Sunt intr-adevar mult prea multi maidanezi prin orase si nu ajuta cu nimic prezenta lor, inca provoaca rau mai mult.
Comment by M0n0 — March 17, 2011 @ 12:20 pm
Vezi visule ce a iesit din articolul tau cretin. Uite un exemplu mai sus: @Dan. Cretinul pune otrava pentru ca vrea sa scape de caini, dar handicapatul nu se gandeste ca s-ar putea ca acea carne sa fie mancata si de caini cu stapan…da ce sa explici la idiot.
Comment by george — March 17, 2011 @ 12:29 pm
Off, ma gandesc ca a fost o vreme cand bagam mana in foc pentru inteligenta ta Sebi. Am zis inteligenta, cultura nu intra in discutie, a fost exclusa in momentul in care mi/ai aratat limba. Dar … nici macar atat, macar o inteligenta nativa. Imi pare rau.
Comment by Carmen — March 17, 2011 @ 12:37 pm
Articolul complet: http://www.ziarulring.ro/stiri/25486/cainii-ucigasi-adoptati-si-eliberati-de-cutu-cutu.
Astia de la asociatiile pulii fac milioane de Euro din banii nostri.
Proasta de la asociatia cutu-cutu a declarat: “Primăria ştia că nu avem adăpost şi totuşi ne-a dat câinii”. Adica muista a vrut sa ii salveze de la eutanasiere si i-a adoptat, dupa care a scapat de ei in curtea ADP-ului ca sa nu cheltuie banii luati, iar acei caini au omorat un OM.Cine pula mea e vinovat?
Comment by Alexu — March 17, 2011 @ 12:42 pm
te-ai hotarat cati seci?
Comment by nelu — March 17, 2011 @ 12:55 pm
In fine singura parte din toata tevatura pe care nu am inteles-o asta este de ce ai ales sa ne anunti pe noi.
Mi se pare o tampenie ce faci tu aici.
1.In primul rand ca schimgiuirea,chinuirea animalelor e pedespsita prin lege cu amenda si puscarie.
Nu e nici o diferenta din punct de vedere strict legal intre aia care dau foc la animale de placere si tu care doar vreo sa te razbuni.
Singura ta sansa legala pe care o ai este sa dai in judecata primaria dar fiindca traiesti in Romania nu obtii nimic.
2.Daca tot vrei sa-ti faci dreptate cu mana ta,ceea ce e normal avand in vedere ce ti s-a intamplat,dar de asemnea ilegal prima regula e ca trebuie sa pastrezi anonimatul.e o idiotenie sa mai dai si anunt inainte.
E ca si cum ai anunta ca vrei sa-l omori pe unul sau ca vrei sa jefuiesti un magazin cu o saptamana inainte de a se fi intamplat.
Daca vroiai s-o faci intradevar nu dadeai anunt pe net.Luai in liniste otrava le faceai felul si te uitai linistit de la balcon,in timp ce-ti sorbeai ceaiul, la animalul care moare de la otrava.
Situatia era incheiata:tu aveai parte de razbunare,iar catelul stie ca “all dogs go to heaven” .
Asa la primul caine mort otrvit in hunedoara tu o sa fii principalul suspect poate si pentru cainii pe care nu i-ai omorat tu.
Plus ca acum esti sub observatia celor de la protectia animalelor.La primul caine mort vor da vina pe tine.
Ideea de baza e sa te razbuni fara sa suporti consecintele ulterioare.
Comment by jemoi — March 17, 2011 @ 1:16 pm
P.S
Eu te sustin in demers.Si eu am avut probleme cu haite de caini .Mlute statea in jurul blocului.
Din punctul meu de vedere ar trebui omorati toti cainii vagabonzi dar nu cu anunt inainte.
Comment by jemoi — March 17, 2011 @ 1:19 pm
au mai disparut din caini?
Comment by adrian — March 17, 2011 @ 1:33 pm
In afara de faptul ca de abia astept rezultatele, mi se pare o intitiativa buna, de ce nu facem mai multi asta, poate macar mai scadem, cat de putin de niste javre nervoase.
Comment by Ionutzu — March 17, 2011 @ 2:08 pm
da sigur.
