Sebastian Bârgău: Gânduri logice la turație maximă

M-am dus in bucatarie sa-mi fac ceva de mancare. Pentru ca nu-mi place sa mananc in liniste, am deschis televizorul, sa urle in fundal. N-am realizat imediat ca-i pe Antena3, dar am vazut ca-i madam Tatoiu invitata sa faca ce stie ea mai bine: sa-si dea cu parerea despre orice. Am lasat programul deschis, sa vad ce-i mai debiteaza creierul atrofiat. In momentul in care am auzit, instant mi s-a taiat pofta de mancare.

In lipsa de subiecte, antenistii au bagat un fel de documentar cu teoria conspiratiei, cu virusuri si vaccinuri menite sa ne decimeze, chestii din astea. Care a fost reactia monumentului de prostie?

“Eu nu sunt de acord cu vaccinarea. Nici cu vaccinul anti-gripal si nici cu vaccinul pentru fete impotriva cancerului de col uterin. Sunt modificate de oameni si oamenii nu au voie sa modifice nimic. Doar natura si Dumnezeu au voie sa faca asta!”

Eu aveam impresia ca madam Tatoiu asta are ceva scoala, nu-i chiar o taranca proasta de la coada vacii care zice si face doar ce zice popa. Cum naiba sa spui asa ceva pe un post national? Cum sa spui prostimii (ca e destula) sa nu se vaccineze pentru ca doar Dumnezeu te poate salva?

As vrea sa o intreb pe madam Tatoiu ceva. Am auzit ca a avut niscaiva cancer, sau ceva de genul. Oare a scapat de boala prin rugaciuni, apa sfintita si dat bani la biserica? Sau poate a ajutat-o natura? Chiar n-a luat nici o pastila, n-a facut nici o injectie, nimic? Vindecarea i-a venit din cer?

Daca da, atunci bravo ei. Daca totusi a urmat un tratament CONCEPUT DE OM (nu de natura si nici de Dumnezeu), atunci vreau sa-i spun in fata ca este o ipocrita nesimtita care n-ar trebui sa-si scoata mutra de hoaşcă batrana nici macar din scara blocului, sa nu mai zic de aparut pe posturi nationale de televiziune unde sa-si dea cu parerea despre ce nu cunoaste.

Ca de pareri cretine si idei tampite suntem satui.


Pe aceeaşi temă




24 Comments »

  1. A avut ceva cancer,dar sa vindecat !!De prostie orice medicatie ia nu se mai vindeca !!!

      Comment by Constantin — November 5, 2011 @ 2:51 pm

  2. Eu zic sa inchidem si scolile si sa ardem manualele, ca si alea sunt facute de oameni. Si tocmai ce aflam ce monstrii predau in ele.

    Tot asa, nici bonuri de masa n-ar trebui sa se mai dea, ca si alea sunt facute de oameni si doar Dumnezeu are voie sa decida cine supravietuieste si cine nu.

    PS: doamna in subiect este si profesoara la baza si se declara initiatoare de lege de tichete de masa.

      Comment by George — November 5, 2011 @ 3:02 pm

  3. Are partial dreptate fufa. In ceea ce priveste vaccinul antigripal si cel care previne cancerul de col uterin (anti-HPV).

    1. Vaccinul antigripal. Vine intr-o sumedenie de forme diverse si te protejeaza doar impotriva anumitor tulpini de virusi gripali si paragripali. Iar acea protectie este SCURTA DURATA. Ca orice vaccin, te poate imbolnavi chiar el, daca ai un sistem imunitar temporar (sau permanent) deficitar. And you’d pay good money for THAT ?

    2. Aceeasi poveste. Ofera protectie de scurta durata (contrar opiniei producatorului), lucru dovedit de o serie de trial-uri clinice dublu-orb. In plus, ca si la cel antigripal, protejeaza doar de cateva tulpini virale papiloma. Si anume cele care dau cel mai frecvent cancer de col. Inca ceva. Acel virus nu da NEAPARAT cancer de col. Cam 98 % din femei il au. La fel ca si Helicobacter Pylori, care cica ar da ulcer / cancer gastric. Ma rog, divaghez. Acest vaccin ar trebui administrat anterior inceperii vietii sexuale (nu la fetite de 8-9-10 ani) si repetat la 2-3 ani pentru a fi intr-adevar eficient.