şi în 3 zile o să se revoluţioneze tot sistemul, oamenii or să iasă din case dispuşi să ajute câinii vagabonzi, Guvernul se va întruni în şedintă extraordinară pentru a vota construirea în regim de urgenţă a câtorva sute de adăposturi pentru câini, pentru că altfel Visu’ le face felu ‘.
sigur.
Comment by haolică — March 17, 2011 @ 2:30 pm
@jemoi: corect.
Comment by haolică — March 17, 2011 @ 2:31 pm
BRAVO! Nu pot decat sa te felicit pentru initiativa. Sunt perfect de-acord cu tine. Nu au cainii vagabonzi ce cauta intr-un oras. Cu otrava de soareci nu stiu daca o sa rezolvi prea multe, incearca intr-un bazar ca sigur gasesti ceva mai “tare”. Sa ai grija la doza, sa nu ii chinui degeaba. Cu alte cuvinte, nu te zgarci, ca am patit-o o data, cand caninele a schelait 5 minute dupa care si-a revenit
Comment by Claudiu — March 17, 2011 @ 2:31 pm
imi place ca la comment ul meu nu te deranjezi sa raspunzi.. probabil daca nu te injur sau amenint nu te autosesizezi.. deci?
Comment by maria — March 17, 2011 @ 2:34 pm
am cautat de curiozitate ce se intampla in cazul in care omori animale, legea 205/2004, art.23, (3), c. inchisoare de la 6 luni la 3 ani si amenda penala de la 1.000 la 10.000 lei.
nu`i chiar OK… bine acuma, trebuie sa se si dovedeasca vinovatia…
Comment by maddy — March 17, 2011 @ 2:40 pm
Crapa-le capu!
Comment by Magic — March 17, 2011 @ 2:42 pm
nu mi vine sa cred cati insensibili sunt de acord cu tine,ba mai vor si poze, bonus.. Dumnezeule, suflet mai aveti?? vreti poze cu caini care se zbat in chinuri groaznice si se zvarcolesc cu spume la gura? poze cu animale chinuindu se? chiar asa ati ajuns? TE ROG sa t mai gandesti inainte sa alegi o metoda de a omora un caine care il va chinui groaznic inainte, de parca nu s ar fii chinuit destul in viata lui de animal parasit. nu apar cainii vagabonzi, agresivi, turbati, etc. sa i eutanasiem daca o metoda sa i salvam nu gasim. dar macar, SA NU MOARA IN CHINURI:|
Comment by maria — March 17, 2011 @ 2:49 pm
Am o intrebare. Ce vei face dupa ce vor muri? Ca presupun ca nu te duci prin oras, iei lesurile si le arunci la gunoi…
Si presupun ca nici nu ar fi romantic sa te plimbi cu Denisa, prin parc, printre mortaciuni.
Comment by tudy — March 17, 2011 @ 3:03 pm
Pentru “aparatori”
http://www.youtube.com/watch?v=OO_PH2SiHNw
Q.E.D.
Comment by Thomas — March 17, 2011 @ 3:12 pm
Daca ies cu cainele in parc si acesta musca un om. Omul ulterior moare. Eu fac puscarie. Corect?
Daca un caine comunitar musca un om si acesta moare….cine face puscarie?
Cainele care a omorat chinezul in bucuresti a fost salvat de nu stiu ce ONG. Au plans babele la tv cum sa fie omorat….etc…cine l-a plans pe chinez?
Comment by Andrei — March 17, 2011 @ 3:25 pm
@maria – ia-ţi acasă nişte potăi dacă vrei să le salvezi. Voi chiar nu citiţi? Aaaaa, soluţia e să-i ia alţii. ÎNTOTDEAUNA ALŢII. Păi pentru ce pula mea militaţi?!
Comment by ratza — March 17, 2011 @ 3:54 pm
Sunt total de acord cu tine! Si eu sunt motociclist si stiu prin ce treci. In Bucuresti sunt multi de tot si foarte periculosi. N-am timp sa stau sa aberez pe blog dar te-ai mai ales cu un cititor! Te salut cu farul
Comment by Bubul — March 17, 2011 @ 4:06 pm
Vis, pe cand articolul cu: “totul a fost un test, am vrut sa vad ce parere aveti” sau “am mancat rahat fara sa ma gandesc la consecinte, acum totul e bine, mi-am revenit”
Cortina, si aplauze!
Pe cand sa asteptam momentul pe care eu il cred penibil?
Comment by Adi — March 17, 2011 @ 5:00 pm
Pentru @maria, @andreea si altele/altii… de genu: Sebi a facut un apel catre iubitorii de caini sa gaseasca o solutie de a-i strange de pe strazi (unde NU este locul cainilor fara stapan iar a celor cu stapan doar in lesa!!!). Trebuie facut ceva in acest sens. Nu sunt orasele haitelor de caini agresivi, sunt ale oamenilor. Ce naiba nu intelegeti din asta?! Organizati-va si gasiti-le adapost permanent. Faceti ceva concret pentru animale! Nu doar va desertati frustrarile pe net, asta nu ii ajuta cu nimic.
La dat din gura se pricep toti, cand e de pus umarul… toata lumea e ocupata cu altceva.
Comment by Cami — March 17, 2011 @ 5:21 pm
Ce nu inteleg eu: cum de sunt atat de multi oameni care isi dau seama ca maidanezii reprezinta o problema si sunt deranjati de prezenta lor pe strada, dar cand se discuta despre luare unor masuri pentru a scapa de ei, tot babele nebune din “Cutu-cutu” si alte ONG-uri sunt mai galagioase
Comment by Dan — March 17, 2011 @ 5:29 pm
Ba du-te impusca-te sasa nu ai nici un rost in viata betivan ordinar!! nu mai ai loc de animale?inseamna ca esti mai animal ca ele fraiere!!! mai bine mori tu decat animalele ca sasa traiesti degeaba!! te-as impusca daca as sti cine esti nemernicule!!
Comment by Alina — March 17, 2011 @ 5:30 pm
@Alina: Si solutia ta la aceasta problema este……? Nu ai nicio solutie concreta, ai injurat pe aici si te simti bine ca ai luat apararea unor caini! Daca tu iti doresti sa il impusti pe VisUrat, eu iti urez sa fi mutilata pe viata de o haita de maidanezi, “sasa” esti o analfabeta!
Comment by iulian — March 17, 2011 @ 5:55 pm
@Alina , ce mi-ar placea sa te vad hartanita de o haita de maidanezi. Ca sa ai nevoie apoi de nenumarate operatii, sa stai prin spitale, sa iei si alte boli de-acolo, sa ramai si desfigurata pe viata. Apoi sa le iei apararea.
Comment by Thomas — March 17, 2011 @ 5:55 pm
Cum sa facem sa ajungi si in Orastie?
Otrava pentru soareci nu este eficienta.
Alta solutie nu stiu mai putin dureroasa pentru patrupede,dar mai eficient este carbitul in bucati de carne, dar pus cu cel mult 3 min inaintea ingurgitarii,deoarece acest produs fermenteaza in contact cu umezeala.
Si eu sunt iubitor de caini;am avut 2 ciobanesti germani, dar i-am crescut si dresat cum a trebuit.
Sa nu mai lungim vb, daca solutia ta da roade in HD, te astept cu drag si in Orastie,unde sunt aceleasi probleme.
Tel.0762274855/ 07627390666.
Comment by sorin — March 17, 2011 @ 6:47 pm
@Alina ,habar nu ai despre ce vorbesti. Oamenii inteligenti se bazeaza pe logica.
Adica !! ei gandesc in mod realist si nu emotiv cand au de rezolvat o problema .
Alta solutie nu exista Alina,chiar nu exista. Solutia cu “Sa rezolve statu”, primaria ,etc” nu merge in Romania.
Nu uita ca pe primar/parlamentari etc, ii doare in cot de cetateni.
Sebi a gasit singura solutie realizabila.
Aici a avut 2 greseli.
1. A anuntat pe blog poate si pentru trafic sau doar pentru ca asa a vrut el.
2. Modul de ai omora nu e uman.Trebuie sa gasesti o metoda care sa nu provoace chinuri acestor animale.
Alina , aici nu vrem sentimente nici gandire emotiva.Iubesti cainii? Du-te zilnic la casa poporului si protesteaza. Sa le faca statul tau iubit adaposturi.Cred ca mori si tot no sa faca statul Roman nimic.
Sau fa tu personal adapost, dar sa iti permiti financiar sa ii si intretii.Din partea mea nu ai decat sa iti strici tot salariul pe catei.