    Hai ca am “spamat” bine. Cine are urechi, sa auda. Sau ma rog, cine are ochi, sa vada. :)

      Comment by N/A — November 5, 2011 @ 3:08 pm

  4. @N/A: Tinand cont ca a zis “nu sunt de acord cu vaccinarea” si apoi a dat doar doua exemple, nu consider ca are deloc dreptate. Sa nu uitam ca exista vaccin care a eradicat ciuma. Exista vaccin care a eradicat poliomelita. Si lista poate continua. Sunt mii de vaccinuri care sunt foarte eficiente (cand pleci in Africa trebuie sa-ti faci niste doze bune) si, culmea, toate sunt modificate de om. Din cate stiu eu, nici un vaccin n-a picat din cer in poala vreunui popa in timp ce se ruga…
    Cele doua explicate de tine nu sunt 100% eficiente in momentul de fata, nu contest asta, asa cum niciunul dintre cele enumerate de mine mai sus nu a fost la inceput. Dar, daca se continua cercetarea, vor fi.

      Comment by Sebastian Bargau — November 5, 2011 @ 3:35 pm

  5. Exact asta am si spus, ca are dreptate in ceea ce priveste cele doua data de ea ca exemplu. Si care sunt, cele mai “in voga” acum. Ca de aceea le-a si folosit ca exemple :) .

    Evident, de “Sunt modificate de oameni si oamenii nu au voie sa modifice nimic. Doar natura si Dumnezeu au voie sa faca asta!” nici n-are rost sa discutam, nu credeam ca mai exista astfel de oameni, presupus intelectuali, care sa afirme asa ceva.

      Comment by N/A — November 5, 2011 @ 4:47 pm

  6. Ei,sa stii ca sunt multe mame care nu vor sa-si vaccineze copiii,pentru c

      Comment by LUCIAN — November 5, 2011 @ 4:51 pm

  7. pentru ca, zic ele, dauneaza sanatatii.S-a intors lumea cu fundul in sus,epoca de piatra!

      Comment by LUCIAN — November 5, 2011 @ 4:54 pm

  8. Uite un videoclip fix despre asta : http://www.youtube.com/watch?v=HMGIbOGu8q0&feature=youtube_gdata_player #funny #true . Sper sa iti placa

      Comment by Andi — November 5, 2011 @ 5:21 pm

  9. Hai sa privim si din alta perspectiva. Prostimea ar fi inteles daca ar fi pus problema altfel? Nu am nici o opinie cu privire la Tatoiu, daca spui ceva nu inseamna ca exact asta gandesti, cand ai de a face cu oameni ignoranti trebuie sa vorbesti pe limba lor pentru a avea rezultate. Desigur este si posibilitatea ca ea chiar sa creada ce a zis.
    Cat despre vaccinuri trebuie sa fi complet imbecil sa te vaccinezi pentru orice. Inteleg daca e vorba de o boala grea, incurabila etc dar cand ai de a face cu ceva care oricum trece de la sine iar discomfortul bolii este minim spre moderat de ce ai lua decizia sa te vaccinezi.
    Virusii fac exact ce au fost conceputi sa faca: sa se inmulteasca si sa distruga(exact ca oamenii), indiferent de ce facem noi in majoritatea cazurilor o sa gaseasca o metoda sa isi dupa programarea genetica la capat. De aia avem acum raceli care dureaza mai mult de o saptamana fiindca sunt niste dobitoci care la primul stranut se indoapa cu antibiotice. Asa e si cu vaccinurile facem abuz cand chiar nu este cazul.

      Comment by gc — November 5, 2011 @ 5:39 pm

  10. [...] integral aici Tweet Categorie old noiembrie 5th, 2011 No comments yet Generalul Sticko [...]

      Pingback by Madam Tatoiu tocmai a ridicat prostia la nivel de artă — November 5, 2011 @ 7:53 pm

  11. Ei,isi spunea parereaca o intrebase,acu daca trebuia sa spuna sau nu ce gandeste e problema ei.Poate ca vaccinul antigripal e discutabil,insa ce nu intelege lumea e ca el nu te fereste de raceli sau alte viroze minore ci de tulpinile mai agresive.
    Daca luam asa si nu ati fi facut vaccinurile din copilarie acum aveati sansa sa nu mai fiti.Sunt vaccinuri care trebuie sa le faci.punct.
    Iar daca cel pentru cancer uterin e mai nou si experimental poate ca e nevoie de o marja de timp sa ne obisnuim ca lumea a progresat si daca poti evita cancerul printr-un vaccin atunci e cazul sa evaluam avantajele.