Comment by rullz — March 17, 2011 @ 7:36 pm
Intru aici doar ca sa citesc comentariile unor persoane gen Alina si mentionez ca-mi lumineaza ziua si ma distreaza, oricat de nasoala ar fi ziua.
Comment by Fara miere — March 17, 2011 @ 8:07 pm
Alina tocmai ne-a demonstrat ca e o proasta si ca nu a inteles nici un cacat din ce s-a vorbit pana acum…
Comment by Sa(n)tana — March 17, 2011 @ 8:42 pm
Bai da` voi ati innebunit cu totul?
Voi nu vedeti ca toti astia care sar in apararea fiarelor de pe strazi se pisa pe noi iar noua ne este jena sa ne ferim ca nu cumva sa-i suparam?
Plecand de la normalitatea faptului ca aceste animale trebuie sa dispara cat mai curand de pe strazi, o sa punctez cateva aspecte:
1. Cainii comunitari nu sunt ai nimanui in momentul de fata; fiecare are dreptul sa ia cainii in apartament (dar nimeni nu o face). Tot astfel, daca simti ca acesti caini iti pun viata in pericol ai dreptul sa-i omori linistit.
2. Nu stiu cati dintre cei carora le pare rau de moartea cainilor comunitari sunt vegetarieni, banuiesc ca sub 10%. Atunci nu va este rusine sa-i huiduiti pe cei care cer eutanasierea in timp ce voi sunteti cu carnea-n gura? Voi credeti ca animalul care a fost sacrificat ca sa ajunga pe masa voastra a murit relaxat in somn? NU, a murit in dureri groaznice, iar voi, ipocritilor, pleoscaiti cu sharoma`n gura cerand sa nu moara cainii comunitari. Nu realizati ca sunteti PENIBILI in timp ce mergeti la meetinguri anti-eutanasiere in timp ce ragaiti a carne? Pai ce facem aici, ori suntem golani ori nu mai suntem!
3. Inca din cele mai vechi timpuri pana in ZILELE NOASTRE se practica cu succes VANATOAREA. Pentru iubitorii de animale aiuriti care INCA nu stiu asta, vanatoarea ESTE UN SPORT PRIN CARE SE UCID ANIMALE DIN PURA PLACERE;
DA, animale nevinovate, care nu-ti pun viata in pericol in nici un fel, sunt omorate in chinuri (nu prin eutanasiere) oferind astfel o satisfactie nemaipomenita vanatorului. Chiar acum in timp ce vorbim, multe animale sunt vanate, mor fara sa aduca vreun folos vreunei comunitati, DAR acest lucru este considerat o normalitate de catre iubitorii animalelor pentru ca vanatoarea este un sport si este OK.(sportul este un lucru bun, nu-i asa?)
Deci e mai putin important ca mor animale la vanatoare din placere, ca omoram animale pe banda ca sa bagam in noi carne proaspata si cat mai multa, dar este GRAV sa eutanasiem (fara durere) niste creaturi feroce care desfigureaza copii mici, provoaca mii de decese anual, sfasiind pe oricine le iese in cale.
In incheiere, va dedic un cantec frumos care ne va inalta spiritele
http://www.youtube.com/watch?v=QtuW61TlcBU
Numai bine si o viata fara caini comunitari pe strazi!
Comment by iulianx — March 17, 2011 @ 8:45 pm
O eutanasiere in masa, trebuie facuta cat mai curand si fara prea multa publicitate… Alftel nu or sa fie curatate strazile niciodata… Si acum un mic anunt. Organizez vanatoare de caini maidanezi zona dristor-bucuresti. Participarea gratuita, vom folosi diverse metode de la otrava de soareci pana la strangulare (omorat in bataie acolo unde este cazul). O sa vorbesc cu vecinul de la 2 sa vad daca are duba disponibila, as vrea sa ii lasam in fata primariei generale … (sau cel putin cea de sector ). Presimt ca tipul asta de actiuni or sa devina sport de cartier in curand, daca nu curata nimeni strazile cineva trebuie sa ia atitudine… Fir intins..
).
Comment by None Above — March 17, 2011 @ 8:57 pm
ba si eu astept un motiv de catva timp sa extermin corciturile de prin cartier , asa ca nu e nici o problema.
Comment by Dog Slayer — March 17, 2011 @ 9:07 pm
@iulianx – pe mine mă doare fix în căcat dacă supăr vreo legumă din asta care “apără” animalele.
“Vai, săracii cîini, nu se pot apăra singuri!”
Cîte pizde din astea proaste au stat vreodată faţă în faţă cu un singur maidanez care vrea să-ţi guste curul? Unul singur, nu zic de mai mulţi. Să vedem cine se poate apăra şi cine nu. Asta nu pricep retardatele (că majoritatea e compusă din pizde): NU LE MAI DAŢI MÎNCARE PE STRADĂ! ori le faceţi adăposturi şi aveţi grijă de eie, ori luaţi-i dracului la voi acasă să vi-i creşteţi.
ONG-urile nu au nicio treabă cu reponsabilitatea, pentru că sînt formate din copii proşti, ţinuţi în puf de părinţi, care văd lumea doar prin monitor şi care refuză cu desăvîrşire să gîndească.
Comment by ratza — March 17, 2011 @ 9:48 pm
Cel mai tare ma enerveaza cainii care atunci cand te apropii de ei te privesc asa gingas si nevinovat si apoi dupa ce treci de el, fara macar sa-l bagi catusi de putin in seama, te musca de picior, fara sa latre sa te atentioneze macar. Asa a patit-o un coleg si de atunci ma feresc de toti.
Imi pare rau dar solutia lui Visurat e cea mai buna, cei care urla sa vina cu solutii nu cu vorbe.
Decat sa vin de fiecare data seara acasa pe mijlocul strazii, cu frica si cu sacosele la inaintere, mai bine aplicam solutia radicala si va promit ca cel putin pe strada care stau nu va mai deranja nici o potaie.
Comment by Andrei — March 17, 2011 @ 9:54 pm
citind cele 3 articole precum si majoritatea comentariilor, nu am putut sa nu remarc unele lucruri:
romanii (sau cel putin cititorii acestui blog) se impart, evident, in doua categorii diametral opuse…
majoritara este cea a celor care sunt de acord cu initiativa lui visurat. acestia se impart la randul lor in cateva categorii distincte. primii sunt cei care sunt de acord cu argumentele lui visurat sau mai aduc si ei la randul lor argumentatii calme si rationale. pe langa ei se mai afla si cativa care desi sunt impotriva eliminarii brutale a cainilor comunitari, sunt de acord ca reprezinta o problema serioasa care se cere rezolvata, si in consecinta au singura “pretentie” ca visurat sa ii omoare cat mai “uman” posibil.
a doua categorie este cea a iubitorilor de caini, care este mult mai uniforma din punct de vedere al argumentelor. adica nici unul nu are nici cel mai vag argument. si ei se impart insa in doua: cei moderati care se tanguie fara sa ofere nici o solutie si folosesc pe post de unic argument “sunt si ei un sufletel” si cei fanatici care injura, blestema sau ameninta.
ce mi se pare cel mai misto insa este ca acestia ultimii, seamana foarte bine in comportament exact cu cainii comunitari: agresivi in exprimare si cat se poate de dispusi la violenta fizica in cazul in care “victima” nu se lasa impresionata de amenintarile verbale.
Post Scriptum ironic… sa pregatim un salam si pentru ei?
Comment by thebblack — March 17, 2011 @ 10:09 pm
@thebblack – pai cine se aseamana se aduna
)
probabil de asta nu vor sa fie eutanasiati fratii lor, comunitarii agresivi, pentru ca nu au nici un pic de compasiune fata de oamenii macelariti de acesti caini.
Comment by iulianx — March 17, 2011 @ 10:15 pm
Lucrurile se petrec asa la Madrid:
-toti stapanii de animale de casa sunt obligati sa posede un document al animalului:microcip(nu au toti dar guvernul se zbate sa puna tuturor,subventionat),data nasterii,adresa,posesor,vaccinuri,boli,etc…;
-in spatiile unde este afisat la loc vizibil insemnul”Perros NO”,nu intra nici un animal:parcuri,locuri de joaca pentru copii,spatii inchise,magazine,baruri,etc…);
Astea sunt legile.dar…:
-toti stapanii de caini au acces,la toate cosurile de gunoi,la niste pungi de plastic care le sunt puse la dispozitie pentru a strange cacatu’.Si se apleaca ,si il strang,innoada punga si il baga in cos;
-nimeni nu abandoneaza puii!sunt atatea asociatii, ONG-uri,medici veterinari,persoane particulare care se ocupa de plasarea lor incat isi gasesc stapani in maxim 22 de ore(statistica oficiala);
-nici un spaniol nu se gandeste la faza “Lasa,mamica,sa faca si el o tura de pui,ca asa a lasat Dumnezeu…”.Nu!Nu vrei pui?Simplu.te duci la veterinar si castrezi animalul.