      Comment by macanta — November 5, 2011 @ 9:40 pm

  12. ba ce ma enerveaza baba asta

      Comment by bobescu — November 5, 2011 @ 10:29 pm

  13. cum zicea un comentator de al tau mai sus, de prostie nu o va vindeca cu nici o pastila si nici Dumnezeu .. nu stiu daca ii va mai veni mintea la loc.. numa tampenii la televizor,mai bine nu ne mai uitam..

      Comment by Robert Kis — November 5, 2011 @ 11:41 pm

  14. Eu sunt,sau eram pro vaccinuri,in seara asta am dat de linkul asta http://iansvoice.org/default.aspx ,care m-a socat :( ( Mai ales ca sunt mama,si sa decizi pentru copilul tau e mai greu… :( Pe de alta parte si daca nu faci vaccinul tot te expui unui risc,ca asa e in viata,fiecare actiune are o consecinta… :(

      Comment by Carmen Tobias — November 6, 2011 @ 12:27 am

  15. @Carmen: copilul respectiv era alergic la acel vaccin. Se mai intampla, asta este… Stiu oameni care pot muri daca mananca o aluna, cum ar trebui sa procedam? Interzicem alunele pentru ca unul dintr-o mie e alergic la ele? Pe site-ul ala e vocea unei familii disperate pentru ca si-au pierdut copilul, ii inteleg. Dar daca al lor prunc era alergic la un vaccin, asta nu inseamna ca pentru alti 10000 acel vaccin nu-i bun. Nici un medicament nu-i suta la suta compatibil, sunt oameni care-s alergici si la banala aspirina. Dar, cum spuneam mai sus, nu se interzice aspirina pentru ca poate muri cineva care-i alergic la ea. Din aceasta cauza exista prospecte, exista analize samd.
    Daca renuntam la medicamente si vaccinuri pentru ca un om a avut o reactie negativa, sunt convins ca vom cam umple cimitirele. Pentru ca rugaciunile nu ajuta, iti spun sigur.

      Comment by Sebastian Bargau — November 6, 2011 @ 1:28 am

  16. @gc:
    Prostimea pricepea daca le zicea “duceti-va dracului si vaccinati-va, vite incalatate”.
    Virusurile, cu rare exceptii, nu sunt concepute sa faca nimic. De ce sa te vaccinezi? Ca sa nu faci boala, geniule! Amesteci rezistenta la antibiotice cu vaccinarea cand ele n-au in comun nici pe dracu’. Iar faza cu “oricum trece de la sine iar discomfortul bolii este minim spre moderat” sa le-o spui la aia care au crapat in pandemia din 1918. Valabil si pentru moronul care sustine ca daca 98% din femei sunt purtatoare asimptomatice nu e nevoie de vaccinare.
    Da, vaccinurile nu sunt perfecte. Inca. Dar pentru fiecare caz de efecte adverse sunt mii de oameni care traiesc pentru ca au fost vaccinati. Duceti-va si vaccinati-va, nu va mai luati dupa toti adormitii care isi dau cu parerea dupa cum viseaza.
    Cat despre Tatoaica, e o vita sinistra care merita batuta cu scaune moi.

      Comment by alex — November 6, 2011 @ 1:31 am

  17. Oricat is de prosti telespectatorii, putea sa spuna: ‘inca nu s-a dovedit CLAR cat de eficiente is respectivele vaccinuri, recomand sa nu va vaccinati inca’. Adusul ‘alui de sus’ in discutii ‘stiintifice’ nu ajuta deloc. Avem o populatie indobitocita de religie, as visa ca macar la discutii din astea sa nu coboram sfintii si sa discutam naibii pe subiect. Deci idioata din punctul meu de vedere nu are nicio scuza la faza asta. in anul 2011 tu nu recomanzi un vaccin pentru ca nu e facut de doamne-doamne?

      Comment by dojo — November 6, 2011 @ 11:02 am

  18. N/A niste linkuri te rog, daca se poate sa se termine in gov, edu.

      Comment by tester — November 6, 2011 @ 11:20 am

  19. Cand o vad la tv, schimb instant postul ca altfel imi vine sa ii dau un pumn prin tv. Imi provoaca scarba aceasta madam.