Dar,in Manelia,ce sa ceri unor asociatii si ONG-uri care vor doar sa-si inmatriculeze masini “pa firma”?Sau unor oameni care nu inteleg ca atunci cand traiesc la oras,la bloc,se schimba datele problemei:nu poti sa cresti un porc pe balcon,nu poti sa dai la pui in baie,nu te mai caci in fundu’ curtii,NU PUI MANELE CA UN LABAGIU LA DOUA DIMINEATA,….Sunt niste reguli de convietuire care ar trebui respectate si urmate de toti.
Asa ca,Sebi,pune mana pe pistol si trage in plin.Am o urma de amaraciune in suflet ca ai ales otrava,dar asta e…E o moarte dureroasa,dar vorba ta,simplul fapt ca un caine se pisa pe blocul tau nu-l face si proprietar.La dracu’,doar de aia avem noi,oamenii, singurul lucru care le lipseste animalelor:constiinta de sine.
-
Comment by dongabone — March 17, 2011 @ 10:28 pm
In primul rand trebuie observat faptul ca toti indragostitii de animalute pufoase cu colti ascutiti n`au raspuns ce ar face daca ar fi copilul/mama/sora/etc lor cel atacat si sfasiat de caini.A’cand e vorba de voi e altceva ..ipocritilor!
In al doilea rand in tarile civilizate chiar si impotriva cainilor cu stapan care latra excesiv si mai ales care musca se fac plangeri si sunt eutanasiati.De multe ori chiar stapanii ii duc pentru ca viata copilului lor conteaza mai mult.Si asa e si normal sa fie.
Cat despre europenii care ne privesc de sus sau care vin sa salveze caini la noi,ei nu se mai confrunta cu problema asta de mult.Cainii fara stapan sunt ridicati si daca sunt violenti sunt eutanasiati din prima,daca nu li se ofera o sansa spre adoptie desi intr`un final unii tot acelasi final il au daca nu`i ia nimeni.Va consierati culti,tru,civilizati etc dar nu puteti accepta ca eutanasiera e o solutie a tarilor civilzate,o solutie normala si logica.
Am si eu doi caini si un pisoi pe care ii ador dar daca oricare din ei m`ar ataca pe mine si mai ales pe copilul meu eu cu mana mea le dau somn vesnic.
Il acuzati pe sebi ca instiga la violenta dar voi nu stiti decat sa injurati sa amenintati si sa apreciati o javra mai mult decat un om,si va dati mari oameni cu suflet si crestini si alte kkturi de genu….
Cat despre sterilizare…fiti seriosi!Sunt zeci de mii de caini fara stapan in Romania fiecare cu o durata medie de viata intre 11-15 ani,perioada de timp in care ei voi continua sa umble liberi pe strazi sa muste si sa omoare.Pai in timpu asta vor ajunge sute si mii de oameni la spital cu rani sau mai grav…Daca era vorba de o gasca de oameni si stateati cu frica`n san ca tu vei fi urmatorul,in secunda doi puneati mana pe furci si topoare ca deh mai bine plange ma`sa decat ma`ta nu?Pai atunci cum pula mea(scuze de limbaj..m`au luat nervii) nu vi se pare normal ca cineva sa`si apere propria persoana si familia si prietenii de nijte animale?
Nu sper sa va vina copiii insagerati acasa ca nu e vina lor ca au avut nijte parinti imbecili,dar as vrea din tot sufletul sa dati peste o haita de caini turbati si infometati care sa va muste si sa ramaneti fara o mana/un picior un ochi/etc….nu moarte ca aia e scapare prea usoara…chin frate sa vedem daca mai aveti dupa aia tupeul sa vociferati pentru drepturile cainilor !!!!
Comment by chrysta — March 17, 2011 @ 11:14 pm
@Andrei: Asta e o caracteristica a animalelor salbatice: sunt imprevizibili. Pot sa fie dragalasi si zambitori cand treci pe langa ei ca in clipa urmatoare sa te sfasie fara nici o jena. In plus, cainiilor le place sa atace parsiveste (sau in haita cand , isi fac curaj unul altuia).
Asa ca, daca vrei sa ai parte de cat mai putine muscaturi, atunci cand vezi un caine trebuie sa fi atent la miscarile lui mai ales atunci cand ai trecut de el. Indiferent cat de bland si nevinovat pare, nu are ce cauta sa se apropie la mai putin de 1 metru de tine.
Comment by Dan — March 17, 2011 @ 11:57 pm
Man, eu ce as putea sa mai zic, s-au zis atatea si nu prea ar mai fi de completat.
Sper, din tot sufletul sa reusesti ceea ce ti-ai propus. Sa fii un model pentru noi restul care ne lovim de aceeasi problema si stam cu mainile in cur. E adevarat, ne e frica si mai ales sa ne laudam cu asta. Din cate inteleg e cam impotriva legii dar na… cate nu sunt? Unii dintre noi ii mai omoram din gresala, bineinteles nu fara a fi atacati, nu fara a sari la rotile masinii sub care sfarsesc pana la urma, din vina lor, firesc…
Sper doar, sa nu ai probleme. Take care.
Comment by criserb — March 18, 2011 @ 12:12 am
Stau, citesc, si ma minunez. Imi dau seama cat de usor e influentabila turma. Ce usor se instiga la violenta, cum isi dau toti cu parerea ca trebuie ucisi, omorati, exterminati. Da ia ziceti mai vitejilor, cati dintre voi ati luat atitudine cand ati vazut cate-un taran cu carutza plina de pui si-i desarta prin cartierele marginase? Cainii aia n-au nicio vina, da niciuna ca s-au nascut si traiesc pe maidanele cartierelor, pe langa blocuri, prin parcuri. Sunt animale, daca va puneti mintea cu ele sa aratati ca noi suntem rasa superioara, demonstrati clar doar contrariul in ceea ce va priveste. Daca tot sunteti atat de porniti sa rezolvati problema, si atat de hotarati in ideea de a scapa de caini in cartier, faceti o cheta, mobilizati prietenii, vecinii, etc, puneti afise in tot cartierul sa faceti o cheta, din care sa faceti niste padocuri unde sa-si traiasca viata linistiti si fara sa deranjeze pe nimeni. Si Visule, cu omoratul lor nu demonstrezi de fapt ca esti un pic cam slab de inger si cam faci pipi pe tine cand iesi din scara. Cainii simt asta, ataca persoanele carora le este frica (de obicei batrani, copii fara putere, femei slabe de inger, si barbati “viteji”
)
Comment by Unu — March 18, 2011 @ 12:19 am
amenda de 1.000 de lei? lol. ce dracu’ mai, v-au spalat creierele? amenda trebuie sa fie PENALA, in valoare de 10.000 lei (o suta de mii vechi), futu-i. numai asa se face treaba, ce dracu’…!
Comment by raducu — March 18, 2011 @ 12:22 am
@chrysta cam multa vehementa si rautate in discursul tau. Tind sa cred ca nu cainii ar fi adevarata ta problema, da na..tre sa te razbuni pe cineva:)) Oamenii calculati si fara frustrari, complexe de inverioritate, n-au cum sa fie atat de vehementi in privinta unor animale care tot din vina voastra (ma rog, a unora ca voi) iresponsabili si care considera animalele niste obiecte au ajuns in situatia de a calca pe nervi babele procesomane, femeile pisharcoase si barbatii fara coaie. M-am jucat cu cainii de cand abia invatam sa merg (pe la bunici, prin cartier..etc) am fost muscat odata, dar nu m-as putea in ochii unui caine hranindu-l cu otrava. Ce pot transmite celor care pot face asta? LA PSIHIATRU CU VOI
Comment by Unu — March 18, 2011 @ 12:26 am
Prea mult Counter Strike strica Sebi. Tre’ sa inventam un semnal pe cer ca a lui Batman in forma de caine sa stii cand sa sari din pat si sa te urci pe motor in cautarea delicventului canin. Iti urez “La mai mare” – pana la urma sunt multe lucruri care nu merg in tara asta. Sper sa treci cat mai curand la un nivel superior – executia politicienilor. Sanatate multa.