      Comment by Sv — November 6, 2011 @ 1:16 pm

  20. Știți ceva… cine e destul de prost să nu se vaccineze pentru că o vacă a zis așa la teveu, n-are decât să moară. Măcar crește IQ-ul mediu pe planetă…
    PS: Orice vaccin te poate îmbolnăvi dacă faci parte din procentul ăla mic de oameni. Totuși, vaccinul își are rostul: dacă fără vaccin mor 10.000 dintr-un milion și de la vaccin se îmbolnăvesc doar 100 dintr-un milion… do the math…
    Bineînțeles, presa nu se uită la zecile de mii de vieți salvate de vaccinuri, se uită doar la cei 2-3 care s-au îmbolnăvit din cauza vaccinului… că așa se face ratingul.
    Țin minte, când se dădea vaccinul împotriva AH1N1, au fost câțiva care s-au îmbolnăvit, iar presa călare peste ei. Toate buletinele de știri au fost pline cu vești despre pandemie, despre faptul că a mai murit un bătrân sau un copil… dar nu se spunea nimic despre zecile de copii și bătrâni care au murit de gripa clasică…

      Comment by The Fan — November 6, 2011 @ 3:47 pm

  21. @alex gripa spaniolă a fost o tulpină extrem de violentă, nu e cel mai bun exemplu în cazul de față. Gripa clasică provoacă doar un discomfort minor în majoritatea cazurilor, dar și așa unii mor din cauza ei.
    @gc ai dreptate cu antibioticele, doar ca alea sunt eficiente numai impotriva bacteriilor… virușii n-au nici o treabă cu ele. În cazul infecțiilor virale se pot prescrie antibiotice, dar numai pentru a preveni alte infecții bacteriene care ar putea izbucni în organismul slăbit de boală.

    Eu unul nu cred în vaccinul antigripal: prefer să stau acasă bolnav timp de 2 saptamani si sa ma imunizez pe cale naturală împotriva tulpinei de anul ăsta decât să dau bani aiurea pe un vaccin care este ori eficient, ori ba.

    Nu m-aș vaccina nici împotriva bolilor de genul varicelă, rubeolă etc. – boli ușoare, te imunizează pe cale naturală…

      Comment by The Fan — November 6, 2011 @ 3:53 pm

  22. In mod cert nici eu nu pot sa inghit personajul pentru ca la urma urmei este tot un produs uman, neinspirat de nimic in afara de substanta propriului destin. Aparand la Antene, in ingrediente au fost adaugate produsele haznalei… Si totusi… Prostia a atins cote inimaginabile din moment ce biserica are cea mai eficienta strategie de marketing. Zilnic la biserici marsaluiesc oamenii cavernelor cu teleguta sau jeep-ul, se tavalesc, dau cu capul de pamant, se tanguie si platesc serviciile de duh. Sunt cateva locuri izolate unde exista si un altfel de tip de samariteni. Traiesc aplicand un marketing productiv, sunt vaduviti de tehnologie si nu au alta ocupatie decat sa primeasca oamenii aflati in suferinta. Ce beneficii poate avea un calugar de 90 de ani pentru a mai tine post, pentru a mai munci si a crede in menirea sa. Hai sa ne punem totusi o intrebare… Cati dintre noi mai putem tasta la computer la varsta lor… Vom spune ca ei tasteaza la altceva…Ei bine, prostata noastra sta la o aruncatura de bat, iar ei cred ca vor muri lovindu-se la cap de vreun cleste de rufe… Putem sa nu credem in nimic, dar daca am alege sa facem ceva pentru a spera macar la jumatate din varsta lor, care ar fi secretul?

      Comment by Brandart — November 6, 2011 @ 4:14 pm

  23. @N/A: Avand in vedere ca “clinical trials” sunt finantate chiar de producator iti garantez ca nu vei vedea vreunu din care sa rezulte altceva decat ce spune producatorul ca va rezulta. Trust me, am lucrat in domeniu… Si doar ca sa-ti faci o idee un clinical trial costa in medie undeva la 3-4 mil de dolari. In cazul vaccinului anti-HPV probabil a costat de minim 5 ori mai mult. In mod sigur nu o sa rezulte din acel trial ca vaccinul nu e eficient sau ca e eficient pe scurt timp.

      Comment by vlad — November 6, 2011 @ 11:23 pm

  24. Madam Tatoiu zice ca s-a vindecat de cancer cu miere. Stiu asta epntru ca tatal meu era bolnav de cancer in perioada aia si s-au gasit o gramada de binevoitori care sa ma sune si sa-mi recomande tratamentul lu’ Madam Tatoiu pentru tatal meu. Scapam de ei cand le aminteam ca tata era si diabetic. desi chiar sia tunci s-au gasit cativa care sa zica ca merita riscul ca doar Madam Tatoiu s-a vindecat asa.

      Comment by Til — November 7, 2011 @ 10:02 am

Leave a comment

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.