Comment by Mircea D — March 18, 2011 @ 8:31 am
@ adriana
raspuns cu intarziere .
te-ai legat de cineva de care imi pasa “…Te implor tu si vaca cibernetica sa nu va inmultiti never!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…”
raspunsul atunci a fost ” DA DOAMNE SA INCEAPA CU TINE NU CU MATA CA POATE ATUNCI NU SE MAI INMULTESC REBUTURILE CA TINE !
AI INTELES ?”
Iar despre solutii la problema care sa nu coste bani , NU EXISTA !
Primarul are doar interesul buzunarului nu al cetatenilor , ori orice ban dat la public e un ban din buzunaru lui , ca doar e ocolu lui tatsu … clar ?
PS . Daca iti spun Alupigus , faci conexiunile ?
Comment by Suminona — March 18, 2011 @ 10:12 am
eu zic ca te-ai implicat prea mult in chestia asta cu javrele
) puteai sa le dai glontz si fara sa faci atat tam tam
m-ai inteles ? pac pac
Comment by nicu — March 18, 2011 @ 10:24 am
@Unu sa inteleg ca daca ai de ales intre copilul tau si un caine lasi dracului copilul ca faci altu?
Ma depaseste complet cum puteti pune mai presus viata unui animal fata de cea a unui om.
Comment by chrysta — March 18, 2011 @ 5:10 pm
Buna, sincer mi se pare o ipocrizie crunta sa afirmi ca iubesti cainii si sa vrei sa-i omori. Gasesc ca esti culmea ipocriziei, cica ii omori bland otravindu-i si nu dandu-le in cap….tot sadism mi se pare… sa nu mai spun ca se apropie de boala psihica sa spui ca tu iubesti cainii si totusi ii omori.
Comment by Jasmine — March 19, 2011 @ 3:52 pm
Sa faca cineva abator de caini . Din cate stiu e pacat sa ucizi din orice motiv in afara de cel pentru a te hrani . Si decat carne reprocesata de nush cate sute ori expirata .. sau sa exportam produsele in tari unde se mananca asa ceva .. China maybe ?:) Zic si eu .. avand in vedere ca nu vad nici o solutie realista prin ce-am citit mai sus . Ei se inmultesc fiindca n-au pradatori naturali … dar romanii mor de foame sau mor din lipsa banilor (se arunca de la 4 ) . Sa faca unu abator apoi sa angajeze niste din astia care n-au ocupatie sa-i prinda si sa-i duca acolo . Uite ca s-au gasit si job-uri
si bani pentru impozite si nici nu mai sunt cheltuieli de la stat pentru eutanasierea lor . Pardon se pot face 100 abatoare cu produse pentru export .. sau cresteti alte animale cu carnea lor , solutii sunt la orice problema . Faza cu eutanasierea lor doar sa scapam de ei e pacat , dar asa .. pentru hrana .. merge !
Iubesc cainii , imi plac si iepurii .. dar am mancat carne de iepure.
Comment by eden — March 20, 2011 @ 12:09 pm
[...] articol a avut peste 400 de comentarii. 2. Al doilea articol a avut peste 300 de comentarii. 3. Al treilea articol a avut peste 80 de comentarii. 4. Al patrulea articol a avut peste 130 de comentarii. 5. Al [...]
Pingback by Quod erat demonstrandum » visurat.ro blog — March 25, 2011 @ 12:02 am
Vreau sa spun si eu ceva daca se poate, romanii n-au suflet. Una la mana, vad ca toti sunt de acord cu otravirea lor (ceea ce ar trebui sa li se intample si lor, atunci cand mananca, ceva), doi la mana, sunt atat de inconstienti ca nu observa guvernul sau primariile luand bani din aceasta actiune, si trei la mana, vorbiti degeaba toti, ca nimeni nu face nimic, nici aia care protejeaza animalele (vin germani sa ne ajute ca -vorba unuia de mai sus- noi n-avem c@aie) si nici cei care sunt muscati. O tara de tot rahatul si oamenii din ea care se stiu deja.
Comment by dark — May 15, 2011 @ 12:00 pm